Miksi miehet etsivät suhdetta satojenkin kilometrien päästä
Vaikka heillä ei ole aikomustakaan muuttaa sieltä peräkylältä mihinkään. Ja oikeestiko luulevat että joku akateeminen kaupungin keskustassa asuva nainen muuttaisi sinne peräkylään? Vai onko idea, että nainen käy kylässä pari kertaa kuussa?
Hämmästelen näitä nettideittailun viestejä.
Kommentit (146)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen kanssa tätä. Oon jo viiskymppinen nainen etelästä mutta silti tulee lähes päivittäin viestejä vaikka keltä ja vaikka mistä. Aina jostain rovaniemeläisestä 18-vuotiaasta johonkin Arskaan peräseinäjoelta. En tiedä kuvittelevatko he tosiaan että hyppään junaan näiden takia.
Miksi miehet eivät vain muuta suurin kaupunkeihin?
Ei ole tarpeeksi hyvää syytä. Tottakai iso kaupunki houkuttelee. Toinen puoli on sitten että maksaisit 300-400€ kk enemmän vuokraa kuin pienemmällä paikkakunnalla. Tienaat sen verran ettet juuri saa edes asumistukea. Nainen on ainut syy miksi tuonne muuttaisi. Suuri osa tätä ongelmaa on puhtaasti asumisen hinta.
Kumma kun naisilla sitten on varaa muuttaa etelään mutta miehillä ei?
Mitä olen kuunnellut 2000-2500€ brutto kk saavia naisia. Nämä tuskailevat pk seudun asumiskuja ja moni miettii pois muuttoa niiden vuoksi. Asuntoa ei sieltä pysty yksin ostamaan 2500e kk bruttona saava nainenkaan.
Ennen hain, koska ei lähempää löytynyt. Nyt huomannut, että ei se toimi. Harva valmis muuttamaan, työt, lapset, ystävät jne.
Mua ihan säälittää deittisivustojen 40+ poikamiehet. Asuvat pikkupitäjissä, ovat talon sinne rakentaneet ja nyt heränneet et olis kiva saada perhe. Pitää katsella todella kaukaa, jos aikoo lisääntymisikäisen naisen saada sinne torppaansa.
Vierailija kirjoitti:
Mua ihan säälittää deittisivustojen 40+ poikamiehet. Asuvat pikkupitäjissä, ovat talon sinne rakentaneet ja nyt heränneet et olis kiva saada perhe. Pitää katsella todella kaukaa, jos aikoo lisääntymisikäisen naisen saada sinne torppaansa.
Näitä on kyllä tullut vastaan..
Jos mies on naiselle suunnitelma A, nainen tekee aika pitkälle juuri niin kuin mies hänelle sanoo.
Jos mies on naiselle suunnitelma B, nainen tekee niin harvoin. Juuri ja juuri täyttää perusvaatimukset.
Kumma kun naisilla sitten on varaa muuttaa etelään mutta miehillä ei?