Anna Abreun uusi tyyli
Kommentit (64)
Minustakin Annan pitäisi mielummin löytää erilaisuutensa tuosta söpöydestä ja tyttömäisyydestä mikä häneltä löytyy luonnostaan. On typerää yrittää olla seksikäs pitkäsääri jos sitä ei todellisuudessa ole. Ja niitä sellaisia laulajia on muutenkin pilvinpimein. Erottuisikin enemmän sillä söpöydellään.
Ihan lapsi vielä..
mutta voi olla joskus iso nimi maailmalla, upea ääni on
Sana seksistinen tarkoittaa muuten ihan muuta kuin seksikästä. Tarkoititko, täti, todellakin seksismiä?
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 15:22"]
Sana seksistinen tarkoittaa muuten ihan muuta kuin seksikästä. Tarkoititko, täti, todellakin seksismiä?
[/quote]
Voi kai tuosta videosta seksismiäkin löytää: naiset esitetään vähäpukeisina beibeinä ja miehet on peittävissä vaatteissa olevia juntteja.
Tuo uimapuku on mauton. Pelkään koko ajan, että hänen tissi pullahtaa sieltä välistä. Muutenhan Annalla on kroppaa, mitä esitellä!
Karmee biisi. Nimi kyllä kertoi jo kaiken. Annalla on ihan timmi kroppa, joten ymmärrän halun esitellä, jos sen eteen on paljon vaivaa nähnyt. Noloa ja seksististä kumminkin.
En oikein seuraa nykymusaa...Mutta tällaiset ensivaikutelmat:
Pitäiskö noita miehiä pitää cooleina? Vähän vaikeaa, kun niillä on tuollaiset monikirjavat pellehermannin vaatteet :D
Ja sitten kahden, täysipukeisen hermannin välissä pyllistelee tyttö, jossain rihma-asussa. Että tällaista musaa. En olisi kyllä yhtään arvannut, millainen on biisin video, jos olisi tämän harmittoman rallatuksen radiosta kuullut. :D
mä tykkään anna abreusta ja sen osuus tosta biisistä on hyvä. harmi että sitä on aika vähän :p se pukeutuu noin tossa vaan JVGn imagon takia
Kuka on JVG?
okei, ennen kuin sanotte KVG, teen sen! :D
t.28
Mieluummin kuuntelen Annaa englanniksi. En kyllä lämmennyt tälle biisille. Ei ollut oikeen mitään koukkua. Plääh.
Aika rajulla kädellä muokkailtu video ja uskallan väittää että pakata kuvissa ei ole Anna. Itse useasti Annaa nähnyt niin on lyhyt eikä mikään kovin timmikään.. Ja toisekseen ei kyl rintojaan kovin ole, jos tossa ei ole sit teippailtu.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 12:02"]
Omasta mielestäni lähikuva Annan paljaasta notkuvasta takapuolesta on luokiteltavissa rohkeaksi.
[/quote]Missä kohtaa tuon näkyy en jaksa koko kappaletta
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 17:36"]
Aika rajulla kädellä muokkailtu video ja uskallan väittää että pakata kuvissa ei ole Anna. Itse useasti Annaa nähnyt niin on lyhyt eikä mikään kovin timmikään.. Ja toisekseen ei kyl rintojaan kovin ole, jos tossa ei ole sit teippailtu.
[/quote]
Kyl toi aika timmiltä näyttää:
http://annaabreuportaali.sytes.net/cutenews/data/upimages/33.jpg
Kaamea biisi. Mielestäni Anna ei kyllä muutenkaan osaa laulaa...
Ei muuten ole Annan pyly, joka tuossa lähikuvassa näkyy.. Hassua miten ihmiset eivät huomaa tuollaista :D Aika noloa, että on pitänyt jotain "vuokrapeppua" käyttää.
Mä oon ruvennut katsomaan kaikki tällaiset suosionherutusvideot ilman ääniä. Ei tarvitse kuulla niitä paskoja biisejä, joita videoilla yritetään promota! En esim. ole koskaan kuullut sitä Cheekin timanttiaiheistabiisiä, vaikka olen nähnyt sen videon. En tiedä kumpi näyttää nolommalta: tuo video musiikin kanssa vai ilman, mutta luulen että ilma musiikkia ne feikkiräppäriliikkeet jne. korostuvat. Sama tän JVG:n kanssa.
Noloa, kun suomalaiskroppainen, persjalkainen naapurintyttö yrittää olla "latinomissi". Miksi pitää yrittää olla jotakin, mitä ei ole? Näyttää halvalta. Miksei voi tehdä omasta valtistaan sitä juttua, jolla profiloitua?
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 08:43"]
Eiköhän se oo se Annan stylisti joka tässä on nyt menny vähän pieleen, eihän se Abreu itse niitä asujaan valitse.
[/quote]
Kyllä Anna voi ihan itse sanoa, jos ei tykkää asuista tai tuntuu liian alastomalta. Naurettavaa ajatella, että noinkin menestyvä artisti olisi Suomessa niin pahasti levy-yhtiön pompoteltavissa, ettei saisi itse päättää mihin suostuu pukeutumaan. (Ja vielä biisillä, joka ei edes ole hänen omalta levyltään.)
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 23:39"]
Noloa, kun suomalaiskroppainen, persjalkainen naapurintyttö yrittää olla "latinomissi". Miksi pitää yrittää olla jotakin, mitä ei ole? Näyttää halvalta. Miksei voi tehdä omasta valtistaan sitä juttua, jolla profiloitua?
[/quote]
Amen.
Toi rooli, mitä Anna nyt yrittää vetää sopis paremmin Sofia Ruusilalle. Muussa Anna kyllä voittaa Sohvin mennen tullen.
Kyllä, käsittääkseni myös maailmantähdet käyttävät vuokrapyllyjä, vuokravatsalihaksia jne. Mikä on kyllä outoa, en minä ainakaan pystysi pokalla ottamaan kehuja pyllystäni kun tietäisin itse, että videolla keikkuu brasilialaisen naisen takapuoli :)
Toki vaikea sanoa onko niin tässä videossa tehty. Pelkillä kuvakulmilla ja vieon leikkauksillakin kun pystyy tekemään ihmeitä.