Kommentit (64)
https://secure.lazygirls.info/Anna_Abreu&sort=added_last
Siinä on anna oikeasti bikineissä. Sorry mut ihan sama minkälaista treeniä tekis, niin sellaiseksi kuin tuossa videossa on kroppa, ei nyt vaan saa. Vielä verrattuna siihen kun tanssii vaatteet päällä, reidet, nilkat ja vyötärö kaventuu ja tissit kasvaa ja pidentyä koko tyttö.. Anna on aivan super söpö ja varmaan ihan timmikroppainenkin, muttei ollenkaan tuon mallinen kuin tuossa videossa uikkareissa.
Edelleenkin upea kroppa, mutten kestä tota keltaisen uimapukuseksiasujutun kamaluutta. Niin epäimarteleva ja kammottava, oikeasti :D En nää tuota minkäänmuotoisen ihmisen päällä hienona.
no ei nyt ainakaan äänen perusteella, kamala yleinen nasaali ääni...
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 17:48"]
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 17:36"]
Aika rajulla kädellä muokkailtu video ja uskallan väittää että pakata kuvissa ei ole Anna. Itse useasti Annaa nähnyt niin on lyhyt eikä mikään kovin timmikään.. Ja toisekseen ei kyl rintojaan kovin ole, jos tossa ei ole sit teippailtu.
[/quote]
Kyl toi aika timmiltä näyttää:
http://annaabreuportaali.sytes.net/cutenews/data/upimages/33.jpg
[/quote]
Mullakin on lihaksikkaampi perä ja hoikempi vyötärö+ryhdikkäämpi yläkroppa.
Kaunis on nainen ja hyvä kroppa, mutta aika jäykkää liikehdintää ja tulee vähän sellainen fiilis että yritetty liikaa (ja voisi opetella ehkä tanssimaankin), ehkä olla vähän kuin Beyonce mutta siinä epäonnistuen. Tottakai kokemus tuo lisää taitoja ja onhan nuo maailmantähdet nyt aina eri sarjassa, mutta kun katsoo mitä tiikereitä ovat Shakira, Beyonce, Jennifer Lopez yms. niin kyllähän Abreu on söpö tyttönen heihin verrattaessa... Minun mielestäni hänelle sopii sellainen herttaisen tytön imago paremmin kun näyttää enemmän sellaiselle, kuin viettelijättärelle... En tuossa videossa nyt mitään häiritsevää nähnyt, peittävämmät vaatteet kuin monissa monissa muissa videoissa. Tietty onhan se vähän jännä miksi nykyään naisartistit ja naiset on musavideoilla puolialasti ja miehet ei, naiset lesboilee mutta miehet ei homostele. Että ehkä naisetkin joskus myyvät musiikilla enemmän kuin paljaalla pinnalla... Kuten Elton John, Adele, Emeli Sande yms. :) Ehkä joidenkin vain ei tarvitse hyppiä puolialasti kun musiikki on tarpeeksi hyvää.
Anna on liian lyhyt (mitä se nyt on, jotain 150 korkeintaan) ja lapsellisen näköinen tuollaiseen lookiin, vaikka iältään aikuinen nainen onkin. Näyttää siltä, niin kuin joku jo sanoikin, että leikkii seksikästä.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 01:03"]
Siinä on anna oikeasti bikineissä. Sorry mut ihan sama minkälaista treeniä tekis, niin sellaiseksi kuin tuossa videossa on kroppa, ei nyt vaan saa. Vielä verrattuna siihen kun tanssii vaatteet päällä, reidet, nilkat ja vyötärö kaventuu ja tissit kasvaa ja pidentyä koko tyttö.. Anna on aivan super söpö ja varmaan ihan timmikroppainenkin, muttei ollenkaan tuon mallinen kuin tuossa videossa uikkareissa.
[/quote]
Koska noi bikinikuvat on otettu?
[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 07:06"]
[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 01:03"]
[/quote]
Koska noi bikinikuvat on otettu?
[/quote]
No todellakin saa tuollaiseen kuntoon :D siinä videolla ON Annan perse ja hyvä kroppa hänellä on.
Loistava.
Olette te suomalaiset käsittämättömiä... aina haukutaan niitä ketkä menestyvät, huoh.
Sanokaa katkeraksi, mutta väitän että nainen on hyvä musiikintekijä siinä vaiheessa kun musiikki myy vaikka artistilla on vaatteet päällä.
Enpä ole niinkään Annan lauluja kuunnellut, mutta kyllähän noin sopöä ja seksikästä tyttöä katselee ihan mielellään. Annan suuri suosio perustuu ehkä pitkälti siihen, että hän sattuupi olemaan niin pikkuruinen ja siro. Samoin Kylie Minogue, joka on vain 152 cm pituinen, ja lukeutuu seksikkäimpien naisartstien joukkoon! Kyllä pikkuruiset naiset ovat sentään eri söpöjä & seksikkäitä!
Oksettava vähä-alyinen pissis tuo Anna. Ja musiikki täyttä sontaa. Ärsyttää, että iltapulussakin on joku "uutinen" tuosta teeskentelijästä lähes päivittäin. Ja nyt se horo änki jo siihen mainokseenkin. Missään ei saa olla tuolta eukolta rauhassa! Turha julkkis, sanon minä!
Ihan kiusallisen lyhyt se on ainakin. Todellinen taskuvenus. Lisäksi suhteettoman iso pää ja älyttömän lyhyet kädet.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 20:08"]
Mä oon ruvennut katsomaan kaikki tällaiset suosionherutusvideot ilman ääniä. Ei tarvitse kuulla niitä paskoja biisejä, joita videoilla yritetään promota! En esim. ole koskaan kuullut sitä Cheekin timanttiaiheistabiisiä, vaikka olen nähnyt sen videon. En tiedä kumpi näyttää nolommalta: tuo video musiikin kanssa vai ilman, mutta luulen että ilma musiikkia ne feikkiräppäriliikkeet jne. korostuvat. Sama tän JVG:n kanssa.
[/quote]
No mutta pahimmissa tapauksissa sitä musiikkia ei edes huomaa vaikka ne äänet on päällä. Mä olen katsonut Shakiran&Rihannan uuden videon kolme kertaa. Ensimmäisen kerran jälkeen ajattelin, että niin millanen se biisi olikaan? No piti sitten katsoa toisen kerran, että sen itse biisinkin noteeraisi. Se meni taas ihan ohi. Hetki sitten kuuntelin kolmannen kerran enkä vieläkään muista yhtään millainen se on!
Jää abreutkin kakkoseksi perseen vatkauksessa niihin verrattuna.
Mä en oikeasti käsitä tätä nykyhommaa, että kaikki myydään seksillä ja sitten siinä käy näin, että se kaikki muu vie sen huomion itse musiikista. Ei sitä Shakiran&Rihannan videota voi muuta kuin tuijottaa, että wtf tässä taas tapahtuu. Mutta ne sentään on oikeasti kuumia mimmejä.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 17:36"]
Aika rajulla kädellä muokkailtu video ja uskallan väittää että pakata kuvissa ei ole Anna. Itse useasti Annaa nähnyt niin on lyhyt eikä mikään kovin timmikään.. Ja toisekseen ei kyl rintojaan kovin ole, jos tossa ei ole sit teippailtu.
[/quote]
juurikin, oudosti leikattu teos. ei kovin katu-uskottavaa niinkin hyvältä laulajattarelta kuin Anna on, kun olis muitakin avuja edetä. joko sanoi nolo - vähintään kiusaantunut jutska tuoreelta rouvalta. ei ainakaan buustia, mieluummin takapakkia. mutta voin olla väärässäkin.
Mulla tulee tästä mieleen niinkuin anna parodioisi bikinibeibejä..
2:06 - 2:10 ei ole kyllä annan pepun näköinen, mutta annan tatuointi sillä on kädessä ;D
Eiköhän se oo se Annan stylisti joka tässä on nyt menny vähän pieleen, eihän se Abreu itse niitä asujaan valitse.
mitä ne pullamössö mammat täällä märisee menkää salille ja tehkää vähemmän lapsia niin saatatte saada samanlaiset pakarat ihan omaksi. ihan naurettavaa väittää et ois jotenki muokattu tai lainattu perse. sun naamas on perse ja sehän sua vituttaaki ja läskit riippuu niin ymmärtäähän sen :D