Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko äidilläsi epäterve suhde ruokaan?

Vierailija
17.11.2025 |

Minun äidilläni on. Annoskoot ja jälkiruoan määrä (liikaa) ovat täysin metsässä. Tuputtaa. Syö itse oudosti.

No, hän on muutenkin outo.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole

Vierailija
2/12 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äidillä oli ja se heijastui mun elämään tosi paljon. Vasta nyt 50vuotiaana olen saamassa sen kuntoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta juomaan senkin edestä.

Vierailija
4/12 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja hän on perinyt sen äidiltään.

Koko suku armottomia läskejä ja kaikki selittävät asian johtuvan geeneistä.

Vierailija
5/12 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole epäterve. Eu ole ravintofanaatikko, vaan syö sekaruokaa tyytyväisyyttä tuntien laskematta kaloreita ja on normaalipainoinen.

Vierailija
6/12 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun äidillä oli ja se heijastui mun elämään tosi paljon. Vasta nyt 50vuotiaana olen saamassa sen kuntoon.

Juuri tästä syystä syömishäiriöisille ei pitäisi antaa lapsilupaa. Ap

Vierailija
7/12 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevien äitien ruokasuhde tarkkailuun neuvolassa.

Vierailija
8/12 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hänellä oli siinä varmasti taustalla omat traumat,ymmärrän sen nyt. Mutta se on toki heijastunut myös omiin lapsiini ja yritän nyt katkaista tän kierteen jotta seuraava sukupolvi voisi paremmin.

Vierailija
9/12 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hänellä oli siinä varmasti taustalla omat traumat,ymmärrän sen nyt. Mutta se on toki heijastunut myös omiin lapsiini ja yritän nyt katkaista tän kierteen jotta seuraava sukupolvi voisi paremmin.

Syömishäiriön siirtäminen on anteeksiantamatonta.

Vierailija
10/12 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Mun painoani alettiin kytätä 7-vuotiaana, ja sen vuoksi olen koko ikäni tapellut  itsetuntoni kanssa. Samaan aikaan tuputettiin ruokaa ja sitten vietiin vaa'alle ja haukuttiin, miten olen taas lihonut ja nostanut painoa, vaikka se oli normaalia tytön kasvamista. Isä ei ikinä syyllistynyt semmoiseen, ainoastaan äiti. 

Mitään harrastuksia meillä ei myöskään ollut eikä mihinkään liikunnalliseen viety. Olin hyvin hämmentynyt 10-vuotiaana, kun terveydenhoitaja kysyi mitä harrastuksia minulla on. Kysyin ihmeissäni, mitä se tarkoittaa, mitä ne on? 

Omaa painoa kyttäsi ja huokaili, miten ihanan laihoja ne on ne Dallasin naiset. Jatkuvaa muiden arvostelua kiloista. Aloin 156 senttisenä ja 50-kiloisena teininä pitää itseäni jättiläskinä ja jätin aterioita syömättä, välillä taas ahmin järjettömiä määriä. Äiti oli jollain laihdutuskuuri nro xx:llä ja höpötti miten minunkin pitäisi laihtua ja jättää pullat syömättä. Sairastuin BED-häiriöön. Jostain mummoltani se on tullut, koska tädilläni l. äitini siskolla oli sama ongelma. Minä pääsin työterveyden kautta ja mieheni tuella terapiaan ja ravitsemusterapeutille ja sain itseni kuntoon päälle 40-veenä. 

Oman tyttären kanssa olen tätä käytösmallia varonut visusti. Hänellä on terve kehonkuva. 

Vierailija
11/12 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syömishäiriön siirtäminen on anteeksiantamatonta.

No en jaksa kantaa kaunaa. Nyt mä oon aikuinen ja voin itse vaikuttaa siihen paremmin.

Vierailija
12/12 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. 30 vuotta sitten lopetti syömisen ja on ollut mullan alla matojen syötävänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän