Anna Abreun uusi tyyli
Kommentit (64)
Mikä tuossa Annassa ärsyttää mua niin paljon? Mä en vaan kestä sitä ja ihme sössötystä tuokin kertosäe. Liikehdintäkin niin jäykkää tekoseksikästä, että myötähäpeä vain iski tuota katsoessa.
no onhan siinä bikinejä, mutta ei nyt mitään kamalan rohkeaa. aika tylsä biisi, odotin jotain kunnon jytkettä.
Joku uus villitys kuvata videot jenkeissä?
Omasta mielestäni lähikuva Annan paljaasta notkuvasta takapuolesta on luokiteltavissa rohkeaksi.
no on toi kyl aika roheka, pakarat ja tissit esillä. no siilähän sitä musaa myydään.
Mitkähän tekotissit sillä on siinä uimapuvun alla, kun farkkuasun kanssa ei ole rintoja nimeksikään?!
Siis.. Joo. Miksi pitää matkia niin ilmiselvästi sitä jenkkityyliä. Toi oli aivan karmeaa mutta kai ne Annan paljaat pakarat sitten myy.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 14:03"]
en olis annasta uskonut
[/quote]
Ai kuinka niin? Just tuollaistahan Annasta voi uskoa!
Voi voi anna eikö levyt enää myy ku niitä pitää myydä per*eellä :).
Mariska muinoin räppäsi: olen roistolapsi, rääväsuu
silti pohjimmiltani ihan hyväsydäminen juujuu antaa kritiikin sataa mut mä vahvana tuun koska tarkkaan tiedän mitä haluun ja mä osaan mun jutun teen sen omalla tyylillä ei oo saumaa samaan jokaisella lyylillä jotka pintaa näyttää levynkantensa täyttää tupla d:llä mutta tällä mc:llä ei oo tarvetta myydä musiikkia perseellä pystyn lauluni laulaa vaatteetkin päällä
Anna on kyllä hyvännäköinen videolla mutta kyllä täti-ihmisenä vähän järkytyin seksistisyydestä
Siis mikä helvetti toi keltanen uimapukuhärpäke oli??
Annalla on kyllä upea kroppa, mutta toi asu... siis mitä hittoa :D
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 14:28"]
Anna on kyllä hyvännäköinen videolla mutta kyllä täti-ihmisenä vähän järkytyin seksistisyydestä
[/quote]
Tällä täti-ihmisellä ihan toisinpäin.
Seksistisyys ei järkyttänyt yhtään, tuohan on ihan kevyttä siihen mitä joka tuutista tänä päivänä puskee.
Anna on pikkutytön näköinen, joka yrittää olla seksikäs nainen.
Tuo "uimapuku" on kuin joku seksiasu. Enää puuttuisi että haaroissa olisi vetoketju.
Minustakin on ihan lapsen näköinen, kaukana seksikkäästä...
Beyonce on seksikäs.
biisihän nyt oli surkeeta vonkumista mut siis vau tota Annan kroppaa! Kelpais mulle :D Mut toisaalta, sen homma on treenata ja laulaa, mulla on sitten muut hommat...
Minusta tuossa videossa on jotain hämärää. Aina kun näkyy pitkää säärtä (mitä Annalla ei oikeasti edes ole) niin Annan naamaa ei ole kuvattu. Onkohan tuossa nyt käytetty pyllykohdissa ja säärikohdissa jotain toista naista? Eikös sekin ole aika yleistä näitä videoita tehdessä?
karsee biisi ja karmee video.....