Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuka teillä kokkaa kotona? miksi?

Vierailija
06.02.2014 |

Kuka teillä kokkaa ja miksi juuri tämä henkilö?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen omat ruokani ja mies omansa. Mies kun ei tykkää kasvisruuista ja minä taas en liharuuista.

Vierailija
42/45 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kokkaa kaikki. Arkisin teinit ja minä puoliksi (mies on illat pois), mutta viikonloppuisin mies ideoi ja kokkaa enemmistön ruoista, minä toimin vierellä myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 09:46"]

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 07:51"]

Minä (mies 47) teen, koska rouvaa ja tyttöä ei kiinnosta, eivätkä he osaa. Ette muuten usko kuinka vaikea tuollaista teiniä on miellyttää, kun mikään ei kelpaa. Ei syö kastikkeita, ei vihanneksia, ei riisiä, ei perunaa, jne jne. Ainoa mitä söisi, niin broileria. Itse olen kiinnostunut ruoanlaitosta ja joskus tsekkailen reseptejä ja mietin, että mitä kokeilisi. Kotiin kun pääsee ja ehdottaa, niin vastaus on, että ei käy. Joskus oon tehnyt mitä on tehnyt mieli (vaikka lihamureketta, muusia ja kermakastiketta), niin teinihän ei suostu syömään. Olisi hauskaa nähdä mitä nuo söivät ennen mua (tai tiedän mä tämän, ranskalaisia ja nakkeja) ja mitä nyt söisivät ilman mua. Luultavasti eineksiä.

[/quote]

Onpa kurjaa!! Meilllä lapsetkin on kehittyneet todellisiksi asiantuntijoiksi hyvien ruokien suhteen, kokeilevat rohkeasti uutta ja nauttivat yhteisistä ruokahetkistä. 11v:kin on jo hyvin tarkka siitä mitä syö, einekset ei kelpaa ollenkaan jotain lihaperunasosetta tai pizzaa lukuunottamatta (niitä syödään max kerran kuussa). Mielummin herkuttelee vaikka blineillä ja mädillä kunhan on tarpeeksi sipulia mukana:D Ravintoloissa tilaa aina aikuisten menun 3-5 ruokalajia ja maistelemme vielä ristiin toistemme annoksia.

25

[/quote]

Niin se on, mutta en mä mitään sille voi. Joskus ei huvita tehdä mitään, kaikki syö mitä kaapista löytyy. Joskus en itsekään syö illalla yhtään mitään.

26

Vierailija
44/45 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, koska ei tee muita kotitöitä. 

Vierailija
45/45 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 10:25"]

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 09:46"]

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 07:51"]

Minä (mies 47) teen, koska rouvaa ja tyttöä ei kiinnosta, eivätkä he osaa. Ette muuten usko kuinka vaikea tuollaista teiniä on miellyttää, kun mikään ei kelpaa. Ei syö kastikkeita, ei vihanneksia, ei riisiä, ei perunaa, jne jne. Ainoa mitä söisi, niin broileria. Itse olen kiinnostunut ruoanlaitosta ja joskus tsekkailen reseptejä ja mietin, että mitä kokeilisi. Kotiin kun pääsee ja ehdottaa, niin vastaus on, että ei käy. Joskus oon tehnyt mitä on tehnyt mieli (vaikka lihamureketta, muusia ja kermakastiketta), niin teinihän ei suostu syömään. Olisi hauskaa nähdä mitä nuo söivät ennen mua (tai tiedän mä tämän, ranskalaisia ja nakkeja) ja mitä nyt söisivät ilman mua. Luultavasti eineksiä.

[/quote]

Onpa kurjaa!! Meilllä lapsetkin on kehittyneet todellisiksi asiantuntijoiksi hyvien ruokien suhteen, kokeilevat rohkeasti uutta ja nauttivat yhteisistä ruokahetkistä. 11v:kin on jo hyvin tarkka siitä mitä syö, einekset ei kelpaa ollenkaan jotain lihaperunasosetta tai pizzaa lukuunottamatta (niitä syödään max kerran kuussa). Mielummin herkuttelee vaikka blineillä ja mädillä kunhan on tarpeeksi sipulia mukana:D Ravintoloissa tilaa aina aikuisten menun 3-5 ruokalajia ja maistelemme vielä ristiin toistemme annoksia.

25

[/quote]

Niin se on, mutta en mä mitään sille voi. Joskus ei huvita tehdä mitään, kaikki syö mitä kaapista löytyy. Joskus en itsekään syö illalla yhtään mitään.

26

[/quote]

Voisitteko ajatella ruokakekkereitä ystäväperheiden kanssa? Ehkä silloin eivät kehtaisi nirsoilla vaan porukan mukana oppisivat nauttimaan?

Ilmeisesti joillekin ihmisille ruoka on vain polttoainetta minkä määrällä tai laadulla ei ole merkitystä. Kunhan on äkkiä hoidettu pois päiväjärjestyksestä.

Älä luovuta! Jatka ainakin itse ruuanlaittoa ja nautiskele!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan