Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuka teillä kokkaa kotona? miksi?

Vierailija
06.02.2014 |

Kuka teillä kokkaa ja miksi juuri tämä henkilö?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 20:31"]Kuka teillä kokkaa ja miksi juuri tämä henkilö?

[/quote]

Vaimo.

Koska se on nainen.

Vierailija
2/45 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaikki kokkaavat. Kolmevuotias vain isomman seurassa, mutta alakouluikäiset tekevät omin päin leivonnaisia, munakkaita ym. yksinkertaisia ruokia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku niin minä, ja koska on pakko. Ei kai sitä ihan pelkkiä eineksiäkään...

Vierailija
4/45 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies! On kokki eikä anna mulle tilaa keittiössä perkele

Vierailija
5/45 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Mies ei osaa ja minä tykkään laittaa ruokaa. Kun en jaksa, niin mies vie minut ulos syömään. Fair play.

Vierailija
6/45 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kokkaa, koska tykkää siitä ja osaa huomattavasti minua paremmin. Mä joudun sitten siivoamaan sotkut keittiöstä sen kokkausten jälkeen, mutta en valita kun saan niin hyvää ruokaa syödäkseni ; D

Vierailija
7/45 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies. Tykkää ja on siinä taitava.

Vierailija
8/45 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja mieheni. Meillä ei asu muita. Ruokaa on syötävä.

Vierailija
9/45 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies. Itse en jaksa eikä kokkaaminen kiinosta.

Vierailija
10/45 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Olen huomattavasti parempi ruoanlaittaja kuin hän. Ja pidän kokkaamisesta. Mies laittaa aamiaista viikonlopuisin lapsille. ja tietysti iltapalaa, välillä, mutta englantilainen aamiainen vaatii vähän enemmän. 

Vierailija
11/45 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kenellä on peukalo, eli jokainen ihmiseksi laskettava tekee meillä osansa keittiössä. Pääasiassa minä teen, koska minulla on siihen eniten aikaa ja kiinnostusta. Mies ja esikoinen suoriutuvat myös aterian valmistuksesta jos minä olen jostain syystä estynyt tai jos minua ei huvita. Keskimmäinen lapsi osaa jotain pieniä juttuja tehdä kuten munakas, salaatti, puuro, helpot leipomukset. Nuorimmainen osallistuu 3v:n innolla kaikkeen, bravuurinsa on pannukakkutaikinan sekoittaminen.

Vierailija
12/45 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikolla useimmiten mina, viikonloppuisin mies. Mies tulee arkisin kotiin vasta klo 19 pintaan joten mulla on paremmin aikaa.

Vierailija
13/45 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki. Se joka parhaiten ehtii.

Vierailija
14/45 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kolme perheenjäsentä vaihtelevilla kokoonpanoilla. Viime viikonloppuna sain istua valmiiseen ruokapöytään, jonka kaikki ruokalajit oli laittanut teini ihan yksin. Hyvää oli.

Mukavinta ruuanlaitto on silloin kun sitä tehdään koko perhe yhdessä eikä ole kiire minnekään.

Vierailija
15/45 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Koska pidän siitä (ja olen aika hyvä siinä :)).

Vierailija
16/45 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja 5v. auttaa.

siksi, että muuten kuoltais nälkään, mies on maailman kädettömin keittiössä. Siis oikeesti - makaroonin keitto vois onnistua, mut riisin keitto on jo ihan mahdottomuus... 

Ja sitä paitsi minä tykkään kokkailusta.

Vierailija
17/45 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 21:48"]

Kaikki kenellä on peukalo, eli jokainen ihmiseksi laskettava tekee meillä osansa keittiössä. Pääasiassa minä teen, koska minulla on siihen eniten aikaa ja kiinnostusta. Mies ja esikoinen suoriutuvat myös aterian valmistuksesta jos minä olen jostain syystä estynyt tai jos minua ei huvita. Keskimmäinen lapsi osaa jotain pieniä juttuja tehdä kuten munakas, salaatti, puuro, helpot leipomukset. Nuorimmainen osallistuu 3v:n innolla kaikkeen, bravuurinsa on pannukakkutaikinan sekoittaminen.

[/quote]

Kuulostaa tosi hyvältä, minkä ikäisinä olette ottaneet lapset mukaan auttamaan?

Kyselee vauvan äiti

:)

Vierailija
18/45 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen ruoat enimmäkseen koska oon lasten kanssa kotona(äitiyslomalla). Teen mielelläni ruokaa ja mielestäni parempaa ruokaa kuin mies.

Kun oltiin molemmat töissä mies haki lapset hoidosta ja teki ruoan, tulin usein suoraan valmiiseen pöytään.

Vierailija
19/45 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enimmäkseen mieheni, mutta välillä myös minä. Mieheni osaa paremmin ja tykkää ruoanlaitosta enemmän. Minä kokkaan jos mies ei ehdi tai ole kotona. 

Vierailija
20/45 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä arkisin. Tulen aikaisemmin töistä, se on syy. Teen helppoa ja nopeeta ruokaa.

Mies kokkaa lauantaisin ja silloin saadaan hyvää ruokaa. Sunnuntaisin syödään lauantain tähteet jos niitä on, tai tilataan pitsaa, välillä lähdetään ulos syömään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi