Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hohhoijaa, palstapoliisit

Vierailija
06.02.2014 |

Toivottavasti tunnette itsenne edes piirun verran tärkeämmiksi ihmisiksi, kun poistelette asiallisia kyselyjäkin. Täältä olisi hyvä anonyyminä kysellä arkaluontoisiakin asioita naisilta, mutta ei näemmä onnistu.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 19:09"]

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 19:06"]

Luuletko, että kuka tahansa keskustelija palstalla pystyy poistamaan ketjuja? Sulla ei taida olla nämä nettiasiat oikein hallussa?

[/quote]

Kyllä, luulen juuri niin, koska voin itsekin poistaa viestejä. Sulla ei taida olla toi looginen ajattelu oikein hallussa?

[/quote]

No, poistapa vaikka tämä viesti.

Vierailija
2/27 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tahansa voi ilmoittaa asiattomaksi, vaikkei sitä olisi. En kannata palstapoliiseja.EI mielipiteen- sanan- ja ilmaisun vapaus on suoraan lakikirjasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko, että kuka tahansa keskustelija palstalla pystyy poistamaan ketjuja? Sulla ei taida olla nämä nettiasiat oikein hallussa?

[/quote]

Kyllä, luulen juuri niin, koska voin itsekin poistaa viestejä. Sulla ei taida olla toi looginen ajattelu oikein hallussa?

[/quote]

Mitenkähän tämä poistaminen tapahtuu tavallisen palstailijan toimesta? Jokainen voi halutessaan ilmiantaa asiattoman sisällön, mutta se ei poista viestiä vielä mihinkään. Ylläpito tekee päätöksen poistamisesta ja suorittaa poiston jos katsoo sen aiheelliseksi.

Vierailija
4/27 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 19:10"]

Kuka tahansa voi ilmoittaa asiattomaksi, vaikkei sitä olisi. En kannata palstapoliiseja.EI mielipiteen- sanan- ja ilmaisun vapaus on suoraan lakikirjasta.

[/quote]

Kuka tahansa voi ilmoittaa asiattomaksi, mutta moderaattori poistaa viestin, jos se rikkoo sääntöjä.

Vierailija
5/27 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Heti kun olet tutustunut tähän linkkiin.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Sarkasmi

Vierailija
6/27 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 19:13"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Heti kun olet tutustunut tähän linkkiin.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Sarkasmi

[/quote]

Mä tiedän, mitä on sarkasmi, mutta tuo sun viestisi (siis viesti nro 5), ei ollut sarkasmia millään tavalla.

Vierailija
7/27 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkaa suolessa ketjukin häipyi vaikkei ainakaan ensimmäisellä sivulla ollut kyllä _mitään_ poistettavaa. Ihmehommia.

Vierailija
8/27 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poista tää!

Vierailija
9/27 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 19:15"]

Mä tiedän, mitä on sarkasmi, mutta tuo sun viestisi (siis viesti nro 5), ei ollut sarkasmia millään tavalla.

[/quote]

Kyllä oli. Tiedän siis, etteivät keskustelijat voi poistaa viestejä, koska olen itsekin keskustelija enkä voi poistaa viestejä. Palstapoliisilla tässä yhteydessä tarkoitan henkilöitä, joiden kynnys ilmoittaa asiattomasta viestistä on tarpeettoman matala. Ylläpito kyllä poistaa ketjun, jos riittävän moni palstapoliisi noita ilmoituksia lähettelee, vaikka siinä ketjussa ei sinänsä juuri mitään vikaa olisikaan. Esimerkkinä toiminee huippuhyvä, ja poistettu, käpykakkuketju.

Vierailija
10/27 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 19:23"]

[/quote]

Kyllä oli. Tiedän siis, etteivät keskustelijat voi poistaa viestejä, koska olen itsekin keskustelija enkä voi poistaa viestejä. Palstapoliisilla tässä yhteydessä tarkoitan henkilöitä, joiden kynnys ilmoittaa asiattomasta viestistä on tarpeettoman matala. Ylläpito kyllä poistaa ketjun, jos riittävän moni palstapoliisi noita ilmoituksia lähettelee, vaikka siinä ketjussa ei sinänsä juuri mitään vikaa olisikaan. Esimerkkinä toiminee huippuhyvä, ja poistettu, käpykakkuketju.

[/quote]

Ei ollut, koska tuo päättelyketju ei tullut millään tavalla ilmi. Jos olisit halunnut vastata sarkastisesti, olisit esim. voinut jollain tavalla syyttää mua pilkunnussinnasta. Jos kirjoitat hölmön avauksen, saat hölmöä palautetta. Jos haluat kritisoida muita keskustelijoita siitä, että nämä ilmiantavat mielestään sopimattomia viestejä, kritisoi sitten siitä, älä viestien poistamisesta. Ja sovella kritiikkiä vähän itseesikin: jos moderaattori poistaa avauksiasi, siihen on joku syy, ja se syy on se, että avauksesi ovat hyvien tapojen vastaisia.

Jos sua ärsyttää se, että hienoja ketjujasi poistellaan, voit ottaa ylläpitoon yhteyttä ja jättää sähköpostioisoitteesikin. Näin voit saada perustelut sille, miksi ketjujasi on poistettu.

Vierailija
11/27 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 19:29"]

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 19:23"]

[/quote]

[/quote]

Ei ollut, koska tuo päättelyketju ei tullut millään tavalla ilmi. Jos olisit halunnut vastata sarkastisesti, olisit esim. voinut jollain tavalla syyttää mua pilkunnussinnasta. Jos kirjoitat hölmön avauksen, saat hölmöä palautetta. Jos haluat kritisoida muita keskustelijoita siitä, että nämä ilmiantavat mielestään sopimattomia viestejä, kritisoi sitten siitä, älä viestien poistamisesta. Ja sovella kritiikkiä vähän itseesikin: jos moderaattori poistaa avauksiasi, siihen on joku syy, ja se syy on se, että avauksesi ovat hyvien tapojen vastaisia.

Jos sua ärsyttää se, että hienoja ketjujasi poistellaan, voit ottaa ylläpitoon yhteyttä ja jättää sähköpostioisoitteesikin. Näin voit saada perustelut sille, miksi ketjujasi on poistettu.

[/quote]

Tuo päättelyketju oli itsestäänselvyys, toiset ymmärtävät, toiset eivät :) En sanonut, että minun avaamiani ketjuja olisi poistettu eikä minua kiinnosta ylläpidon syyt poistaa ketjuja. Hyvien tapojen mukainen kirjoittelu on niin tulkinnanvarainen asia, että sillä perusteella täältä voisi poistaa vähintään puolet viesteistä. Minua ihmetyttää miksi joku näkee vaivan ilmoittaa ylläpidolle ketjusta, jossa ei ketään nimeltä mainita. Olisi vain itse lukematta, jos mielensä sitä ketjua lukemalla pahoittaa.

Vierailija
12/27 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 19:16"]

Kakkaa suolessa ketjukin häipyi vaikkei ainakaan ensimmäisellä sivulla ollut kyllä _mitään_ poistettavaa. Ihmehommia.

[/quote]

Ai se suolihuuhteluketju? :O

Vierailija
13/27 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 19:36"]

Tuo päättelyketju oli itsestäänselvyys, toiset ymmärtävät, toiset eivät :)

[/quote]

Käsi ylös kuka ymmärsi? Multa ei tapaa kyllä koskaan mennä sarkasmi ohi, mutta vaikka oikein hakisin tuosta sarkasmia niin sitä ei löydy. Sä vaan alun perinkin kirjoitit väärin kun puhuit viestien poistamisesta ilmiantamisen sijaan. Se, että sä sen jälkeen kirjoitat jotain vielä oudompaa ei tee siitä sarkasmia.

ohis

Vierailija
14/27 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin antanut linkin edelliseen avautumiseesi palstapoliiseista

http://www.vauva.fi/keskustelu/vastaa/3924054/ketju/koetko_pakottavaa_tarvetta_olla_palstapoliisi/sivu/1

Valitettavasti ylläpito palstapoliisin pyynnöstä poisti sen jo.

Ihan turhaa vaivaa näet ap. Blogihaukkumisketjut poistetaan jatkossakin.

t. palstapoliisi2

Vierailija
15/27 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 20:31"]

[/quote]

[/quote]

Juuri se.

Vierailija
16/27 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 20:59"]

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 20:31"]

[/quote]

[/quote]

Juuri se.

[/quote]

No hohhoijaa mitä touhua. Menee jo vähän mielivaltaiseksi.

Vierailija
17/27 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 21:00"]

No hohhoijaa mitä touhua. Menee jo vähän mielivaltaiseksi.

[/quote]

Ei ole mielivaltaa, sillä:

Valtio, se olen minä.

t. palstapoliisi

Vierailija
18/27 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet se peppuunlaittaja aloituksia10*pv tekevä niin vaihda sivustoa vai oletko koiransyöjä..tai sitten blogivainoaja..mtn ei turhaan poisteta

Vierailija
19/27 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeps. Mä ILMIANNAN eli teen esitutkinnan ja nostan syytteen. Ylläpito sitten POISTAA tarvittaessa eli lukee tuomion.

t. palstapoliisi

Vierailija
20/27 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 23:11"]

Jos olet se peppuunlaittaja aloituksia10*pv tekevä niin vaihda sivustoa vai oletko koiransyöjä..tai sitten blogivainoaja..mtn ei turhaan poisteta

[/quote]

Tä? Itse en ainakaan ole nähnyt, kun tuon yhden koiranlihaketjun. Sääli, sillä koira on hyvää. Nam!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän