Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehesi ärsyttävin tapa riidellessä? Meillä: "JA PISTE!"

Vierailija
06.02.2014 |

Eli mies sanoo väittelyn tai riidan aikana JA PISTE monta kertaa ikäänkuin päättävänsä asian olevan niin ja sillä sipuli. Tuohan vain lisää vettä myllyyn ja saa mut raivon partaalle.

Mitens teillä?

Sanottakoon nyt vielä, että emme ole mikään riitaisa pari, mutta erimielisyyksiä ja väittelyitä tietysti on, ja tuollainen on mun mielestä huonoa riitelyä.

Kommentit (109)

Vierailija
101/109 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies lähdee dokaamaan jos kunnon riita.

Vierailija
102/109 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies "ei osaa sanoa" mitään mihinkään, ja kaikki asiat jää roikkumaan eikä mitään ikinä saa selvitettyä. Riitelisin mieluummin kunnolla! Tuo ei sano MITÄÄN, ja sitten kaikki on muka ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/109 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies heittäytyy TÄYSIN marttyyriksi. Arghhh miten ärsyttävää!! Iso mies on kuin pikkupoika. 

Vierailija
104/109 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 18:52"]

Mun mies lähdee dokaamaan jos kunnon riita.

[/quote]

parempi kuin herska olen kuullut

Vierailija
105/109 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
106/109 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miehenikään ei aina jaksa kuunnella minun argumentointia. 

"Vinkuvinkuvinkuvinkuvinkuvinku" mies sanoo kimeästi kun ääneni on muuttunut kimeäksi ja tosiaan en keskity pitämään ääntä normaalina vaan argumentointiin. Minua rupeaa valitettavasti aina naurattamaan, vaikkei tilanteessa muuta hassua olisikaan... Harvoin saan sanoa loppuun kaikkea mitä haluaisin. 

Vierailija
107/109 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka keskustelua aloittamalla: " ja sitten isolla alkukirjaimella..." ...jatkat sen mitä meinaat sanoa.

Vierailija
108/109 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen lapsuudenkodissa on ollut sellainen tapa, ettei asioista tarvi puhua. Voitte uskoa kuinka kauhuissaan ukko oli kun ekan kerran riideliin (meillä on saanut itkeä ja huutaakin).

Mies siis ei puhu, menee omiin oloihin, ei katso silmiin. Kun sille jostain asiasta puhuu/länkyttää, alkaa marttyroimaan että "niin, kun miehän oon niin huono/paska/en osaa.." ja "no sitten ei varmaan tehdä ollenkaan" argh!!! Sen jälkeen alkaa vanhojen kaivelu, "kun sinäkään et silloin tehnyt sitä ja tätä". :D

Vierailija
109/109 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 19:20"]

No se, kun äijä päästelee tuhahduksia sun muita ynähdyksiä ja pyörittelee silmiään ku joku passiivis-aggressiivinen idiootti. Ja taivastelee tyyliin "voi jeesus", "voi hyvää päivää" kaikkeen mitä sanon riidellessä... argh! Itsehän riitelen kaikkien oppikirjojen mukaan. ;p

[/quote]

AV:lla kaikki on joko narsisteja tai passiivis-aggressiivisia. Ei juuri kellään teistä oikeasti ole mitään hajua, mitä passiivis-aggressiivinen tarkoittaa, kunhan kuulostaa jännältä tavalta haukkua miehiä.