Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehesi ärsyttävin tapa riidellessä? Meillä: "JA PISTE!"

Vierailija
06.02.2014 |

Eli mies sanoo väittelyn tai riidan aikana JA PISTE monta kertaa ikäänkuin päättävänsä asian olevan niin ja sillä sipuli. Tuohan vain lisää vettä myllyyn ja saa mut raivon partaalle.

Mitens teillä?

Sanottakoon nyt vielä, että emme ole mikään riitaisa pari, mutta erimielisyyksiä ja väittelyitä tietysti on, ja tuollainen on mun mielestä huonoa riitelyä.

Kommentit (109)

Vierailija
61/109 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 19:57"]"Onks sul menkat?"

Joka. Hiton. Kerta. Aikuinen mies!

[/quote]

No onko sinulla?

Minun havaintoni mukaan on.

Vierailija
62/109 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katsoo noita etusivun peukutuksia, niin näyttää ihan siltä kuin joku maailman ärsyttävin riitelijä olis käynyt itseään puolustaakseen miinustamassa kaikki kommentit joissa kerrotaan hänen riitelytyylistään :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/109 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni oli ennen uskomattoman raivostuttava riitelijä, nykyään onneksi kypsempi (molemmat ollaan). Mutta tosiaan ennen riitatilanteessa mm.

"Aijaa, no ei sulla voi kauheesti olla urputettavaa, mieti vaan sitä exääs joka petti sua. Mä en oo pettänyt sua." (riita saattoi koskea vaikka siivoamista tai ihan mitä tahansa, mutta hänen mielestään häntä ei voinut kritisoida MISTÄÄN koska hän on seksuaalisesti ollut uskollinen :D Eli se kompensoi AIVAN KAIKEN AINA!)

"Miten niin tää läppärin valo häiritsee sua sängyssä. Laita silmät kiinni ja nuku. En usko että voi häiritä!" (mikset voi vaan joskus tehdä sitä ihan vaan sen takia kun pyydän, ilman että mun pitää todistella jotakin jollakin mittareilla tyyliin "kyllä nyt fotonien määrä ylittää tämän rajan että silmäni saavat sen ärsykkeen että on liikaa valoa ja en pysty nukkumaan...")

No, tuossa pari esimerkkiä. En jaksa muistella (ja kaivella vanhoja;) enempää.

Vierailija
64/109 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 19:56"]

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 19:27"]

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 19:24"]

Tavaroidenpaiskiminen, erolla ja lapsen huoltajuuden menetyksellä uhkailu, kiroilu ja huutaminen, reikien lyöminen seinään, juo viinaa kaksin käsin ja menee sekaisin, uhkailu, kyttääminen tulee esim. työpaikalle, vaatii eroamaan työstä, kieltää näkemästä ystäviä.....

[/quote]

tämän kaiken tekee tosin vain kun lapsi ei ole paikalla. Olen kyllä vähän tyhmä ja läski, ansaitsen kohtaloni.

[/quote]

en ymmärrä tuota alaspeukutusta, tiedän etten osaa mitään ja viestini häiritsevät, mutta silti. No pitää nyt mennä kysymään haluaako mies kahvia ja haluaako hän seuraa.

[/quote]

Mehän tietenkin alapeukutettiin sitä, että sinä olisit mukamas tyhmä ja läski tai että kukaan ansaitsisi huonon kohtalon.

Vierailija
65/109 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoo ains: ja muista se! Niin saatanan alentavaa, että kiehuttaa!

Vierailija
66/109 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä lyö

Vierailija
67/109 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että nää on herkullisia nää riitelytyylit :)

Lisää!

Mun mies kans mouhoo omia tyhjänpäiväisiä ja päättömiä argumenttejaan mun päälle eikä osaa kuunnella järjen sanaa ja naisen logiikkaa. Minähän luonnollisesti olen aina oikeassa ;)

Vierailija
68/109 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mielestäni et ole ollut kovin huomaavainen mua kohtaan, kaipaisin vähän enemmän huomionosoituksia."

-> "Ai pitäiskö mun hyysätä ja jutella sulle kellon ympäri, kyllä mullakin on omaa tekemistä!"

"Olen esittänyt vedenpitäviä argumentteja asiani puolesta, perustellut ja antanut esimerkkejä. Mikset sä voi kerrankin myöntää olevasi väärässä?"

-> "Ai pitäiskö mun palvoa ja myötäillä sun jokaista mielipidettä?"

Ihme olkiukon olen minäkin löytänyt, vaikka onhan tuo ihana pässi kuitenkin.

Vierailija
69/109 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaaargh, alkaa ihan raivostuttaa kun lukee näitä! :D

Vierailija
70/109 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon niin vakuuttunut siitä että tuo tämän ketjun miinuspeikko on joku joka on ketjussa kuvattu kauhuriitelijä...

Vierailija
71/109 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa toistelemaan voijeesusta,ihan joka välissä,alkaa kiromaan ja AINA sanoo lopuksi että painu nyt helvettiin :D mut sit kans matkii mun eleitä ja mitä oon sanonut,niin ärsyttävää!! 

kertoo myös riidellessä että aina kaikki on mun vika,oon aiheuttanu kaikki riidat ja hänessä ei ole mitään vikaa,ja sanoo mulle että mun täytyy varmaan etsiä sit parempi mies :D huoh... usein myös tuskastelee ja se on niin raivostuttavaa.

Vierailija
72/109 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa vetään vaan kaikessa hiljaisuudessa vaatetta päälle, sit kysyn että minne meinas lähtee niin aina sama; "no ajelee. vittuako mää nyt täällä." 

Siitähän mää aina hermostun, koska no mitähän siitä tulis ku muutenkin aggressiivinen kuski lähtis sitten kesken riidan vihasena ajeleen tuonne liikenteen sekaan, yleensä illalla/yöllä väsyneenä... Mmmm-m. 

Ja toinen on tää perinteinen martyyri. 

Vierailija
73/109 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 20:11"]

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 19:57"]"Onks sul menkat?"

Joka. Hiton. Kerta. Aikuinen mies!

[/quote]

No onko sinulla?

Minun havaintoni mukaan on.

[/quote]

Kohtuni on poistettu niin havainnoipa vähän tarkemmin.

Vierailija
74/109 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No Anteeks et oon olemassa" ja sit selitykset miten ois parempi jos erottais yms. Siis jos kyse on vaikka siitä että millä hyllyllä voi pidetään jääkapissa. Tai sit se lakkaa puhumasta ja tapittaa vaa hiljaa

Vierailija
75/109 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tää ei nyt oo provo eikä vitsi, lupaan sen. Alkuaikoina pidin sitä hyvin viehättävänä et mies uskalsi itkeä, eikä,pelännyt näyttää ehkä vähän dramaattisestikaan tunteitaan. No, nykyään se on menny siihen, että kun me riidellään, mies alkaa JOKA kerta itkeä!!! Siis sellasia raivokkaita kyyneliä. Käyttää myös äitiinsä tätä tatiikkaa..

Vierailija
76/109 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi apua mitä miehiä :) Mahtavat tappelutaktiikat tosiaan :)

Vierailija
77/109 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia kuin asia ja puhuin tai raivosin, mies hokee, että rauhoitu, rauhoitu nyt, rauhoitu... Asiasta ei puhu mitään, ei vastaa mun kommentteihin, mutta hokee tota rauhoittumista. Mies ei ole oppinut riitelemään kotonaan, hänen lapsuudenkodissaan asioista ei vain puhuta ettei vahingossakaan loukata toista, ne vain lakaistaan maton alle. Itse haluan puhua asiat halki. Mies ei sitten kestä mitään riitaa tai erimielisyyttä ja lopulta yleensä suuttuu siitä että minä ole suuttunut, mutta itse riidan aiheeseen ei saada mitään ratkaisua. Lopulta riidellään siitä, että kuka aloitti riidan ja aina tulee riitaa (ei tule aina), mutta aihetta ei saada käsitellyksi vaikka kuinka yritän, valittaa että haluan riitaa, mutta ei siitä että "tämä aihe" eli vaikka joku hänen tekemisensä saa sen riidan aikaiseksi. Sitten vain hoetaan, että rauhoitu...

Vierailija
78/109 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 22:22"]

Asia kuin asia ja puhuin tai raivosin, mies hokee, että rauhoitu, rauhoitu nyt, rauhoitu... Asiasta ei puhu mitään, ei vastaa mun kommentteihin, mutta hokee tota rauhoittumista. Mies ei ole oppinut riitelemään kotonaan, hänen lapsuudenkodissaan asioista ei vain puhuta ettei vahingossakaan loukata toista, ne vain lakaistaan maton alle. Itse haluan puhua asiat halki. Mies ei sitten kestä mitään riitaa tai erimielisyyttä ja lopulta yleensä suuttuu siitä että minä ole suuttunut, mutta itse riidan aiheeseen ei saada mitään ratkaisua. Lopulta riidellään siitä, että kuka aloitti riidan ja aina tulee riitaa (ei tule aina), mutta aihetta ei saada käsitellyksi vaikka kuinka yritän, valittaa että haluan riitaa, mutta ei siitä että "tämä aihe" eli vaikka joku hänen tekemisensä saa sen riidan aikaiseksi. Sitten vain hoetaan, että rauhoitu...

[/quote]

Aaaaargh! Miten ärsyttävää.

Vierailija
79/109 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös tuo menkka-juttu, tai muuten semmonen holhoaminen että olen vaan väsynyt tai nälkäinen tai en ole käynyt röökillä. Vähätellään siis sitä ongelmaa ja annetaan ymmärtää että en ole siinä tilassa että mitään mistään tietäisin..

Toinen tosi ärsyttävä on "whats Your problem??" ja vielä ärsyttävämpi kun sanoo vaan mun nimen silleen tosi ärsyttävään, halventavaan sävyyn naukumalla "Riiiikkkkaaaaaaaaaaaahh!" .

Vakio on myös Se, että kun riidellään jostain mun "aloitteesta" niin mies alkaa aina saman "you just wanna be single. You just wanna live single life and you wanna find some reason to break up so you can do that. Go ahead, be single you got your reason!" ja tämän saman kuulin myös silloin kun mies jäi pettämisestä kiinni. Harvinaisen ärsyttävää ongelman mitätöintiä ja siirtämistä muhun. Miehessä ei ole ikinä mitään vikaa, vaan mä vaan keksin ongelmia että saisin olla sinkku. Ikinä en ole itse mitään sellaista vihjannut

Vierailija
80/109 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 20:08"]

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 19:36"]Yltiörationalistinen lähestymistapa tunteen asioihin. Toisaalta hyvä, mutta harvoin tulee ymmärretty olo kun toinen rationalisoi ongelman siihen pisteeseen että eihän tässä mitään ongelmaa ikinä ollutkaan, palataanko askareidemme pariin...

[/quote]

Taitaa olla insinööri. :)

[/quote]

;D, kaveri kertoi perhetutusta jonka perheen isä on insinööri ja tämä aina vaimon riidellessä vain toteaa rauhallisesti että: "sinä päätät ihan itse suututko vai käytätkö aikasi johonkin muuhun" 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme