Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Nutraajat"! Mikä on paras maku?

Vierailija
06.02.2014 |

Olen nyt ekaa päivää näillä pussiruuilla ja toistaseksi syönyt Naturdietin mustikkan ja mint chocolaten. Nyt edessä Nutrilettin kanakeitto, joka on ehdottomasti näistä paras. Naturdietin pussien kanssa meinasi tulla oksennus.

Nyt siis kysyisin teiltä joilla on kokemusta pusseista, että mitä tykkäätte/tykkäsitte syödä eniten?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en saanut alas mitään muuta kuin sitä suklaapirtelöä. Se ei maistu oikein miltään, lähinnä vähän makealta pahvimaiselta. Mutta sen parin desin kertasatsin saa alas niin nopeasti, ettei sitä ehdi juuri maistaa. 

Minusta karmeimpia on kaikki ne keitot, koska ei kuumaa keittoa voi nauttia tyyliin "nenästä kiinni ja parilla nielaisulla kurkusta alas".

Vierailija
2/9 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaniliapirtelö ollut tähän mennessä paras. Mansikka ei meinaa mennä alas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nutilettin suklaa ja vanilja. Tetrajuomista lähes kaikki (ilman mansikkaa). Niin ja kanakeitto suolaisista.

Modifastin kahvi ja suklaa.

Naturdietin tetrat suklaa ja samoin jauhe suklaana.

Allevon suklaa ja oliko se banaani-vadelma. Niin ja suolaisita se perunapurjo.

Vierailija
4/9 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirtelöt on ok. Samoiten joskus oli jotain omena-kanelipuuroa joka oli ihan hyvää. Jos patukoita syöt, niin niistähän löytyy myös ihan herkullisia :) Mulla tahtoi nuo keitot jäädä klimppisiksi vaikka kuinka sekoitin ja hämmensin.

Vierailija
5/9 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti Allévon parsakaali-basilikakeitto. Voisin itse sanoa tän olevan jopa hyvää. Maistuu ainakin siltä miltä luvataan. 

Siihen vähän raejuustoa (25g) proteiinilisäksi niin nam.

Vierailija
6/9 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkästään Nutrilett-suklaapirtelöä. Se ei maistu oikein miltään, lähinnä vähän pahvimaiselta suklaalta. Se menee siksi helposti alas, ja on nopeasti juotavissa toisin kuin ne lämpimät ruoat. Ei nuo mitkään hyviä ole, sitä on turha toivoa, mutta jos on sellaista että saa ilman suurempaa yökkimistä alas, se riittää tuollaiselle tilapäisesti käytettävälle tuotteelle. 

Kokemusta sen verran, että olin 10 viikkoa syöden pelkästään 5 nutrin suklaapirtelöä päivässä ;-)

Vierailija
7/9 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 15:30"]

Olen nyt ekaa päivää näillä pussiruuilla ja toistaseksi syönyt Naturdietin mustikkan ja mint chocolaten. Nyt edessä Nutrilettin kanakeitto, joka on ehdottomasti näistä paras. Naturdietin pussien kanssa meinasi tulla oksennus.

Nyt siis kysyisin teiltä joilla on kokemusta pusseista, että mitä tykkäätte/tykkäsitte syödä eniten?

[/quote]

Makukysymyksiä näemmä. Mulla taas Naturdietin mustikka ja minttusuklaa ovat ehdottomasti parhaita ja Nutrlitettin kanakeitto ei mene alas ollenkaan.

Vierailija
8/9 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaa-banaani on hyvää!

Näitä 5 päivässä kuukauden ajan.

Tulos: paino putosi 5 kg ja vyötäröltä lähti 5 cm.

Kauhea kokemus viimeiset 2 viikkoa väsymyksen ja huonon fyysisen suorituskyvyn vuoksi.

Mutta nälkä ei ollut ja pirtelö maistui.

Nyt kun saisi painonpudotustuloksen pysymään.

Vierailija
9/9 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mansikkapirtelöön sekoitan jäämurskaa ja laitan hetkeksi pakastimeen. Jääkylmänä maistuu ja nälkä lähtee.

Sokerihiirenä toi ätläkänmakea mansikka helpottaa herkkuhimoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan