Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiilarit ja finnit

Vierailija
27.01.2014 |

Tosiaan. Oon vältellyt hiilareita jo pidemmän aikaa. Tietysti hedelmistä ja vihanneksista saatuja hiilareita on tullut vedettyä. Anyway. Eilen söin yhden hampurilaisen ja aamulla mun naamassa oli kuusi (6) finniä! Voiko tää edes olla mahdollista?! Kauheeta. Kokemuksia? 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se taitaa olla niin että viljatuotteet niitä joillekkin aiheuttaa.. Mulla kans jossai vaiheessa tuli finnikierre ( ei ollut finnejä edes teininä ) Lopetin viljojen syönnin sekä maitotuotteiden. Ja kas kas eipä tullut finnejä ja iho oli muutenkin tosi kuulas.

Sitten ku päätin vähä repsahtaa ( söin pitsaa yms.) niin tulipa finnejäki.

Nyt sitten ajattelin vältellä viljoja ja maitoa koko lopun ikäni , mutta joskus syön sitten joain. Huomioi että vehnää on todella monessa tuotteessa! Myös karkeissa usein.

Tumma suklaa , sitä syön.

Vierailija
2/3 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vhh:n myötä ihosta tullut unelmaiho. Mulla oli ennen sekaiho, joistain paikoista tosi rasvainen ja tuli edelleen finnejä, vaikka olen yli 40 v! Muualta sitten hilseilevän kuiva. Vhh tasapainotti ihon, eikä finnejä tule enää ollenkaan. Meidän kaksi teiniä syövät myös karpihkosti, viljoja ei juuri lainkaan ja myös sokeria todella vähän ja heidänkin finninsä hävisivät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vähän käytännön pakosta vältellyt viljoja, mutta ei se ihoon ole vaikuttanut mitenkään. Minulla on aina ollut aknea, ja vain e-pillerit vaikuttavat siihen. Ilman niitä on ihan sama mitä syön tai jätän syömättä, finnejä pukkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi