Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saan laihdutettua naamaa? Posket on liian pyöreät,

Vierailija
06.02.2014 |

leuan alla pehmeää...  Laihduin kropasta, naama pullottaa edelleen.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 14:58"]Sun pitää treenata, esim blowjob -tyyppistä treeniä.

Myös Bukkake on hyvä itämainen laji, jota suositellaan.

Vierailija
22/33 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 12:15"]Laaser sulattaa joillakin rasvaa, jos se saadaan kantamaan oikeaan ihokerrokseen. Lääkärin tekemä mikroneulaus myös.

Kirjoitetaan "laser".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 15:58"][quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 15:40"]

Huomasitteko superdieeteissä sen naisen, jolla oli todella muhkea kaksari? Se on sitä naamamallia, että "laihanakin" on naama aina pulleampi. Prinsessa Victoria on myös samanlainen eli naamastaan aina pulskempi kuin muuten on.

[/quote]

Ja Victoria on todella nätti! Ei paksunnäköinen naama aina tarkoita välittömästi rumaa ja/tai lihavaa, hyväksykää itsenne sellaisina kuin olette ja korostakaa parhaita puolianne. :)

Sillä on vittumainen väkäleuka.

Vierailija
24/33 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kaipaisin itekki kauneusleikkausta ku mun luokkalaiset haukkuu mua nuubiksi, vitun rumaksi nörtiksi ja läskipääksi. Mä haluaisin päästä mun läskistä eroon, tribaalitatuoinnit käsivarsiin ja siistimpiä vaatteita.

Vierailija
25/33 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä naaman pyöreys on kivannäköistä! T: omituinen puikulanaama

Vierailija
26/33 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä lähti automaattisesti siinnä kun olin 27-28v. Vähän helttaa jäi leuan alle ylipainon takia mutta posket kapeammat.

Vierailija
27/33 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 11v ja mulla on pyöreät posket mutta hoikka vartalo, miten pääsen poskista eroon??

Vierailija
28/33 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanut kakasosleuan rasvaimu ja posket cityklinikkalla ja hyvin meni , olen 5 lasten äiti ja nyt kasvot näyttävät kauniita :)

Vierailija
29/33 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kohta 50 ja eipä ole ryppyjä, kun ei tarvitse ottaa mitään rasvatäytettä nassuun. Kauniiksi haukutaan, vaikka en ite siitä niin tiiä.

Vierailija
30/33 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi laihtunut, mutta posket silti pyöreät ja kaksariakin löytyy. Itse olen tuollainen "komealuustoinen" niin kuin Victoria, mutta en silti yhtään noin kaunis. Saan siis kauniita selfieitä itsestäni otettua, mutta ei niissä koskaan näy, kuinka jumalattoman isot posket mulla on. Siis oikeasti, mun naamani on pelkkää poskea. Ihan posketonta :D

Ja siis kasvoni ovat sen malliset, että vaikka olisin hoikka kasvoistanikin, poskieni pinta-ala on silti varmaan valtaosa kasvoistani.

Vierailija
31/33 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju mutta vastaus on aina sama. Laita korkki kiinni!

Vierailija
32/33 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulloposket tulee jos kaljaa tai viiniä lutkuttaa 😚

Vierailija
33/33 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pulloposket tulee jos kaljaa tai viiniä lutkuttaa 😚

Jos posket ei näy takaapäin niin missä vika on. No sosiaalihuoltohan on ollut vastuuton

Kato viina menee ensin poskiin sieltä aivoihin ja sieltä käsin vaikuttaa se kaikkiin vaivoihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme