Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saan laihdutettua naamaa? Posket on liian pyöreät,

Vierailija
06.02.2014 |

leuan alla pehmeää...  Laihduin kropasta, naama pullottaa edelleen.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mitenkään.

Vierailija
2/33 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sille oikein voi mitään. Jos laihdutat lisää/alennat rasvaprosenttiasi niin poskesi saattaisi kaventua, ehkä ei.

Itse olen aina ollut hoikka 168cm/54kg ja poskirasva pysyy. "Buccal" rasvan poskesta voi poistaa ns.rasvaimulla, mutta en välttämättä suosittelisi.

Jos olet alle 30v niin voi olla että vanhempana näytät nuoremmalta, kasvot vähän kapenee yleensä iän myötä!

Voisit myös varjostaa poskiasi pienemmiksi esim aurinkopuuterilla, ohjeita löytää kauneusblogeista yms!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttaa naamaa :DDD

Vierailija
4/33 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla sama juttu, eipä oikeein tunnu että saisin "kasvoja laihdutettua". Riippu ihan vaan kasvojen mallista (luustosta) että millaiset kasvot on hoikkana(kin). Aikuisiällä olen painanut 44-50 kg (olen laiha juu), mutta kasvot ovat aina olleet kuin 15 kg painavamman kasvot. Lisäksi jos tulee parikin kiloa lisää, se näkyy heti kasvoissa: ne pienetkin "piirteet" ikäänkuin mössöntyy ja pehmentyy (tulos piirteetön pallinaama...) Ja laihtuessa lähtee kasvoista viimeisenä. Naamas eka, naamas vika :(

Vierailija
5/33 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tosiaan todennäköisesti mitenkään. Itse olen aina ollut laiha, vähän liiankin, mutta naama on kuin läskipallo ja läskinen kaksoisleukakin löytyy. Eikä ole ainakaan 39 vuoden ikään vielä mainostettua iään myötä naaman kapenemista tapahtunut...

Vierailija
6/33 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasitteko superdieeteissä sen naisen, jolla oli todella muhkea kaksari? Se on sitä naamamallia, että "laihanakin" on naama aina pulleampi. Prinsessa Victoria on myös samanlainen eli naamastaan aina pulskempi kuin muuten on.

Vierailija
7/33 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poskista en tiedä, mutta itse olen käyttänyt kaksoisleuan ehkäisemiseen kerran parissa päivässä semmoista liioiteltua "äks-yy"-jumppaa.

Eli sanoo ikäänkuin erittäin liioitellusti ääneen vuorotellen äks, yyy niin että kaulaan asti tulee ihan kunnon liikettä. Jostain netistä tän poimin kun hain vinkkejä kaksoisleuan ehkäisemiseen. Eihän se välttämättä mitään auta, mutta eipä ole kaksoisleukaa tullut vaikka muualle kroppaan tullutkin vähän kiloja! :D

Vierailija
8/33 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iten posket laihtu vaa lenkkeilyllä ja hyvällä ruualla.

Vierailija
9/33 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle terveydenhoitaja sanoi että oli hyvin kummallista että vartaloni on hyvin hoikka mutta kasvoni hyvin läskit joten aloin treenata salilla nyt kasvoni on hyvin hoikat jopa niin hoikat että naamassa olevat luut näkyivät selvästi mutta treenaus auttoi mua paljon.

Vierailija
10/33 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 15:40"]

Huomasitteko superdieeteissä sen naisen, jolla oli todella muhkea kaksari? Se on sitä naamamallia, että "laihanakin" on naama aina pulleampi. Prinsessa Victoria on myös samanlainen eli naamastaan aina pulskempi kuin muuten on.

[/quote]

Ja Victoria on todella nätti! Ei paksunnäköinen naama aina tarkoita välittömästi rumaa ja/tai lihavaa, hyväksykää itsenne sellaisina kuin olette ja korostakaa parhaita puolianne. :)

Vierailija
11/33 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 15:58"]

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 15:40"]

[/quote]

Ja Victoria on todella nätti! Ei paksunnäköinen naama aina tarkoita välittömästi rumaa ja/tai lihavaa, hyväksykää itsenne sellaisina kuin olette ja korostakaa parhaita puolianne. :)

[/quote]

Victoria on nätti poskien pyöreydestä huolimatta, koska hänellä on luuston puolesta varsin voimakkaat piirteet. Kunnon leuka, pitkähkö kasvojenmalli, selkeät poskipäät. Se pieni pyöreys vaan oikeastaan pehmentää ja kaunistaa vaikutelmaa. 

Sitten taas jos on kuten minä, erittäin hento- ja siropiirteinen, niin naamaläski tekee lähinnä ei minkään näköiseksi, semmoiseksi muodottomaksi kuukasvoksi. 

Vierailija
12/33 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo x-y-naamajumppa on tuttua täälläkin, äitini sitä teki jo varmaan joskus 80-luvulla :) Kun oikein kunnolla tempoo niin tuntuu rintalihaksissa asti! (en tosin tiedä auttaako, mutta tuskin haittaakaan)

Vierailija
13/33 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Sitten taas jos on kuten minä, erittäin hento- ja siropiirteinen, niin naamaläski tekee lähinnä ei minkään näköiseksi, semmoiseksi muodottomaksi kuukasvoksi. 

[/quote]

Sama täälllä: kun on vähän nykerönenä, isot silmät ja piirtettömät kasvot niin helposti sitä pulleroituu kasvoista ihan kuunaamaksi vaikka ois muuten hoikka. Hyvä kun pitäis lohduttautua sillä että "näytät nuorelta". Juu. nuorelta porsaalta...

Vierailija
14/33 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko kokeillu semmosta naamaria joka hiostaa, netissä myydään esim. nimellä Sauna mask laihduttaa ja kohottaa poskia

Vierailija
15/33 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
16/33 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsellä samanlaiset kasvot ja näytän nuoremmalta kuin 30v. kapeakasvoiset ikätoverit.kasvot kapenee, kun ikää tulee lisää ja poskipäät tulee vanhemmiten tällä kasvomallilla esiin kauniisti.nuorena pallonaama, paranee vanhetessaan.

Vierailija
17/33 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmiten olet tyytyväinen siihen että poskesi ovat pyöreät.

Vierailija
18/33 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo edellinen on ihan totta: vanhemmiten poskien pyöreys nuorentaa. Edellyttäen siis että muuten pysyt suht normipainoisena.

Vierailija
19/33 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 09:52"]

Tuo edellinen on ihan totta: vanhemmiten poskien pyöreys nuorentaa. Edellyttäen siis että muuten pysyt suht normipainoisena.

[/quote]Paitsi jos sattuu tosiaan kasvamaan se kaamea kaksaripussi, niin siinä ei paljon kasvonpiirteiden pehmeydestä ole iloa.

Vierailija
20/33 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laaser sulattaa joillakin rasvaa, jos se saadaan kantamaan oikeaan ihokerrokseen. Lääkärin tekemä mikroneulaus myös.