Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä se johtuu, että jotkut vaan porskuttaa eteenpäin, vaikka mitä vastoinkäymisiä tulisi?

Vierailija
27.10.2020 |

Tuntuu, ettei mikään voi kaataa näitä ihmisiä.

Miksi jotkut on tällaisia?

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Resilienssistä

Vierailija
2/78 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Resilienssi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa jäädä tuleen makaamaan. On jatkettava hyökkäystä.

Vierailija
4/78 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumorintaju

Vierailija
5/78 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkyys

Vierailija
6/78 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärinkäsitys ettei mikään voisi kaataa heitä. Heille ei vain ole vain riittävässä määrin tullut vastuksia suhteessa omaan kestokykyyn (sisältäen myös käytössä olevan tukiverkon).

Vierailija
7/78 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus (sori)

Vierailija
8/78 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilainen aivokemia, erilainen fysiikka, erilaiset vastoinkäymiset.

Vierailija
9/78 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäonnistuminen on olennainen osa menestystä. Moni murtuu epäonnistumiseen esim. sisäistetyn häpeän vuoksi, koska se "todistaa" hänen huonommuutensa. Pitää olla tietyllä tapaa häpeämätön.

Vierailija
10/78 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten pitäisi tehdä, jos ei mennä eteenpäin?

Vierailija
11/78 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahva tukiverkko tai ainakin tieto siitä, ettei koskaan jää yksin. Hyvät verkostot, jopa sukupolvien yli ulottuvat.

Vierailija
12/78 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menetin omaisuuteni, mieheni ja lapseni. Eräskin lääkäri sanoi, että ala ryyppäämään vaan enpä alkanut. Eikä mulla ole ikinä ollut mitään turvaverkkoa.

Vierailija
13/78 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaan näyttää siltä, kun vastoinkäymisiä on ollut äärimmäisen paljon ihminen voi mennä selviytymistilaan. Ulospäin vaikuttaa kuin mitään ongelmaa ei olisikaan. Todellisuudessa päässä myllertää pahemman kerran.

Vierailija
14/78 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

always look on the bright side of life

Vierailija
15/78 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäonnistuminen on olennainen osa menestystä. Moni murtuu epäonnistumiseen esim. sisäistetyn häpeän vuoksi, koska se "todistaa" hänen huonommuutensa. Pitää olla tietyllä tapaa häpeämätön.

Eläimet ei tunne häpeää.

Se on siis ulkoa opetettu juttu. 

-Sinkkiş

Vierailija
16/78 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

He ovat sattuman kautta ja/tai hyvän kasvatuksen sekä lapsuuden ansiosta kehittäneet itselleen itsevarman, tasapainoisen ja rationaalisen luonteen. He eivät jää märehtimään asioita, joihin itse eivät voi vaikuttaa, ja keskittyvät aina tärkeimpään asiaan kerrallaan.

Vierailija
17/78 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vahva tukiverkko tai ainakin tieto siitä, ettei koskaan jää yksin. Hyvät verkostot, jopa sukupolvien yli ulottuvat.

Ei mulla ainakaan, eikä kyllä monilla muillakaan.

Vierailija
18/78 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Megaselviytyjät on oikeasti aina yksinäisimpiä kaikista. He ymmärtävät niitäkin jotka ei ikinä voi ymmärtää heitä. He tajuaa että on pakko vaan yrittää jotenkin mennä eteenpäin koska yleensä heillä nimenomaan ei ole mitään tukiverkostoja. Ei vaan voi antaa periksi koska kukaan ei tule pelastamaan.

Vierailija
19/78 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, sen kun osaisi sanoa. Itse olen selvinnyt väkivaltaisesta päihdelapsuudesta, köyhyydestä koska vanhemmat oli vetäneet minunkin luottotiedot mennessään, seksuaalisesta hyväksikäytöstä, työttömyydestä sekä pätkätöistä.

Aina positiivisella asenteella. Terapiassa kirjattiin, että hoidin lapsena omaa mielenterveyttäni luomalla oman mielikuvitusmaan, johon "katosin" kun pahoja asioita tapahtui.

Vierailija
20/78 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten pitäisi tehdä, jos ei mennä eteenpäin?

Niinpä. Etsin ratkaisuja ongelmiin, ei elämästä selviä hengissä, mutta voi tehdä sen minkä voi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi