Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä oikeasti kaunis, kuvaile ulkonäköäsi

Vierailija
05.02.2014 |

Haluan tietää, miltä av:n kaunottaret näyttävät.

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 15:49"]

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 15:48"]

Mummo-Ankka kommentoimassa? (Viesti 76)

[/quote]

Kuvailisin itseäni pikemminkin joutseneksi.

[/quote]

Mummo-Ankka = Mu**o-An*a

Vierailija
82/85 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella vaaleanruskeat hiukset (auringossa ja tietyssä valossa kultaisen sävyiset) ja mantelin muotoiset suklaanruskeat silmät. En meikkaa ripsiväriä enempää ja hyvin usein ihoani kutsutaan kuin "vauvan pepuksi". Talvisin olen kuin kalkkilaivan kapteeni, mutta kesäisin rusketun nopeasti. Suorat, lähes lumenvalkoiset mutta pienet hampaat ja täyteläiset huulet.

Omalla kohdallani olen kokenut hieman ruma ankanpoikanen -tyyppisen tarinan. Nuorempana ja teini-ikäisenä ihmiset "lipsauttivat" usein rumuudestani. Se on jättänyt tietynlaisia arpia itsetuntooni, mutta nykyisien kommenttien perusteella ja oman itsenikin mielestä olen kaunis. On ihana kuulla usein, kuinka vanhat koulukaverit kehuvat "en meinannut tunnistaa kun oot niin kaunis" ja "mitä, sulla ei oo meikkiä ja näytät noin upealta?!". Oma ihoni on pysynyt todella hyvänä ilman kosmetiikkatuotteita ja nykyään osaan olla ylpeä siitä, mitä olen :)

N26

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleat pitkät hiukset, normi vartalo, siniset isot silmät, suorat valkoiset hampaat, hyvä iho, hymykuoppa.

Vierailija
84/85 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten somaa.

Kauneus on niin katoavaista. Olin minäkin kaunis nuar likka. Mutta mitäpä sillä on väliä. Ei sitä niin hemmetin kaunis tarvitte ollakaan. Kaksvitosena viimeistään huomaa ne rypyt ja alkaa se naaman valuminen pikkuhiljaa. Se on vaan elämää,

ja elämässä on (toivottavasti) niiiiin paljon muutakin kuin ulkonäkö.

Ja tisseistä: joo, mulla 70C ja todellakin on tosi pienet rinnat, taitaapa olla just ja just oman kämmenellisen verran tavaraa, mutta ei paljon puristeltavaksi riitä. Ja mulla on pieni siro käsi.

Ja niin, onhan hyvä iho toki kaunis, mutta ei huono iho rumaksi tee. Ei tehnyt ainakaan mua akneni kanssa.

Vierailija
85/85 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 12:25"]

Aika hauskaa, että moni vastaaja pitää vaaleaa ihoa ja sinisiä silmiä erityisen kauniina :D

[/quote]

Mitäs hauskaa siinä muka on. Riippuuhan se niiden silmien sävystä tietenkin.

Omasta mielestäni rusketus on kamalaa, kalpeus ihanaa, ainakin niillä keille se sopii. Lisäksi pidän kontrasteista, esim. tummat hiukset, siniset silmät ja kalpea iho. Blondi, kalpea ja sinisilmäinen olisi todennäköisemmin tylsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi