Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä oikeasti kaunis, kuvaile ulkonäköäsi

Vierailija
05.02.2014 |

Haluan tietää, miltä av:n kaunottaret näyttävät.

Kommentit (85)

Vierailija
61/85 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun pitää olla ruma jotta joku on kaunis. Kaikki on suhteellista toisiin, ympäristöön. On aikamoista jeesustelua väittää, että kaikista saisi laittamalla kauniin. Ei saa. Mä olen ainakin ruma, myös henkisesti. Mut ei se menoa haittaa, elämässä on muutakin kuin ulkonäkö. Enkä oikeastaan haluaisikaan olla kaunis, inhottaa miehet jotka juoksee hormoniensa vuoksi näiden naisten perässä. Kun mä avaan mun suuni mua kuunnellaan ihmisenä, eikä tisseinä tai hiuksina tai perseenä tai silminä. Naisetkin suhtautuu paremmin, koska en ole uhka heille. Inhoan niitä naisia, jotka kettuilee jollekin toiselle koska toinen on kauniimpi.

Lapsena oli hankalaa koulun diskossa, kun kukaan ei halunnut tanssia mun kanssa. Kun pääsin sen yli, että olen ruma ja hyväksyi sen, tuntui todella vapauttavalta, kahleet tippuivat pois. On ihanaa saada voimaa siitä inhosta mikä paistaa teidän muiden kasvoilta, kun punaposkinen rumilus viilettää ohi kahisevissa halvoissa vanhoissa tuulihousuissa.

Henkisesti olen ruma, koska inhoan 95% ihmisistä. Välillä en välitä heistä ollenkaan, ihan sama jos kuolevat tai sattuu onnettomuuksia. Inhoan myös omia vanhempiani, äitiä koska hän on koko elämäni ajan haukkunut minua ja ulkonäköäni, isää siksi koska hän juo, ajaa kännissä ja on väkivaltainen. Selvinpäin tosin suht ok.

T.se ruma mutta onnellinen siitä

Vierailija
62/85 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä tässä ketjussa on? Ulkonäön kuvaileminen sanallisesti ei anna minkäänlaista käsitystä siitä, miltä ihminen oikeasti näyttää. Kaksi naista 170cm ja 62kg, vaaleat hiukset, siniset silmät, "suukkosuu" jne. voivat olla aivan eri näköisiä. "Pieni nenä" voi olla yksissä kasvoissa kaunis, toisissa aivan epäsopiva. Samoilla spekseillä voi olla joko todella viehättävä tai sitten ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/85 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein tammikuun alussa sopimuksen mallitoimiston kanssa ja kohta lähdenkin jo Pariisiin :) Mitat 84-62-92 ja olen 179 senttinen eli aika tyypillinen mallikroppa. Ammattilaisilta olen saanut kehuja kasvojen luustostani, todella korkeat leveät kuulemma "suomalaiset poskipäät", vahvat kulmakarvat ja vaaleansiniharmaat silmät on kuulemma todella eksoottista. Hiukseni ovat keskivaaleat, aika pitkät ja hyvässä kunnossa.

En meikkaa tai laita hiuksiani arkena. Panostan pukeutumiseen ja seuraan monien huippumallien streetstyle-tyyliä.

Olen onnekas että näytän tältä, ainakin mallintöiden kannalta. 

Vierailija
64/85 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 11:58"]

luonnostaan punainen suukkosuu ilman botoxia

BOTOXILLA EI OLE MITÄÄN TEKEMISTÄ SUUKKOSUUN KANSSA.

Mä olen kuullut, että yhden kerran yksi lääkäri laittoi botoxia huuleen. Potilas oli pitkään sitä halunnut ja lupasi ettei valita jos tulos on kamala. No, voitte arvata mikä tulos oli kun laittaa hermomyrkkyä ylähuuleen, ylähuuli roikkui halvaantuneena pari kuukautta pistoksen jälkeen ja juominen ja puhuminen oli vaikeaa.

Vierailija
65/85 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 00:12"]

Vaalea ilo, pitkät vaaleat ja suorat hiukset, 162cm, isot rinnat ja isoksi kehuttu takapuoli, 70kg olen sopusuhtainen, aknea mutta peitän sen meikkivoiteella. Saan runsaasti kehuja miehiltä, näytän kuulemma marilynilta vaikka hiustyyli eri!

[/quote]

Hyi helevetti, meen laattaa..

Vierailija
66/85 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 11:58"]

luonnostaan punainen suukkosuu ilman botoxia

BOTOXILLA EI OLE MITÄÄN TEKEMISTÄ SUUKKOSUUN KANSSA.

Niin - ihmiset ei millään tunnu tajuavan tätä. Botox - ja kaikki onnistuu:))

Vierailija
67/85 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 12:47"]

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 01:39"]

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 01:36"]

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 01:23"]Ohhoh, kun on alipainoisilla tytöillä kaikilla C- tai D- kuppi! Harvemmin luonnossa näkee naisia, jotka ovat a) kuvankauniita kasvoiltaan ja b) laihoja ja c) isotissisiä, varsinkaan jos treenaavat.

[/quote]

jokaisella on ruumiin rakenteensa, itse tosiaan olen 172 pitkä laiha tyttö jolla on dkupin isot tissit. Persettä mulla ei taas luonnostaan ole. Sitä pitää treenata. Sitten on laihoja tyttöjä, joilla luonnostaan on pylly. Aika katkeraa puhetta tuo on.

[/quote]

Joo, hyvinkin on mahdollista olla laiha ja isotissinen. Mutta sen lisäksi vielä kaunis naama on paljon harvinaisempaa.

[/quote]

jahas. Kaikilla taas kerran vääränkokoiset liivit. Eipä lisää kauneutta. C- ja D-kupit ovat oikeasti pieniä kokoja,mutta kun jengi käyttää liian isoja ympäryksiä ja liian pieniä kuppeja niin siinä sitä ollaan.

Tässä kuvia ihmisistä joilla on oikean kokoiset liivit koossa 75c. Ei ole isot tissit, mutta ei ole naiset hoikkiakaan enää tuolla koolla.. 

http://www.brabandproject.com/gallery/search/band/34/

tossa teille laskuri http://www.lumingerie.fi/rintaliivien-kokotaulukko-kokolaskuri.

T. Normaalin kokoinen nainen, jonka koko on 60E ja tissit on pienet :)

[/quote]

Tätä mä en tosiaan ymmärrä noissa rintaliivikoissa?? Ympärysmittani on rinnan alta 85cm ja käytän 85B liivejä. 80C tursuttaa nahkaa selkäpuolelta ja kuppi jää tyhjäksi, 75d ei mene edes kiinni ja kupissa on tilaa kuin valintatalon kassissa??

Mikä mun oikea koko sitten on? Mulla on pyöreät kiinteät rinnat joten niitä ei voi edes "kerätä" sinne kuppiin täytteeksi yhtään enempää kuin luonnostaan on...

Vierailija
68/85 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavia nää poskipääjutut. En ole kellään nähnyt korkeita poskipäitä, joten ei se varmaan suomalaisuuteen kuulu! Vaalea iho (ihan kuin jokin tärkeäkin asia).

Kaikki hemmetin kääpiötkin pitää itseään kauniina. Ei voi kuin sääliä..Ja tuo mallin työhön menevä..ei luulis selailevan vauva-palstaa,,,

Vierailija
69/85 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chisulla on korkeat poskipäät. Puukkojunkkareillakin oli. Mullon ihan samanlaiset, ja aika monilla muillakin mun tuntemista. Kun hymyilee, tulee oikein sellaiset pallot. Kun laihtuu, se tulee etenkin esille kun pallon alle tulee kunnon kuopat.

Vierailija
70/85 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Strong Finnish facial characteristics are small noses and high cheek bones."

Vierailija
71/85 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koittakaa kestää arvon sisaret, tämä voi aiheuttaa kateutta ja katkeruutta.

Itelläni on kullanvaalea auringon syleilemä pitkä kuontalo ja smaragdin vihreät isot silmät, joita reunustaa tuuheat ja sysimustat ripset.

Ihonväri on kaunis ja samettinen Latte Macchiato, ja minulta usein kysytäänkin oleko ollut etelässä . Hammasrivistöni on virheetön, suorastaan kimalteleva helmirivi. 

Vartaloni on muodokas tiimalasi ja olen mallimaisen pitkä ja siro: 172 cm / 49 kg. Rintani ovat luomut 75 D ja peppuni on todella pyöreä ja napakka.

Saan jatkuvasti kehuja missä vain menenkin ja jotkut jopa huokailevat ihastuksesta. Välillä ajattelen muuttoa pois Suomesta, koska eksoottinen ulkonäköni herättää liikaa huomioita täällä harmaavarpusten maassa.

Vierailija
72/85 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan  kaunista!!!!11

Vierailija
73/85 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalea iho, siniset silmät, pitkät vaaleat hiukset. 163 cm/53 kg. Hoikka, urheilullinen, Rinnat C75.

Mutta kauneushan on katsojan silmässä.

Vierailija
74/85 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virheetön kuulas iho, suuret sinivihreät silmät, pitkät ja tummat silmäripset, kullanvaaleat pitkät hiukset, kaunis hymy ja hyvät hampaat, korkeat poskipäät, pituus

175, paino 61kg, urheilullinen, pitkät raajat, rinnat 75c.

Vierailija
75/85 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleat hiukset, tummat ruskeat silmät, hyvär mittasuhteet kasvoissa, 160/52, C70 rinnat, hyvä pylly, treenattu kroppa, mutta naisellinen.

Tosin varmasti riippuu kuka katsoo, mutta kyllä yleisesti minua pidetään kauniina ja itse myös pidän.

Vierailija
76/85 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

isot siniset silmät, kauniit kasvonpiireet (piirteet sopivat toisiinsa ja sopivasti erottuvat poskipäät), pitkät hiukset, kaunis hymy ja valkoiset hampaat. jos poskipäät ovat liian erottuvat tai joku muu piirre liian erottuva, se ei ole kaunista.

Vierailija
77/85 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin vaalea iho, isot siniset silmät ja pitkät tummat ripset, paksut tummat hiukset, sydämenmuotoiset kasvot, paksut huulet, pieni kapea nenä, nätti sopusuhtainen otsa. Yleensäkin piirteet harmoniassa keskenään, mistä se vaikutelma kauneudesta monesti tulee. Vartalo on aika tiimalasi, sirot kädet ja jalat.

Vierailija
78/85 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummat, pitkät hiukset, "suora" pieni nenä, korkeat poskipäät plaaplaaplaa... vaalea pehmeä ja hyväkuntoinen iho. Pituus 172 senttiä ja paino 59 kiloa. Pitkät sirot raajat. Ja tissit on 75d...vaikka eihän niillä ole merkitystä kauneuden kanssa. Pienestä asti kutsuttu kauniiksi, "suvun siunaukseksi" ja miehet kuin naisetkin tätä mieltä olleet. Toki katsojan silmissä kauneus.

Vierailija
79/85 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummo-Ankka kommentoimassa? (Viesti 76)

Vierailija
80/85 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 15:48"]

Mummo-Ankka kommentoimassa? (Viesti 76)

[/quote]

Kuvailisin itseäni pikemminkin joutseneksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän