Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä oikeasti kaunis, kuvaile ulkonäköäsi

Vierailija
05.02.2014 |

Haluan tietää, miltä av:n kaunottaret näyttävät.

Kommentit (85)

Vierailija
41/85 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

täyteläiset (mutta luonnolliset, ei mitään botoxia) huulet

Huoh, mitähän tekemistä Botoxilla on täyteläisten huulten kanssa? Edelleen, Botox ei ole mikään täyteaine.

Vierailija
42/85 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi olen itse todiste siitä :) kuolkaa kateuteen ja haukkukaa mut pilalle, niinkuin te suomalaiset katkerat teette kaikille ja kaikelle kauniille :) pusuja teille!

Johanna...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/85 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 11:38"]

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 11:27"]

Mitenköhän hemmetissä täällä on muka ollut yöllä joku missitason kaunottarien yökokous, ja vuolaastihan he ovat omasta kauneudestaan avautuneetkin sitten ihan kainostelematta? Pistää taasen epäilemään koko ketjun todenperäisyyttä. Eikö kukaan muu havainnut samaa kuin minä, sanoisinko jopa että eikö taaskaan?

[/quote]

:D Misseillä ei ole muuta tekemistä öisin kun kuvailla itseään av palstalla...Hajotkaa!

[/quote]

Yeah right, tai sitten yksi ja sama kaunokainen on multiploitunut kymmeneksi muuksi aikansa kuluksi. Ei sillä että tottahan av:lla aina oikeastikin pesii ne kauneimmat, rikkaimmat sekä älykkäimmät, sehän nyt on selvää. Vai mitä? Äkkiähän sen näkee kun näitä juttuja lukee.

Vierailija
44/85 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

b-koon nisut

Että sen kokoset vehnäset. Vai tarkotitko NISÄT? Vai tisut? Jessus mitä uunoja nää "kaunottaret"... =D

Vierailija
45/85 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minull on vaalea iho, pisamia, mustanruskeat pitkät hiukset (oma väri), tummanvihreät silmät. Olen 177 cm pitkä. Minulla on tiimalasivartalo. Bmi 25,1, mutta mitat ovat 106-73-108, joten en ole lihava. Pukeudun tyylikkään seksikkäästi, mustaa ja kirkkaita värejä, vuodenaikatyyppini talven mukaisesti. 

Vierailija
46/85 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on oikeasti kaunista?? Mua on aina pidetty viehättävän näköisenä (vieläkin vaikka olen 50+) - viimeviikolla sain kuulla olevani "syötävän hyvän näköinen" erään ystäväni mielestä:D

Olen nomaalikokoinen, pienirintainen (B), minulla on paksut, taipuisat ja runsaat hiukset jotka on aina leikattu ja laitettu hyvin. Vedensiniharmaat pienehköt silmät, lyhyet ripset, korkeat luonnolliset kulmakaaret, korkeat poskipäät ja luonnostaan punainen suukkosuu ilman botoxia:D

En usko että kukaan näkee em asioita - vaan sen että luotan ja tunnen itseni, kannan kroppani hyvin ja hymyilen paljon!! Tuo hymy tuntuu vaikuttavan kaikkein eniten, varsinkin kun on pilke silmäkulmassa:D

Vierailija
47/85 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti kaunis ei ole hoikka, isotissinen, blondi, rakennekynnet, pitkät hiukset.

Vierailija
48/85 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

luonnostaan punainen suukkosuu ilman botoxia

BOTOXILLA EI OLE MITÄÄN TEKEMISTÄ SUUKKOSUUN KANSSA.

Vierailija
49/85 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mustanruskeat paksut hiukset, sinivihreät isot silmät, pikkuineinen nöpönenä, vaalea posliini-iho johon kesäisin ilmestyy muutama söpö pisama, pituutta 156cm & siro vartalo pyöreillä, pienillä rinnoilla. liikun notkeasti, koska tanssin vuosia balettia

en tiedä, olenko tyttömäisen söpö vai kaunis, molempaa olen saanut kuulla

Vierailija
50/85 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskeat pitkät hiukset, luonnollisen väriset. Siniset silmät. Korkeat poskipäät ja pulleat huulet. Mantelinmuotoiset silmät. 170/60. D-kuppi. 

Vierailija
51/85 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 11:58"]

luonnostaan punainen suukkosuu ilman botoxia

BOTOXILLA EI OLE MITÄÄN TEKEMISTÄ SUUKKOSUUN KANSSA.

Tiedän - mutta sitä ja muita täyteaineita käyttävät eivät ilmeisesti tiedä kun runsautta huuliin tavoittelevat:)

lopeta toi huutaminen!

Vierailija
52/85 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hauskaa, että moni vastaaja pitää vaaleaa ihoa ja sinisiä silmiä erityisen kauniina :D

Vierailija
53/85 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 12:25"]

Aika hauskaa, että moni vastaaja pitää vaaleaa ihoa ja sinisiä silmiä erityisen kauniina :D

[/quote]

eikö saisi? Ne ovat harvinaisia tässä maailmassa, erityisesti siniset silmät.

Vierailija
54/85 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa toki, hyvä jos tuntee olevansa kaunis :D Enpä vaan olisi uskonut, että suomalainen nainen kokee olevansa erityisen kaunis siksi, että hänellä on vaalea iho ja siniset silmät. 

Vierailija
55/85 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 12:31"]

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 12:25"]

[/quote]

eikö saisi? Ne ovat harvinaisia tässä maailmassa, erityisesti siniset silmät.

[/quote]

No ainakaan tässä maassa ne siniset silmät eivät ole kovin harvinaiset...

Vierailija
56/85 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on luonnostaan tummat hiukset, kulmat ja ripset, ruskeat silmät sekä vaalea, tasaisen sävyinen ja hyväkuntoinen iho. Kropassa parantamisen varaa (olen 174cm, muotoja löytyy hyvässä ja pahassa: tahtoisin kiinteytyä reisistä ja masusta. Naisellisesta lantiosta, pepusta, vyötäröstä ja tisseistä kyllä tykkään), mutta kasvonpiirteistäni pidän.

Vierailija
57/85 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän - mutta sitä ja muita täyteaineita käyttävät

Edelleenkään, Botox ei ole täyteaine ensinkään.

Vierailija
58/85 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, en nyt jaksanut lukea jokaista kommenttia, mutta sanoiko joku, että "olen kaunis siksi, koska minulla on siniset silmät"? Eikö aloituksessa pyydetty kauniita kuvailemaan ulkonäköään, ja toisilla kaunottarista sattuu olemaan vaaleat, toisilla tummat hiukset ilman, että juuri se ominaisuus nimenomaan tekisi hänestä kauniin.

Vierailija
59/85 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

62 jatkaa: olin yläasteaikoina enemmän massan mukana menevä ja epävarma. Kun opin luottamaan itseeni ja ulkonäkööni, huomasin, että kauneus todellakin lähtee sisältä, siitä, miten kantaa itsensä ja erityisesti hymystä. Ilkeistä tai murjottavista ihmisistä on vaikea ajatella heidän olevan kauniita, vaikka ulkonäköä olisikin.

Vierailija
60/85 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 01:39"]

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 01:36"]

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 01:23"]Ohhoh, kun on alipainoisilla tytöillä kaikilla C- tai D- kuppi! Harvemmin luonnossa näkee naisia, jotka ovat a) kuvankauniita kasvoiltaan ja b) laihoja ja c) isotissisiä, varsinkaan jos treenaavat.

[/quote]

jokaisella on ruumiin rakenteensa, itse tosiaan olen 172 pitkä laiha tyttö jolla on dkupin isot tissit. Persettä mulla ei taas luonnostaan ole. Sitä pitää treenata. Sitten on laihoja tyttöjä, joilla luonnostaan on pylly. Aika katkeraa puhetta tuo on.

[/quote]

Joo, hyvinkin on mahdollista olla laiha ja isotissinen. Mutta sen lisäksi vielä kaunis naama on paljon harvinaisempaa.

[/quote]

jahas. Kaikilla taas kerran vääränkokoiset liivit. Eipä lisää kauneutta. C- ja D-kupit ovat oikeasti pieniä kokoja,mutta kun jengi käyttää liian isoja ympäryksiä ja liian pieniä kuppeja niin siinä sitä ollaan.

Tässä kuvia ihmisistä joilla on oikean kokoiset liivit koossa 75c. Ei ole isot tissit, mutta ei ole naiset hoikkiakaan enää tuolla koolla.. 

http://www.brabandproject.com/gallery/search/band/34/

tossa teille laskuri http://www.lumingerie.fi/rintaliivien-kokotaulukko-kokolaskuri.

T. Normaalin kokoinen nainen, jonka koko on 60E ja tissit on pienet :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän