Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

idiootit kaupan kassat "laitetaanko muovipussiin?"

Vierailija
05.02.2014 |

Voi jumalauta mitä idioottitouhua kaupan kassoilla tämä muovipussihelvetti "laitetaanko pakasteet pussiin?". Jokainen voi ihan itse pakata ostoksensa vaikka jokaisen omaan pikkupussiinsa. Kuinka paljon tuommonen idioottimaisuus hidastaakaan kassavirtaa, entäpä luonnon rasitus.

Oletteko nähneet Lidlissä tällaista älyttömyyttä - ei taatusti, siellä on vedetty ostamisen tehokkuus ja helppous huippuunsa, joka Lidlissa on tavarat samassa paikassa menitpä mihin tahansa Lidliin, ei tarvitse stressata ,että missä mikäkin tavara.

Sitten nää kaupat kuvittelee tekevänsä isonkin palveluksen hämmentämällä näitä helvetin muovipusseja- vetäkää ne päähän.

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 21:47"]

[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 21:42"]

Tuo lähinnä ärsyttää kassassa, toinen mikä ärsyttää äärettömästi on se, kun kauppakuitti pitää kassan taitella neljään eri osaan pieneen sykkyrään, ja se pitää sitten avata nähdäkseen mitä kuitilla on. Ja kun en huoli kuittia, se kassa sanoo aina "pannaan ö-mappiin". Ärr.

[/quote]

Joo miksi tosiaan se kuitti pitää taitella valmiiksi? Osaisko joku kassa valistaa.

[/quote]

Minusta taas on tosi hienoa, kun kassa taittaa kuitin valmiiksi antaessaan vaihtorahat. Rahat ja kuitin saa siististi ja nopeasti kukkaroon eikä tarvitse itse ruveta sitä kuittia taittelemaan.

Erityiskiitos kaikille kassoille, jotka taittelevat kuitin valmiiksi.

Vierailija
22/65 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 21:39"]

Voi jumalauta mitä idioottitouhua kaupan kassoilla tämä muovipussihelvetti "laitetaanko pakasteet pussiin?". Jokainen voi ihan itse pakata ostoksensa vaikka jokaisen omaan pikkupussiinsa. Kuinka paljon tuommonen idioottimaisuus hidastaakaan kassavirtaa, entäpä luonnon rasitus.

Oletteko nähneet Lidlissä tällaista älyttömyyttä - ei taatusti, siellä on vedetty ostamisen tehokkuus ja helppous huippuunsa, joka Lidlissa on tavarat samassa paikassa menitpä mihin tahansa Lidliin, ei tarvitse stressata ,että missä mikäkin tavara.

Sitten nää kaupat kuvittelee tekevänsä isonkin palveluksen hämmentämällä näitä helvetin muovipusseja- vetäkää ne päähän.

[/quote]Miten idiootti sä oot? Luuletko että kassat on nää itse keksineet? Voin paljastaa että kassat ovat toisen palkollisia ja ohjeet tulevaa työnantajalta. Samoin moitteet, jos näitä ei noudata. Eli mietippä uudelleen mihin osoitteeseen palautteesi kuuluu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 21:42"]

Tuo lähinnä ärsyttää kassassa, toinen mikä ärsyttää äärettömästi on se, kun kauppakuitti pitää kassan taitella neljään eri osaan pieneen sykkyrään, ja se pitää sitten avata nähdäkseen mitä kuitilla on. Ja kun en huoli kuittia, se kassa sanoo aina "pannaan ö-mappiin". Ärr.

[/quote]

Joo miksi tosiaan se kuitti pitää taitella valmiiksi? Osaisko joku kassa valistaa.

[/quote]

sen takia ne kysyy pusseista ja taittelee, kun se on työnantajan KÄSKY. Sitten tulee huutia kun et tee ja joku tähän palveluun tykästynyt valittaa. Kannattaisi varmaan valittaa ketjun paikallispomolle, jos kysely ärsyttää.

Vierailija
24/65 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 21:49"]

Minusta on hyvää palvelua tarjota "pientä pussia", ilahdun.

[/quote]

Olen täysin samaa mieltä. Esim. pakasteet, jogurttipurkit ja palvelutiskiltä ostetut laatikkoon laitetut salaatit on hyvä laittaa pusseihin, etteivät likaa tai kostuta kassissa muita ostoksia tai kassia.

Vierailija
25/65 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilahdun aina, kun fiksu ja huomaavainen kassa kysyy muovipussista. En aina muista ottaa pakasteille pussia. Olen tyytyväinen, kun pakasteet ovat jäisiä päästessäni kotiin.

[/quote]

Jep. Muutenhan ne pakasteet olisivatkin kotimatkalla tuolla pakkasessa sulaneet. Kertakaikkiaan liruna vaan kun olet tullut kotimatkan 10 asteen pakkasessa.

Vierailija
26/65 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taas ärsyttää kun se muovipussi pitää aina erikseen pyytää tai itse kurottaa siitä tiskin yli, olisivat edes siellä päässä että olisi helppo itse ottaa.

Vierailija
27/65 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuules ihana aloittaja, mietippä sitä paska virtaa joka meille kassatyöntekijöille tulee kun emme kysy haluatko pakasteet pussiin. Parempi kysyä kuin odottaa asiakkaan valitusta kun ei pakasteet ole pussissa.

Toisekseen, ainoat ihmiset jotka sanovat "laitetaan ö mappiin" ovat luultavasti sinunlaisesi ääliö ASIAKKAAT. Ei ole myyjällä tarve toistaa sitä kun kuulee sen muutenkin n. joka toisen asiakkaan suusta.

Ei siinä, tykkään työstäni mutta tälläiset kirjoitukset saavat minut ärsyyntymään, koska harvemmin vika on kassassa. "Niin metsä vastAA kuin sinne huudetaan"

Vierailija
28/65 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole ikinä saanut taiteltua kuittia O.o

Vierailija
29/65 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 21:53"][quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 21:47"]

Ilahdun aina, kun fiksu ja huomaavainen kassa kysyy muovipussista. En aina muista ottaa pakasteille pussia. Olen tyytyväinen, kun pakasteet ovat jäisiä päästessäni kotiin.

[/quote]

Jep. Muutenhan ne pakasteet olisivatkin kotimatkalla tuolla pakkasessa sulaneet. Kertakaikkiaan liruna vaan kun olet tullut kotimatkan 10 asteen pakkasessa.

[/quote]

Kesälläkin ne tarjoaa niitä pusseja...ja mun tietääkseni kesällä ei oo 10astetta pakkasta. Anteeksi huomautus!:P

Vierailija
30/65 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti ne jotka haluavat niitä pusseja ovat niin pelottavia jos eivät niitä saa kysyessä ovat niin pelottavia, että pusseja haluamattomat ovat pieni paha.... 

en haluaisi kohdata pussien vaatijaan arkielämässäni. onneksi en ole kassa.

Vierailija
31/65 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin nuo pienet pussit tulee käytettyä roskapusseina, joten eivät mene sellaisenaan roskiin.

Vierailija
32/65 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 21:53"][quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 21:47"]

[/quote]

[/quote]

Meistä jotkut käy kaupassa autolla, joka siis jopa lämpenee. Ja vieläpä pidemmän matkan kuin 10 minuuttia.

Ja sitten vielä tuohon lisänä tietoisku: kassa ei voi tietää missä asut :-o Ja henk.koht. olen sitä mieltä, että se on jopa ihan mukavaa ettei siihen kassalle ilmaannu mun kaikki tiedot sentään...

Vierailija
33/65 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 21:50"]

[/quote]Miten idiootti sä oot? Luuletko että kassat on nää itse keksineet? Voin paljastaa että kassat ovat toisen palkollisia ja ohjeet tulevaa työnantajalta. Samoin moitteet, jos näitä ei noudata. Eli mietippä uudelleen mihin osoitteeseen palautteesi kuuluu!

[/quote]

Aivan! En itsekään pidä siitä, kun kassat laitetaan asiakkaiden orjiksi. Tulis vaan automaattikassat kaikkialle, niin pääsis kassat orjatöistä.

Vierailija
34/65 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakatkaa IHAN ITSE ne vuotovaarallsiet ja pakasteet älkääkä hidastuttako ruuhka-aikana sillä muovipussituhertamisella.

Mitäpä jos sanoisitte sille lihavalle kauppiaalle, että menee Lidliin oppiin tehokkaasta kaupankäynnistä.

Voitte siellä kassan päässä pakkailla niitä pakasteitanne ihan rauhassa, mutta ruuhka-aikana todella vastenmielistä ja vähä-älyistä.

Vierailija
35/65 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 21:59"]

[/quote]

Aivan! En itsekään pidä siitä, kun kassat laitetaan asiakkaiden orjiksi. Tulis vaan automaattikassat kaikkialle, niin pääsis kassat orjatöistä.

[/quote]Orjat eivät saa palkkaa työstään...

Vierailija
36/65 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pikkupussi on hyvä siksi, että kylmän ostoksen pinnalle kondensoituu vettä ilman kosteuden takia. Ei sulamiseen liity.

Vierailija
37/65 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 22:00"]

[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 21:59"]

[/quote]

[/quote]Orjat eivät saa palkkaa työstään...

[/quote]

Taas joku tekeytyy tyhmäksi. Huoh!

Vierailija
38/65 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin kitistään kun kaupassa ei saa palvelua "kuten ennen vanhaan" ja sen jälkeen kitistään kun palvelua on liikaa. Kaikkia ei voi miellyttää, mutta jos pussin tarjoaminen on noin kova paikka, niin miksi et suosi kotiinkuljetus liikkeitä?

Vierailija
39/65 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Onpa taas elämää suurempi ongelma -.- Itse ainakin ilahdun jos kassa kysyy laitetaanko pakasteet muovipussiin etteivät sula,huomaavainen ele ja hyvää asiakaspalvelua. Onko ap niitä mielensäpahoittajia jotka loukkaantuvat myös kassan teitittelystä,small talkista ja muusta kohteliaisuudesta?Teille urpoille pitäisi olla omat kaupat!

Vierailija
40/65 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan perseestä kok systeemi. Esim. Espanjassa on pussit laitettu tiskin alle ja niitä pitää erikseen pyytää kun ennen siellä oli niitä kassalla kasoissa. Älyttömän fiksua, että yritetään suojella luontoa, mutta Suomessa mennään tässäkin asiassa taaksepäin.