Freshin sisäilmamittaus
Kommentit (1265)
Vierailija kirjoitti:
Ihmisiä on nykyään niin helppo koijata! Ne mittarit on kalibroitu niin, että valmiiksi näyttää huonoja arvoja. Sama kuin viemärikuvaajat näyttää videolta kuinka tukossa talon viemärit on 🥴
Eikai nyt kukaan remonttipäätöksiä pelkästään mittaustuloksiin perusta? Kai siinä täytyy itsellä olla myös kokemus että se ilma ei tunnu kiertävän? Ehkä sitten ne mittausarvot voi vahvistaa tätä kokemusta, mutta vaikea kuvitella että kukaan ostaisi remonttia sen perusteella että arvot näyttävät huonolta, mutta mikään oma kokemus ei tue niitä lukuja?
En ollut kotona kun kävivät tarjoamassa mittausta, emännän saivat puhuttua ympäri oli kuulemma sen verran charmaattinen nuomies että ei voinut kieltäytyä :D tutkin asiaa hieman kun asia selvisi ja totesin että mitataan pois kun tässä ollaan. Reippaan viikon kierrätin mittalaitetta talossa ja sitten tuli soitto ja sovittiin että mittari tullaan hakemaan ja käydään tulokset läpi. Asiallinen kokemus oli mielestäni, "asiantuntija" tai myyjä kävi lukuja läpi ja kertoili taustoja painovoimaisen ilmanvaihdon historiasta.
Ongelma oli, että emäntä ei osannut varoittaa ja nuori mies ei osannut kysyä, tai oliko sitten vaan provisiopalkalla innokas, meillä on 2000 luvun talo ja koneellinen ilmanvaihto joten myyjä totesi, että en kuulu kohderyhmään :) ei siis kauppoja syntynyt mutta kokemus ihan positiivinen, naureskeltiin myyjän kanssa kommellukselle ja tarjosin oluen oli perjantai-ilta ja varmaan viimeinen kohde, tuskin pisti hänkään pahakseeen :)
Mittaus oli asiallinen. Tulokset vahvisti omaa kokemusta. Ilma ei vaihdu tarpeeksi, mutta muuten ilma on hyvä, ei kosteutta, eikä radonia.
Itse asennus ja laite olivat niin kalliit ei tulleet kauppoja. Myös tuttu huijaus "tarjous voimassa vaan tämän viikon, soitan vielä pomolle, että voiko antaa lisäalea". En ymmärrä miksi aina on tämä sama huiputus mukana, vaikka muuten oli ihan rehdin oloinen tarjous. Jokainen myyjä joka on sisään päästetty on samat soitot pomolle ja nyt ollaan teidän alueella niin voidaan antaa ale- puheet pitänyt.
Me sitten itse laitettiin seinään reikä ja hain verkkokaupasta mittarin itselle, samat tulokset tuli ennen ja parani, kun laitettiin reikä seinään.
Vierailija kirjoitti:
Meillä jos mies sanoisi aikovansa kökkiä illat netissä vertaillen jotain pönttöjä ja porailee viikonlopun reikiä seinään niin hiljaista on kyllä kymppiuutisten jälkeen. Lapsiperheen arjessa yhteinen aika on muutenkin kortilla ja jos toinen käyttää kymmeniä tunteja säästääkseen jonkun tonnin niin onko se sen arvoista?
Me saatiin tarjous johon ei olla vielä vastattu mitään, mutta näitä kommentteja lukiessa tuntuu että olen jotenkin kummallinen kun arvostan omaa aikaani. Mietitään vielä tarjousta
No menihän tuossa sellainen 20min bauhausista hakea suodatin ja 30min porata seinään reikä ja laittaa laite + minä imuroin sotkun. Toki meillä on sen verran vanha talo, että tiesi, ettei seinien sisällä ole muuta kuin eristeet.
Sain Freshiltä hyvää palvelua. Mittasimme ilmanlaadun ohjeiden mukaan ja tuloksien perusteella päädyimme tuloilmasuodattimien hankintaan. Asennus sujui nopeasti ja ammattitaidolla. Sisäilmanlaatumme onkin nyt parantunut ja olo on raikkaampi. Voin suositella kaikkille Freshin tuloilmasuodattimia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä jos mies sanoisi aikovansa kökkiä illat netissä vertaillen jotain pönttöjä ja porailee viikonlopun reikiä seinään niin hiljaista on kyllä kymppiuutisten jälkeen. Lapsiperheen arjessa yhteinen aika on muutenkin kortilla ja jos toinen käyttää kymmeniä tunteja säästääkseen jonkun tonnin niin onko se sen arvoista?
Me saatiin tarjous johon ei olla vielä vastattu mitään, mutta näitä kommentteja lukiessa tuntuu että olen jotenkin kummallinen kun arvostan omaa aikaani. Mietitään vielä tarjousta
No menihän tuossa sellainen 20min bauhausista hakea suodatin ja 30min porata seinään reikä ja laittaa laite + minä imuroin sotkun. Toki meillä on sen verran vanha talo, että tiesi, ettei seinien sisällä ole muuta kuin eristeet.
Et varmaan ole ensimmäistä kertaa pappia kyydissä, ei onnistus ainakaan multa :)
Hyvät kokemukset täällä. Meillä rintamamiestalo ja laitettiin 5 kpl yhteensä näitä laitteita. Nyt jälkeenpäin voi todeta, että tuli tarpeeseen. On tehty aiemmin ikkunaremonttia, laitettu lisäeristystä jne.. on tuntunut siltä että ilma ei kierrä kunnolla. Vanha opiskelukaveri oli hiljattain perheineen yökylässä ja sanoi että aivan kuin olisi herännyt luonnonhelmasta. Ero aikaisempaan on valtava.
Ei tullut nyt kauppoja mutta peukku kaverille joka kävi. Oikeassa hommassa oli selvästi ja kertoi asiat oikeilla nimillä, kun rahatilanne kohenee niin tilaan työn ehdottomasti Freshiltä
Vierailija kirjoitti:
Ihmisiä on nykyään niin helppo koijata! Ne mittarit on kalibroitu niin, että valmiiksi näyttää huonoja arvoja. Sama kuin viemärikuvaajat näyttää videolta kuinka tukossa talon viemärit on 🥴
Insinööri tutkii käppyröitä ja analyysi tältä pohjalta; "Kyllä tämä nyt vaikuttaa siltä, että järkevintä näiden tulosten perusteella on hypätä kaivoon." Hyppäisitkö? Kai se nyt joku maalaisjärki on jokaisella. Näyttää tämä Freshinkin olevan lukujen perusteella sen kokoluokan yhtiö, ettei se yksinkertaisesti voi toimia näin. Ei tuollainen kasvu voi olla mahdollista, jos toiminta ei olisi rehellisellä pohjalla. Kyllä oma nenä ja tuntemus kertoo, että vaihtuuko ilma - vai ei. Mittaustulokset voi sitten jossain tapauksessa vahvistaa tätä tuntemusta.
Minulla oli upea kokemus Freshinin:n asiakaspalvelutiimistä. Danni auttoi minua löytämään oikean ratkaisun ja sai minut tuntemaan oloni arvostetuksi asiakkaana - ei tyrkyttänyt liikaa mutta toki kauppamiehenä hänen pitääkin painaa päälle jos näkee, että on ongelma kuten meidän sisäilmassa oli - mittarit osoittivat sen kiistattomasti ja toki me tiesimmekin sen jo entuudestaa. Kiitos Danille vielä ammattimaisesta otteestasi
näyttäs olevan fressin omaa väkee puhumassa itteleen :D
Ai vitsi mä kuolen nauruun näille nimimerkki-kommenteille :DD ei yhtään läpinäkyvää.
meillekkin asennettiin fressin uudet r2000 malliston laitteet jotka on suunniteltu poltergeist ilmiöiden imurointiin. Asiantuntija oli todella asiantunteva ja karsimaattinen varustettu suurella kiklalla. en ole koskaan ollut näin onnellinen ja tyytyväinen. kiitos fressi pelastit perheeni ja elämäni
meillä fressin asentaja siitti vaimooni ihanan poikalapsen. nyt meillä on puhdas ilma ja ihana perhe . Kiitos Fressi ilman teitä en olisi mitään.
Irma Liisa Jaakkola kirjoitti:
meillä fressin asentaja siitti vaimooni ihanan poikalapsen. nyt meillä on puhdas ilma ja ihana perhe . Kiitos Fressi ilman teitä en olisi mitään.
Siittikö asentaja teitä molempia tasapuolisuuden nimissä, mutta vain vaimosi tuli tiineeksi?
Hyvä buugi oli jätkillä. Homma sujui alusta loppuun tyylikkäästi. Ja edullinen rahoitus oli plussaa. Huippua palvelua!
Hyvää palvelua joustavasti ja siivosivat jälkensäkin poikkeuksellisen hyvin. Ilma tuntuu raikkaalta ja ei vedä enää talvella, ainoastaan suodattimia ollaan vaihdettu ja se meinaakin unohtua välillä. Uskallan suositella!
myyjä jaksoi kärsivällisesti selittää mittauksen tuloksista ja miten tämä järjestelmä ilmanlaatua parantaa. toiminut moitteetta ja olen tyytyväinen
Oltiin viikko Rodoksella nyt maastopalojen aikaan ja oli niiiiiiin ihana palata kotiin! Tällaisina hetkinä sitä osaa arvostaa niinkin yksinkertaista asiaa kun raikasta ilmaa kotona. Meillä siis kys. yritys toteuttanut ilmanvaihtoremontin aiemmin.
Kun katsoo kommentit 0-100 niin taitaa lähinnä kilpailijat suolata toisiaan :D todellisesti kokemukset 0 kpl tässä langassa.