Freshin sisäilmamittaus
Kommentit (1265)
Kyllä itelle entisessä hometalossa asuneena huoneiston ilmanlaatu on hyvin tärkeää ja ennen kaikkea lasten takia joten minusta ihan hyvä pointti oli ottaa esille lapset ja 5 kuukautta ollut itellä laite ja olemme kyllä olleet erittäin iloisia pienestä investoinnista vaikka myyjä oli hankka puskemaan päälle - toki työtään hän teki vain ja en koe että se olisi negatiivisen kirjoituksen arvoinen :)
Pentti Ruuskanen kirjoitti:
Kyllä itelle entisessä hometalossa asuneena huoneiston ilmanlaatu on hyvin tärkeää ja ennen kaikkea lasten takia joten minusta ihan hyvä pointti oli ottaa esille lapset ja 5 kuukautta ollut itellä laite ja olemme kyllä olleet erittäin iloisia pienestä investoinnista vaikka myyjä oli hankka puskemaan päälle - toki työtään hän teki vain ja en koe että se olisi negatiivisen kirjoituksen arvoinen :)
Paitsi ettei se hometalo korjaannu vaikka minkälaisen propellin asentaisi seinään. Hometalon kohdalla pitää korjata ne todelliset rakennusvirheet. Tuo on sama kuin avaisi ikkunan raolleen ja tuulettaisi homeenhajun pois.
Kallis ja kallis - toki kaikille saman hintainen joillekin kallis ja joillekin ei - joillekin huijaus ja joillekin ei :)
Huudella nyt sitten asiasta tietämättömänä on taas näitä perussuomalaisten pakko päästä sanomaam jostain kun aikaa liikaa.
Mutta itse ostaneena totean, että hehän myy lopputulosta eikä sitä mittaria joka kotiin asennetaan 1-2 viikon ajaksi - Toki laite asennuksineen asennuksen osalta oli reilumpi mutta kotitalousvähennystähän saa kuitenkin työstä joten sikäli tuossa varmaan se työnosuus on isompi niin niin kyllä konaisuus oli meille se joka oli tärkeämpi että saadaan perheen kanssa asustella kämpässä ilman että pohditaan syvemmin ilman laatua - itse kyllä tuollaisen turhan kiukuttelun sijaan antaisin kundeille mahdolisuuden ja kokeilemalla se selviää - ei se mittaus mitään maksa
Meillä kävi nuorehko mieshenkilö ovella ja kehotti mittailemaan ilmaiseksi sisä-ilmaa, en keksinyt tekosyitä ja otin mittauksen vastaan. Isäntä myöhemmin valaisi, että meillä on jo LTO-laitteet OKT:ssa, no enhän minä tästä ollut perillä. Vajaa viikon verran kuitenkin kierrätettiin mittaria huoneissa ohjeistuksen mukaan, jonka jälkeen asiantuntija (ilmeisesti myyntihenkilö?) tuli lukemaan mittauksen tuloksia läpi meille kotiin. Ainakaan meille ei agressiivisesti kaupattu yhtään mitään. Tunnin verran juteltiin mukavia ja tutkittiin tuloksia, sen pohjalta tämä edustaja totesi, että teillä on tämän perusteella asiat ihan mallilllaan, eikä tarvetta toimenpiteisiin ole. Ihan ok kokemus kuitenkin - edustaja sanoi että kyseinen mittaus maksaa useamman satasen tilattuna ja saatiin se tässä tapauksessa ilmaiseksi. En minä ole koskaan havainnut mitään tunkkaisuutta meillä kotona, mutta tartuin tuohon ilmaiseen mittaukseen ja ihan mielenkiintoista se oli nähdä käppyröitä, vaikka niistä mitään ymmärtänytkään ja kuulla että asiat on hyvällä tolalla. Ei tullut kauppoja meidän kanssa, mutta kokemuksesta ei pahaa sanottavaa.
komeita poikia saa tulla meille toisenkin kerran ei ollu mikään lessu
Meillä jos mies sanoisi aikovansa kökkiä illat netissä vertaillen jotain pönttöjä ja porailee viikonlopun reikiä seinään niin hiljaista on kyllä kymppiuutisten jälkeen. Lapsiperheen arjessa yhteinen aika on muutenkin kortilla ja jos toinen käyttää kymmeniä tunteja säästääkseen jonkun tonnin niin onko se sen arvoista?
Me saatiin tarjous johon ei olla vielä vastattu mitään, mutta näitä kommentteja lukiessa tuntuu että olen jotenkin kummallinen kun arvostan omaa aikaani. Mietitään vielä tarjousta
Kävi joku mies ovella ja liian kilttinä ihmisenä en osannut sanoa ei, vaan otin mittarin vastaan. Puoliso kun tuli töistä kotiin niin sanoi, että ei me semmosta tarvita. Muutaman päivän ohi mennen pierasi siihen laitteeseen ja lopulta soitti että joku voisi tulla hakemaan sen pois. Eivät halunneet tulla, vaan piti ilmaisena lähetyksenä postittaa johonkin. On siellä varmaan ollut mielenkiintoisia arvoja, jos ovat tutkineet.
Hienosti sujui. Asiallinen asennusporukka, siisti työnjälki. Tyytyväisiä olemme!
2 kaveria kävi ja molemmat asiantuntevia, palvelu oli asiakaslähtöistä ja tarjottu hinta mielestämme kohtuullinen
Juuri näin. Meillä nämä Freshin laitteet poistivat ns. mummolamaisen tuoksun kotoa, itsehän emme sitä edes tiedostaneet mutta vierailta tuli säännöllisesti kuittailua.
Kävivät naapurustossa kierroksella ja iskivät mittarin käteen. Minulle ainakin kertoivat rehellisesti, että mikäli mittauksessa jotain ilmenee, tarjoavat kyllä siihen mielellään ratkaisua mutta se selviää vasta tutkimalla tilanne, että onko tarpeita tällaiseen. Jäi ihan positiviinen vaikutelma kaverista joka tässä kävi. Nyt odotellaan mitä arvoja laite näyttää
Asentajilla oli ainakin homma hallussa. Jaksoivat yksityiskohtaisesti selittää järjelmän toimintaa ja sain kädestä pitäen opastuksen miten laitteistoa ohjataan puhelimella. Kyselivät myöhemmin perään, onko kaikki mennyt hyvin. Ei pahaa sanottavaa, suosittelin myös siskon perheelle
Myyjät olivat minun kohdallani mukavia ja asiantuntevia, asennus sujui nopeasti ja ongelmitta joustavalla aikataululla. Olen suositellut palvelua myös muille
Upeasti toteutettu ilmanvaihtoremontti. Ennen remonttia talomme tuntui tunkkaiselta ja epämukavalta varsinkin kuumina päivinä, mutta nyt ilma kiertää täydellisesti ja sisäilman laatu on parantunut. Ero on huomattava.
Olen erittäin tyytyväinen remontin tuloksiin. Teknikot olivat paitsi ammattitaitoisia ja tehokkaita, myös hyvin kunnioittavia vanhaa taloamme kohtaan. He selittivät prosessin perusteellisesti ja varmistivat, että ymmärsimme jokaisen vaiheen. Nyt kotimme tuntuu paljon raikkaammalta ja hengittävämmältä. Palvelu ylitti kaikki odotukseni.
Ilmanvaihtoremontti saatiin tehtyä ilman että se häiritsi meitä mitenkään. Huomasimme heti positiivisen muutoksen ilmanlaadussa ja lämpötilan säätelyssä. On hämmästyttävää, kuinka yksinkertainen päivitys on tehnyt kodistamme mukavamman.
Ihmisiä on nykyään niin helppo koijata! Ne mittarit on kalibroitu niin, että valmiiksi näyttää huonoja arvoja. Sama kuin viemärikuvaajat näyttää videolta kuinka tukossa talon viemärit on 🥴
Miika Kaikkonen kirjoitti:
Kallis ja kallis - toki kaikille saman hintainen joillekin kallis ja joillekin ei - joillekin huijaus ja joillekin ei :)
Huudella nyt sitten asiasta tietämättömänä on taas näitä perussuomalaisten pakko päästä sanomaam jostain kun aikaa liikaa.
Mutta itse ostaneena totean, että hehän myy lopputulosta eikä sitä mittaria joka kotiin asennetaan 1-2 viikon ajaksi - Toki laite asennuksineen asennuksen osalta oli reilumpi mutta kotitalousvähennystähän saa kuitenkin työstä joten sikäli tuossa varmaan se työnosuus on isompi niin niin kyllä konaisuus oli meille se joka oli tärkeämpi että saadaan perheen kanssa asustella kämpässä ilman että pohditaan syvemmin ilman laatua - itse kyllä tuollaisen turhan kiukuttelun sijaan antaisin kundeille mahdolisuuden ja kokeilemalla se selviää - ei se mittaus mitään maksa
Jaahas, lomat on loppu ja myyntimies on sorvinsa äärellä jälleen.
Kaikki viestit #85 - #98 on kirjoittanut sama henkilö, ei kuitenkaan Miika tai Helena.
Nyt on epätoivoista meininkiä.
Missä asennossa piditte laittetta mittaus vaiheessa? kun meille neuvottiin pitäämään pöydällä etupuoli ylöspäin...?