Freshin sisäilmamittaus
Kommentit (1265)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse mittasin nuo hiilidioksidiarvot omalla mittarilla, ja tulihan siinä sitten muutkin sisäilman laatuun liittyvät arvot mittailtua. Ne heittelehti jonkin verran, mutta se oli ennalta arvattavaakin, koska vanhempi kivitalo on kyseessä. Freshinin nimi tuli vastaan kun aloin etsiä netistä lämmöntalteenoton asentajafirmoja. Se on ollut toimiva järjestelmä. Totta kai muunlaisiakin ilmanvaihtoratkaisuja löytyy, mutta tämä vaikutti sopivimmalta kotiini.
Mun tarttis myös jonkin sortin mittaukset suorittaa tähän tönöön. Ei oikein tunnu tuo sisäilma kiertävän parhaimmalla mahdollisella tavalla, niin olis kyl kreivinaika...
Se fresh saattais olla se sopiva palveluntarjoaja siihen tarkoitukseen?
Moi fressukka! Taidat pitää ihmisiä aika tyhminä. Kukaan ei tosiaan arvaa, että kehut täällä päivittäin omia ylihintaisia paskatorviasi ja vastailet koko ajan itsellesi.
Kerro kokemuksistasi siinä lafkassa. Olisi kiva kuulla miten siellä ohjeistetaan kusettaan ihmisiä?
Tässäpä sellainen selvitys tuosta yrityksestä että kannattaa lukea ennen kuin alkaa niiden kanssa mihinkään bisneksen tekoon
https://kulkujatka.blogspot.com/2024/04/freshin-oy-ja-homoja-hakkaava.h…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse mittasin nuo hiilidioksidiarvot omalla mittarilla, ja tulihan siinä sitten muutkin sisäilman laatuun liittyvät arvot mittailtua. Ne heittelehti jonkin verran, mutta se oli ennalta arvattavaakin, koska vanhempi kivitalo on kyseessä. Freshinin nimi tuli vastaan kun aloin etsiä netistä lämmöntalteenoton asentajafirmoja. Se on ollut toimiva järjestelmä. Totta kai muunlaisiakin ilmanvaihtoratkaisuja löytyy, mutta tämä vaikutti sopivimmalta kotiini.
Mun tarttis myös jonkin sortin mittaukset suorittaa tähän tönöön. Ei oikein tunnu tuo sisäilma kiertävän parhaimmalla mahdollisella tavalla, niin olis kyl kreivinaika...
Voin suositella! Niiden edustaja tuli mittailemaan sisäilman arvot. Se oli asiallinen visiitti, mittaustulosten analysointi tapahtui yhteisessä ymmärryksessä.
Vaikuttais ihan hyvältä hommalta. Luulisin että mulla talossa on sisäilman laatu kunnossa, mutta miksei tuota kokeilis.... Itsehän talossani asustelen, joten kyllähän se ilmanlaatu kiinnostaa.
Yksinkertaisen oloinen poikanen Pohjanmaalta kävi tyrkyttämässä tätä ovella.
Sanoin että mee kotiis painimaan ja pesäpalloilemaan -tana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan mittaukseen ne Airthings-mittarit maksavat reilu parisataa kappale. Voi yhdellä mittarilla mittailla ympäri vuoden niin paljon kuin lystäät, eikä tarvitse maksaa kenellekään yhtään mistään palvelusta.
Kaikenlaisia pölynimurikauppiaita sitä onkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin suositella! Niiden edustaja tuli mittailemaan sisäilman arvot. Se oli asiallinen visiitti, mittaustulosten ana
Huomasitko fressukkahuijari, että jälleen kerran vastailit itsellesi kun kehut ylihintaisia paskatorviasi? Olet ihan sekaisin. Etkö tosiaan ymmärrä sitä itse?
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttais ihan hyvältä hommalta. Luulisin että mulla talossa on sisäilman laatu kunnossa, mutta miksei tuota kokeilis.... Itsehän talossani asustelen, joten kyllähän se ilmanlaatu kiinnostaa.
Kannattaa hankkia vastaavat ilmatorvet tavallisesta rautakaupasta jos sellaiset mielestäsi pitää hankkia. Siellä ne maksaa muutaman satasen tuhansien eurojen sijaan.
Jännä, ettei Facebookissa voi antaa firmalle arvioita. Ja postauksistakin on lähes kaikki kommentit poistettu, yhtä positiivista lukuunottamatta. Aika erikoista siihen nähden, miten valtavasti tyytyväisiä asiakkaita firman omien sanojen mukaan on olemassa. Missään he eivät kuitenkaan puhu ihan spontaanisti omalla äänellään.
Luulisi, että jonkinlainen ammattiylpeys olisi ihan tavoiteltavaa. Joillekin sen sijaan riittää ylpeyden aiheeksi saatu raha, metodeista viis. Ihan todella säälittävää toimintaa.
se fresh tuli koettua.
kyllä ne mun mielestä oli asiallisia. mä olen miettinyt jo kauemmin miten tota huoneilmaa vois parantaa ilman isoa remonttia.
se fresh tarjosi ratkaisun mun tarpeisiini ja onhan se ollut toimiva
Asumismukavuus on se jota oppii arvostamaan vuosien varrella.
Toi Freshin oli mukava yllätys. Heiidän asentaman ilmanvaihtojärjestelmän avulla olen saanut asumisen mukavuuteen vielä niin sanotusti pisteen iin päälle.
Vierailija kirjoitti:
Toi Freshin oli mukava yllätys. Heiidän asentaman ilmanvaihtojärjestelmän avulla olen saanut asumisen mukavuuteen vielä niin sanotusti pisteen iin päälle.
Miksi ostit fressukoiden ylihintaiset muovitorvet kun vastaavat olisit saanut rautakaupasta muutamalla satasella?
Vierailija kirjoitti:
se fresh tuli koettua.
kyllä ne mun mielestä oli asiallisia. mä olen miettinyt jo kauemmin miten tota huoneilmaa vois parantaa ilman isoa remonttia.
Miksi ostit fressukoiden ylihintaiset muovitorvet kun vastaavat olisit saanut rautakaupasta muutamalla satasella?
Vierailija kirjoitti:
se fresh tuli koettua.
Moi. Monta torvea laitettiin ja mitä maksoi? Miten todettiin sisäilman paraneminen? Vai ettei vaan taas fresukkareppana ole tuutannut viestejä tänne. Kerro tarkemmin, miten tuli Fresh koettua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
se fresh tuli koettua.
Moi. Monta torvea laitettiin ja mitä maksoi? Miten todettiin sisäilman paraneminen? Vai ettei vaan taas fresukkareppana ole tuutannut viestejä tänne. Kerro tarkemmin, miten tuli Fresh koettua?
No myyjä haukkui runkkariksi ja löi lapiolla päähän. Käteltiin sen jälkeen kaupat torvista.
Kävin laittamassa rojut torveen, kun Freshinin torvesta tuli niin raitista ilmaa että libido heräsi.
Vierailija kirjoitti:
Meille tuo niin sanottu piste iin päälle tapahtui sillä tavalla, että meillä on ollut lämpöä talteenottava järjestelmä jo aiemminkin, mutta vierashuone on ollut se, joka on jäänyt vielä uupumaan sen järjestelmän suhteen. Eihän sitä huonetta usein käytetä, mutta aina silloin kun joku on kylässä ja yöpaikka pitää saada, niin onhan se hyvä että siinäkin huoneessa silloin ilma on asianmukainen. Nyt on talo päivitetty senkin huoneen suhteen.
Kävivät juuri ovella. Ei käynyt mielessäkään tarttua mahdollisuuteen, mutta onneksi vielä googlasin. Tämä vauvapalstalla mainostaminen kertomalla "asiakaskokemuksia" on nimittäin priceless. 😂