Freshin sisäilmamittaus
Kommentit (1265)
Eiköhän asia ole juuri naulankantaan, vai miten se Freshinmies täällä aina itselleen myös vastailee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en eläkeläisenä lähde yhtään aliarvioimaan ikäisteni kykyjä tehdä päätöksiä omaan talooni liittyvistä hankinnoista. Kyllä meillä vanhemmillakin ihmisillä on aivot ja harkintakykyä. Valitsin Freshinin järjestelmän talooni ihan jo mm. siitä syystä, että talossani on aikanaan 90-luvulla hyväksi luultu huippuimuri joka imee poistoilman, se kuuluisa koneellinen poistojärjestelmä. Silloin ei vaan tiedetty vielä paremmasta, se oli sen ajan huippu juttu. Ja ihan yhtä lailla itsekin olin silloin sitä mieltä että huippari se olla pitää. Nykyään tiedetään ilmanvaihdosta ihan eri tavalla, ja LTO on se juttu.
Samaa mieltä itsekin, se koneellinen poisto on dinosauriaa, lämmön talteenottojuttu tätä päivää.
Huomasitko freshkauppias, että taas kerran vastailit itsellesi?
Näin tekee huijari varmaan mainotaa omaa varmaan kotitalous vähennys on huijausta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en eläkeläisenä lähde yhtään aliarvioimaan ikäisteni kykyjä tehdä päätöksiä omaan talooni liittyvistä hankinnoista. Kyllä meillä vanhemmillakin ihmisillä on aivot ja harkintakykyä. Valitsin Freshinin järjestelmän talooni ihan jo mm. siitä syystä, että talossani on aikanaan 90-luvulla hyväksi luultu huippuimuri joka imee poistoilman, se kuuluisa koneellinen poistojärjestelmä. Silloin ei vaan tiedetty vielä paremmasta, se oli sen ajan huippu juttu. Ja ihan yhtä lailla itsekin olin silloin sitä mieltä että huippari se olla pitää. Nykyään tiedetään ilmanvaihdosta ihan eri tavalla, ja LTO on se juttu.
Samaa mieltä itsekin, se koneellinen poisto on dinosauriaa, lämmön talteenottojuttu tätä päivää.
Ne fresukan laitteet on olleet hyvä ilmanvaihtoratkaisu meillekin, täysin automatisoitu ilmanvaihtojärjestelmä koko talossa.
Se on ollut meidän kodissa jo jonkin aikaa ja hyvin on toiminut, ei ole ollut huolia eikä murheita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne fresukan laitteet on olleet hyvä ilmanvaihtoratkaisu meillekin, täysin
Fresukan, salli mun nauraa. Muutama kysymys laitteista. Mikä on LTO:n hyötysuhde näillä laitteilla, lähinnä tulee näistä sisäänpuhaltimista koneellinen tulo sähkövastuksella mieleen. Ja sähkömittari laulaa. Mistä huomaa, jos LTO ei toimi? Miksi asennuskustannukset ovat verrattavissa pankin ryöstöön?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne fresukan laitteet on olleet hyvä ilmanvaihtoratkaisu meillekin, täysin
Juu, kyllä ne on toimineet. Tasapainottaa talon ilmanvaihtoa.
Olen kuullut että monissa ilmanvaihtorempoissa taloihin tehdään isompiakin muutoksia, jopa niin että tarttis muuttaa evakkoonkin vähäks aikaa tai ainakin tarttis elää kohtuullisen rajoitetusti talossa. Se Freshinin tarjoama ratkaisu oli sikäli helppo valinta, koska ei tarvinnut rajoittaa elämisen laatua ja mukavuutta talossa. Se oli näppärä ja nopea asennusprojekti.
Vierailija kirjoitti:
Olen kuullut että monissa ilmanvaihtorempoissa taloihin tehdään isompiakin muutoksia, jopa niin että tarttis muuttaa evakkoonkin vähäks aikaa tai ainakin tarttis elää kohtuullisen rajoitetusti talossa. Se Freshinin tarjoama ratkaisu oli sikäli helppo valinta, koska ei tarvinnut rajoittaa elämisen laatua ja mukavuutta talossa. Se oli näppärä ja nopea asennusprojekti.
Miksi et hoitanut hommaa jonkun paikallisen yrittäjän kautta, olisit saanut kolme kertaa halvemmalla. Tai no, Freshinin myyntitykki jaksaa sepostaa päivästä toiseen näitä taivaallisen hienoja remontteja. Miltä tuntuu huijata ihmisiä?
Laskin 1+1 ja huomasin, että sama henkilö tuuttaa näitä keksittyjä remonttitarinoita myös suomi24 sivulle. En yhtään ihmettelisi, jos kotisivuilla on myös aivan puuta heinää tarinoitu.
Vierailija kirjoitti:
Laskin 1+1 ja huomasin, että sama henkilö tuuttaa näitä keksittyjä remonttitarinoita myös suomi24 sivulle. En yhtään ihmettelisi, jos kotisivuilla on myös aivan puuta heinää tarinoitu.
Eiköhän se asia ole naulankantaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se asia ole naulankantaan.
Ja naulankannasta otettiin myös kotitalousvähennys kuleksimasta.
Tuossa taannoin laskin freshinin tarjousta auki ja hinta oli semmoiset 2700e/laite. Ihan oikealta iv alan putiikilta täysin sama laite ilman freshin logoa maksoi 800e. Harmi että se tämän huijaus firman kohde ryhmä ei netistä arvosteluita osaa välttämättä etsiä, mutta toivottavasti jälkipolvi olisi hereillä ja ehtisi laittamaan stopin huijaukselle..
Freshinin kotisivujen arvostelut näköjään poistettu viikko sitten. Ilmeisesti liikaa negatiivista palautetta. Tosin sinne on jo alkanut tulemaan viiden tähden arvosteluja ilmeisesti firman työntekijältä kun on uudestaan avattu. Käykäähän tuuttaamassa muovitorvista sinnekkin negatiivista palautetta.
Ihan perus toimintaa tälläisiltä munattomilta mikki hiiriltä, että lakaistaan maton alle ja toivotaan ettei kukaan huomannut mitään.
On kyllä äärimmäisen naurettavaa toimintaa tältä firmalta, mutta mitäpä sitä voisi muuta odottaakaan
meillä kävi v. -23 mittaamassa. yllätys yllätys, remppaa löytyi. hiilidioksiidit kuulemmaa koholla. korjaus , 3 kpl. venttiiiä seiniin. hintaan 1800 € / reikä. laite itsessään alan liikkeessä 70-100 €. katteet kohdallaan. jäi tekemättä.
siis lähes vastaavan laitteen hinta tuo 70-100 €.
Kokemusta on huijaria virma täynnä ja kotitalous huijausta
Vierailija kirjoitti:
Muistan kun kotona aikanaan tehtiin koneellista ilmanvaihtoremppaa, niin kyllä se pitkä ja rasittava projekti oli.
En halunnut meidän talossa samaa, ja kuitenkin tähän rintamamiestaloon oli jotain tehtävä.
Valitsin sen freshinin just sen vaivattomuuden takia. Totta kai olisin voinut itsekin lähteä asentamaan lämpöä talteenottavaa ilmanvaihtojärjestelmää, mutta vapaa-aikani ei vaan veny sellaiseen. Haluan kuitenkin viettää laatuaikaa perheeni kanssa, joten oli helppo ratkaisu antaa ammattilaisten hoitaa se asennusprojekti.
Eli ostit ylihintaiset muovitorvet joltain ovikaupustelijalta, muista vielä mainostaa, että otitte kotitalousvähennykset pois pyörimästä.