Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Freshin sisäilmamittaus

Murkku
27.10.2020 |

Onko kokemuksia firmasta?

Kommentit (1265)

461/1265 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla rahalla millä freshiltä saa tötteröt seinään teettää jo kunnon ilmastoinnin koko taloon. Saattaa tulla halvenmaksikin...

Vierailija
462/1265 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun päätin teettää ilmanvaihtoremontin kotiini, olin hieman epävarma siitä, mikä se olisi sitten se sopiva yritys valittavaksi. Olin kuullut kaveriltani freshinistä. Päätin kumminkin tutkia muitakin vaihtoehtoja. Otin sitten loppujen lopuksi yhteyttä freshiniin, ja haastattelin heitä asian tiimoilta.

He kertoivat mitä vaihtoehtoja heillä oli tarjota, ja sovittiin siitä kotikäynti. Asiantuntija mittasi huoneiden hengitysilman arvoja, ja tehtiin lopulta päätös heidän ilmanvaihtojärjestelmän hankinnasta. Se oli loppu peleissä helppoa asioida heidän kanssa.

Miksi et ostanut rautakaupasta vastaavia ilmatorvia? Olisit säästänyt 10 000 euroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/1265 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun päätin teettää ilmanvaihtoremontin kotiini, olin hieman epävarma siitä, mikä se olisi sitten se sopiva yritys valittavaksi. Olin kuullut kaveriltani freshinistä. Päätin kumminkin tutkia muitakin vaihtoehtoja. Otin sitten loppujen lopuksi yhteyttä freshiniin, ja haastattelin heitä asian tiimoilta.

He kertoivat mitä vaihtoehtoja heillä oli tarjota, ja sovittiin siitä kotikäynti. Asiantuntija mittasi huoneiden hengitysilman arvoja, ja tehtiin lopulta päätös heidän ilmanvaihtojärjestelmän hankinnasta. Se oli loppu peleissä helppoa asioida heidän kanssa.

Asiallisia ne kaverit oli meilläkin. Ei mitään epämiellyttävää kauppamiehille ominaista tuputtamista tai pakkomyyntiä, sen takia tykättiin.

Huomasitko freshkauppias, että vastasit taas kerran itsellesi?

Vierailija
464/1265 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ketjun lukemisen jälkeen on täysin selvää, että jos taloomme joskus tehdään remonttia ilmanvaihdon suhteen, niin mitään freshtorvia ei tulla ainakaan hankkimaan.

Vierailija
465/1265 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne huijarit osaa pelotella

Vierailija
466/1265 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna nyt perkele jo olla, että et enempää tee haittaa bisnekselle.

Vierailija
467/1265 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torvikauppias on näköjään tehnyt useita viralliselta näyttäviä nimimerkkejäkin. Yhdelläkään ei ole lähetetty kahta viestiä enempää ja kaikki tähän ketjuun.

Vierailija
468/1265 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nike39 kirjoitti:

Hyvä vaihtoehto Freshin LTO jos ei halua investoida suuria summia remonttiin ja painovoimainen ilmanvaihto ei riitä. Meillä on toiminut tosi hyvin ja mitä olen kuullut lähipiiristä niin sama juttu. 

Mittaus oli n. 6 päivää ja asiantuntijan kanssa käytiin kotikäynnillä asiaa läpi ja hän teki vielä jotain tarkastuksia ja laski urakalle hinnan ja rahoitusvaihtoehdot. Asennus tästä n. 3 viikkoa ja se kesti 2 päivää kun tehtiin yli 250 m2 talo. Yrityksen toiminnasta jäi hyvä kuva ja kaikki hoidettiin alusta loppuun sen mukaa mitä oli sovittu. 

Paljonko maksoi torvet? Montako laitettiin?

Vierailija
469/1265 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtava systeemi ollut! Olin jo tilaamassa perinteistä urakkaa ja lainakin neuvoteltu noin 20 000 € remontille, onneksi en ehtinyt sopimusta kirjoittaa kun tuli tämä huonekohtainen vaihtoehto vastaan. Hinta oli vain noin 1/3 ja hyvin on toiminut. Eli omalla kohdalla tämä ovelta ovella tarjottu mittaus sattui tulemaan täydelliseen aikaan. Tuli säästettyä pitkä penni ja lopputulokseen erittäin tyytyväinen!

Ja ostamalla vastaavat LTO-torvet rautakaupasta, olisit säästänyt vielä paljon enemmän.

Vierailija
470/1265 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Torvikauppias on näköjään tehnyt useita viralliselta näyttäviä nimimerkkejäkin. Yhdelläkään ei ole lähetetty kahta viestiä enempää ja kaikki tähän ketjuun.

Parhaimmillaan on parin minuutin sisällä tullut pitkiä kehuviestejä ilmatorville. Ja suurin osahan ei kehu kun on niin hyvää torvea, että ei sanotuksi saa.

Vierailija
471/1265 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tulee teksteistä sellainen ajatus, että ilmatorvien rahoitusta tarjoava firma on tekemisissä ilmatorvien myyjäfirman kanssa. Moni näköjään ottanut velkarahalla torvet taloon, ja tuskinpa mitään pankkilainaa torvifirma tarjoaa.

Vierailija
472/1265 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tulee teksteistä sellainen ajatus, että ilmatorvien rahoitusta tarjoava firma on tekemisissä ilmatorvien myyjäfirman kanssa. Moni näköjään ottanut velkarahalla torvet taloon, ja tuskinpa mitään pankkilainaa torvifirma tarjoaa.

Taitaa olla niin että jos on ostanut muovitorvet velkarahalla, torvet hajoavat ennen kuin torvilainat on maksettu.

Vierailija
473/1265 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Renoa jollain tapaa yhteydessä tähän muovitorviyritykseen? Kovin on paljon viiden tähden arvosteluja uusilta käyttäjiltä ja suoli24-sivuilla myös samanlaista yksinpuhelua kuin täällä. Kirjoitustyylikin muistuttaa muovitorvimyyjän yksinpuhelua täällä. 

Vierailija
474/1265 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopealla googlauksella samaa porukkaa ovat ja eiköhän myyjätkin kulje ristiin samoja kohteita läpi

Vierailija
475/1265 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne ilmatorvet hyvin ole toimineet  :D  Eipä meillä valittamista niistä ole ollut.

Vierailija
476/1265 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän ne ilmatorvet hyvin ole toimineet  :D  Eipä meillä valittamista niistä ole ollut.

Täälläkin ne ns. ilmatorvet on wörkanneet tai minkälaisiksi niitä nyt sit vois kutsua.

Ne on pitäneet hyvää ilmanlaatua huoneissa yllä, niin se riittää mulle ja mun vaimol.

Vierailija
477/1265 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et siis ole varma, onko ne edes toimineet. Monta torvea laitettiin ja mitä maksoi? Vai onkohan taas huijarikauppias satuilemassa päivän päätteeksi omiaan.

Vierailija
478/1265 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rautakaupasta olisit saanut samanlaiset ilmatorvet paljon halvemmalla.

Vierailija
479/1265 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täälläkin ne ns. ilmatorvet on wörkanneet tai minkälaisiksi niitä nyt sit vois kutsua.

Ne on pitäneet hyvää ilmanlaatua huoneissa yllä, niin se riittää mulle ja mun vaimol.

Freshin-idiootti ei vaan kykene lopettamaan roolileikkejään.

Vierailija
480/1265 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

voi vit sus että oot säälittävä tapaus