Freshin sisäilmamittaus
Kommentit (1265)
Vierailija kirjoitti:
Hei
Meillä kävi Freshin myyntiedustaja mittaamassa sisäilman laatua. Mittaukset sujuivat nopeasti ja ammattitaidolla. Tulosten mukaan tarvitsimme pikaisesti ilmanvaihtojärjestelmämme uusimista. Teimme yhdessä sopimuspaperit ja sain vielä pienen alennuksenkin hintaan kun tein kaupat saman tien. Pari viikkoa myöhemmin työmiehet saapuivat ja koko homma oli hoidettu parissa päivässä! Työn jälki oli hyvää ja jopa omat sotkutkin siivottiin lopuksi. Sovittuun hintaan ei tullut enää lisämaksuja ja uusi ilmanvaihtojärjestelmä on toiminut hyvin. Elämän laatu on parantunut merkittävästi, nukkuminen on helpompaa ja energiatasot ovat nousseet, kiitos Freshin sisäilmaremontin! Suosittelen Freshiä kaikille lämpimästi.
Tekoäly posmottaa. Esim. Radonmittausta ei tehdä nopeasti. Ihan on lahkolaisten huijausta.
Kyllähän sen huijauksen tunnistaa jo heti siitä, kun kuluttaja käyttöön suunniteltu mittari ojennetaan käteen ja aletaan puhumaan sisäilman parannuksesta.
Jos ei olisi kyse huijauksesta, niin miksi yritys yrittäisi lakaista google arvostelujaan maton alle?
Tuosta radon asiasta sen verran, että freshin kaveri kävi meillä mittaamassa.
Käytiin läpi asiallisesti hiilidioksidiarvot, sitten semmoset hiukkasarvot oli, kosteusarvot ja ilmanpaine tarkistettiin.
Kysyin että miten sitten radon, niin hän sanoi, että se vaatisi pidemmän ajan mittauksen, joten sen takia sitä ei käyty läpi.
Ja tottahan se on, että eihän radonia parissa päivässä voi mitatakaan, joten hän teki mielestäni juuri oikein.
Vierailija kirjoitti:
Käytiin läpi asiallisesti hiilidioksidiarvot, sitten semmoset hiukkasarvot oli, kosteusarvot ja ilmanpaine tarkistettiin.
Kysyin että miten sitten radon, niin hän sanoi, että se vaatisi pidemmän ajan mittauksen, joten sen takia sitä ei käyty läpi.
Ja tottahan se on, että eihän radonia parissa päivässä voi mitatakaan, joten hän teki mielestäni juuri oikein.
hmm.. se on silloin suoraselkäistä toimintaa. Hatunnosto.
Vierailija kirjoitti:
Jaa, ensimmäistä kertaa kuulen, että ilmanpainetta myös mittaavat. Voi luoja mitä sontaa taas joku Freshinin edustaja kirjoittaa. Ja mitäköhän hiukkasarvoja tarkoitetaan? Pölyhiukkasia vai avaruuspölyä? Vai hölynpölyä?
Mulla on sellainen omakohtainen kokemus heistä, että asensivat meille sellaisen ilmanvaihtojärjestelmän. Nyt on makuuhuoneessa se laite. aiemmin olin kärsinyt tukkoisesta nenästä aamulla herättyäni. No, ei siinä ole muuta kuin ajattelin että se on jonkunmoista kroonista flunssaa tai vastaavaa. Nykyään en kärsi enää tällaisista oireista.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sellainen omakohtainen kokemus heistä, että asensivat meille sellaisen ilmanvaihtojärjestelmän. Nyt on makuuhuoneessa se laite. aiemmin olin kärsinyt tukkoisesta nenästä aamulla herättyäni. No, ei siinä ole muuta kuin ajattelin että se on jonkunmoista kroonista flunssaa tai vastaavaa. Nykyään en kärsi enää tällaisista oireista.
Se on hyvä merkki jos yöt on nukuttu hyvin ja herätty ilman tukkoisen nenän oireita. totta kai ne kausiflunssat on tietty asia erikseen, mutta jos ne nenän tukkoisuudet vaivaa jatkuvasti, niin kyllä mun mielestä kannattaa miettiä että onko talon ilmanvaihtojärjestelmässä jotain feelua. ja helpostihan se onnistuu just teettämällä sellaisen sisäilman laadun mittauksen. Senhän takia se freshin juuri on käytettävissäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on hyvä merkki jos yöt on nukuttu hyvin ja herätty ilman tukkoisen nenän oireita. totta kai ne kausiflunssat on tietty asia erikseen, mutta jos ne nenän tukkoisuudet vaivaa jatkuvasti, niin kyllä mun mielestä kannattaa miettiä että onko talon ilmanvaihtojärjestelmässä jotain feelua. ja helpostihan se onnistuu just teettämällä sellaisen sisäilman laadun mittauksen. Senhän takia se freshin juuri on käytettävissäkin.
Kerrotko vielä miksi kannattaisi ostaa Fresh-torvet 10 000 eurolla kun samanlaiset LTO-torvet saa rautakaupasta 1000 eurolla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasitko freshkauppias, että vastasit itsellesi?
Freshin mies on sitkee sissi. Se vaan jaksaa jankuttaa. Ei taida kauppa käydä kun pitää täällä mainostaa. Ja ostaako joku oikeasti jotain mitä on palstalla kehuttu? Tuskinpa...
Vierailija kirjoitti:
vaikuttaa varsin hyvältä pointilta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo käy kieltämättä hyvin järkeen. Minulla taas se on vaikuttanut siihen, että nukun nykyään paremmin. Turhia yöheräämisiä on tuntuvasti vähemmän. Sellaiseen sikeään uneen tarttis päästä joka yö, koska se näkyy muuten seuraavana päivänä esim työpaikalla, että tuntuu että veto on kokonaan pois.
Huijareita pettävät vahuksia katteettmilla lupauksilla ajakaa ovelta heti pois
6 tuhatta euroa 3 räppänää kallista kaupasta saa halvemmalla miettikää harkiten meitä on huijattu
Tämä on kyllä varsinainen parodiaketju kiitos tuon Freshin pöljäkkeen, joka kirjoittaa solkenaan läpinäkyviä omakehuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo käy kieltämättä hyvin järkeen.
Minulla ei käy mitenkään järkeen, että joku ostaa 10 000 eurolla muovitorvet jotka saa rautakaupasta 1000 eurolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo käy kieltämättä hyvin järkeen. Minulla taas se on vaikuttanut siihen, että nukun nykyään paremmin. Turhia yöheräämisiä on tuntuvasti vähemmän. Sellaiseen sikeään uneen tarttis päästä joka yö, koska se näkyy muuten seuraavana päivänä esim työpaikalla, että tuntuu että veto on kokonaan pois.
Kun nukkuu hyvin, jaksaa satuilla ylihintaisista muovitorvista netissä paljon pidempään kun on energiaa saanut nukkuessaan.
Kun päätin teettää ilmanvaihtoremontin kotiini, olin hieman epävarma siitä, mikä se olisi sitten se sopiva yritys valittavaksi. Olin kuullut kaveriltani freshinistä. Päätin kumminkin tutkia muitakin vaihtoehtoja. Otin sitten loppujen lopuksi yhteyttä freshiniin, ja haastattelin heitä asian tiimoilta.
He kertoivat mitä vaihtoehtoja heillä oli tarjota, ja sovittiin siitä kotikäynti. Asiantuntija mittasi huoneiden hengitysilman arvoja, ja tehtiin lopulta päätös heidän ilmanvaihtojärjestelmän hankinnasta. Se oli loppu peleissä helppoa asioida heidän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kun päätin teettää ilmanvaihtoremontin kotiini, olin hieman epävarma siitä, mikä se olisi sitten se sopiva yritys valittavaksi. Olin kuullut kaveriltani freshinistä. Päätin kumminkin tutkia muitakin vaihtoehtoja. Otin sitten loppujen lopuksi yhteyttä freshiniin, ja haastattelin heitä asian tiimoilta.
He kertoivat mitä vaihtoehtoja heillä oli tarjota, ja sovittiin siitä kotikäynti. Asiantuntija mittasi huoneiden hengitysilman arvoja, ja tehtiin lopulta päätös heidän ilmanvaihtojärjestelmän hankinnasta. Se oli loppu peleissä helppoa asioida heidän kanssa.
Asiallisia ne kaverit oli meilläkin. Ei mitään epämiellyttävää kauppamiehille ominaista tuputtamista tai pakkomyyntiä, sen takia tykättiin.
Voi elämä! Ei kyllä saisi taitamattomille pakkomyydä.