Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Freshin sisäilmamittaus

Murkku
27.10.2020 |

Onko kokemuksia firmasta?

Kommentit (1264)

Vierailija
21/1264 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ihmisillä näin paha olla, kun lyttääväät aina ihmisiä jotka yrittävät tavoittaa kohdekansaa ovelta. Mittarit ovat Airthings nimisiä ja palvelu mistä niitä luetaan on myös Airthingsin.

Joten tulosten manipuloiminen on mahdotonta.

Kyseiselle firmalle on tulossa sertifikaatti isolta taholta ja tämä taho on tutkinut kaikki nämä vaittämät, mistä nämä jonninjoutilaiset vaahtoavat suu veressä

Herätys jyyrät ja laittakaa se ilmanvaihto kuntoon, ennenkun pökeryrtte hapenpuutteeseen.

Itse ostin kyseisen järjestelmän ja olen korkeakoulut käynyt, selvitin perinpohjin kaiken ja pojat puhuivat totta joka asiassa.

Ehkä te tiedätte oman talon ilmanvaihto ongelmista, mutta teillä ei ole varaa laittaa sitä kuntoon.

Korkeat hiilidioksidipitoisuudet on yksi suurimmista uniapnean aiheuttajista Suomessa.

Kai sillä joku vaikutus on myös pienen lapsen hyvinvointiin, jonka keuhkot ovat kolme kertaa pienemmät kun täällä vaahtoivilla papeilla.

Vierailija
22/1264 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

oman firman ihmisiltä vastaukset varsinkin positiiviset on kielletty

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/1264 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kävi äsketäin ovella. Otin mittarin vastaan ja kiitin. Selvitin mikä laite kyseessä (Airthings Wave plus) , avasin takakannen ja asensin omille koneilleni seurantaohjelman. Bluetoothin välityksellä keskustelee.

Hyvältä näyttäisi lukemat. Ainakin noissa parissa huoneessa, joissa laite tähän mennessä ollut. Muut arvot erinomaista vihreällä, mutta hiilidioksidi vain hyvää eli keltaisella. Siinä 800 ppm:n paikkeilla oli olohuoneessa (kaikki alle 1000ppm on sisätiloissa oikeasti ihan hyviä lukemia. Siitä ylöspäin saattaa alkaa aiheuttaa vähitellen väsymystä tms. Joten laitteen kriteerit tuossa aika tiukat).

Radonmääriä katson mielenkiinnolla ja tyytyväisenä. Meidän aikana niitä ei oltukaan talossa mittailtu, edellisiltä omistajilta sain kuulla yli kymmenen vuoden takaiset lukemat. Alhaiset olivat heidän mukaansa. Nyt ollaan kymmenen bq/m3 lukemissa. Eli tosi pienet edelleen.

Joten. Merkkaan laitteen antamat luvut muistiin. Taidanpa ajaa ne ihan exceliin, kun vähän tutustun tuohon valmistajan tarjoamaan webbiköyttöiittymään tarkemmin.

Lupaan päivittää täällä tilanteen ja kertoa, jos vääristelevät myynnissä lukuja. En siis heti alkuun ajatellut kertoa, että tiedän tasan tarkkaan mitä lukuja heidän laitteensa on mitannut.

Näillä lukemilla tosin eivät meille pystyisi mitään parannuksia markkinoimaan, joten voi olla kiusaus hieman mustamaalailla lukuja. Saas nähdä. Jään mielenkiinnolla odottamaan yhteydenottoa ja sen jälkeisiä tarjouksia. Voihan se olla ihan rehellinenkin firma.

Mitään en alun alkaenkaan ajatellut ostaa, koska tiesin jo ennestään meillä ilmanvaihdon olevan kunnossa.

Vierailija
24/1264 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä perusteella käyttävät pelotteluun? Meillä mittasivat sisäilman jonka jälkeen käytiin läpi yhdessä mittaustulokset päivämäärän ja kellon ajan perusteella. Ja mittarin voi kuka vaan ostaa itselleen. Tuloksia on siis mahdoton manipuloida jos sitä ajat takaa.  Itse olen ollut enemmän kuin tyytyväinen tähän ratkaisuun. Päästiin eroon radonista ja liika hiilidioksidista ja eron huomasi välittömästi vanhaan. Voin siis lämpimästi suositella freshiniä kaikille niin palvelun kuin ratkaisunkin kannalta.

Vierailija
25/1264 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

hahahaha 500 laitteet, mistä??

Vierailija
26/1264 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi kaveri ollakin tyytyväinen kun ei tule laittamaan paska kusetus kommenttejaan.

Vierailija
27/1264 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrityksen laitteet tuntuvat olevan ihan ok laatua, mutta itse yrityksen toiminta ala-arvoista. Myyjä möi mm. laitteet kiinteällä sähköasennuksella(oikeasti pistotulpalla minkä jälkeen sähkäri kävi Freshinin laskuun asentamassa lisää pintarasioita).  luvattiin 6 kk koroton maksuaika mikä oikeasti olikin kolme kuukautta. Lisäksi asennuksen jälkeen piti saada kunnon lopulliset mittaustulokset ennen kuin mitään tarvii maksaa, nyt olen soitellut viikottain tämän kuun ajan että saisin sen mittarin millä otettaisiin lopulliset mittaustulokset, mutta lasku toki on tullut eikä sitä itse remonttia ole saatettu loppuun asti. Ilman laatu on sentään luultavasti parantunut, mutta yrityksen toiminta on niin surkeaa että älkää sekaantuko tohon lafkaan millään tasolla vaan ostakaa vastaavat laitteet muualta. Alkuperäinen myyjäkin oli ollut töissä firmassa pari kk ennen meille tuloa, mutta oli jo kesän alussa lopettanut sielläkin hommansa, joten täältä ei minkäänlaista pysyvyyttä tai luottamusta saa siihen että asiat jatkossakaan hoituvat.

Vierailija
28/1264 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä laitettiin makkareihin ja vaatehuoneeseen heidän vehkeet, olen ollu tyytyväinen. Teinien huoneet pikkusen raikkaammat mitä oli.. samoin tunkkainen haju vaatteista alkaa raikastuun. Ei valittamista..

Vierailija
29/1264 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahha täällä taas oman elämänsä tee se itse-miehiä, kuinka vidussa niitä lukemia voi oikein manipuloida jos näet itse ne tulokset kun ne ladataan mittarista koneelle :D Mulle kilpaileva firma lähetti vaan sähköpostilla tulokset, oli meinaan ihan purkukuntoine mökki mulla kuulemma :D

Vierailija
30/1264 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka esitteet lupaa 100% tyytyväisyyden, ei asianlaita ole ollenkaan näin. Ja vaikka esitteet ja myyjät lupaavat jälkimittaukset, ei yrityksen edustajan sanoin niillä ole mitään merkitystä maksun kanssa.

Eli tekevät ehkä jälkimittaukset, vaan jos niissä ei ole toivottuja muutoksia havaittavissa, yritys on sitä mieltä, että asennettu laite on maksettava siitä huolimatta täysihintaisesti. Kaupanpurkuun ei anneta minkäänlaista mahdollisuutta, vaikka laitteisto ei toimi.

Kirjatkaa siis sopimukseen, että jälkimittaus tehdään, millä mitataan ja millaiset tulokset on saavutettava, jotta sopimus täyttyy! Tällä ehkä vältytte samalta melkein vuoden venyneeseen vääntöön yrityksen kanssa. Vääntöön, josta maksoimme kalliisti ja jonka jälkeen lisäasensimme sitten satasen laitteet vastaavaan tarkotukseen…

Vierailija
31/1264 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman parannuksen laitteiden hinnat ovat noin 1000€ / kahden kerroksen omakotitalo, tietenkin riippuen siitä mitä tekee. Kuitenkin tuolla hinnalla saa markkinoiden parhaat laitteet. Työlle antaisin maksimissaan 500e. Eli 1500€ olisi fiksu hinta tälläiselle.

Vierailija
32/1264 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Freshinillä on ylivoimaisesti parhain ja asiantuntevin henkilöstö mitä kyseiseen alaan tulee. Olimme hyvin tyytyväisiä saamaamme palveluun. Meille kävi myös muutama muu ja teimme hyvät vertailut.

Painovoimainen tai koneellinen poisto kun nykypäivänä on tukittu tai teetetty erittäin huonosti. Asumistottumukset ovat niin erilaiset ja koneellinen poisto on kuin heittäisi rahat taivaalle. 

Vierailija
33/1264 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta niin kuinka paljon pitää myyjiä vihata tai olla tietämättä tuotteesta jos tuollaista toimintaa harrastaa. Ompa erikoisia kommentteja täällä?

Vierailija
34/1264 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko airthings yrityksenä tuttu? Kannattaa perehtyä noihin mittalaitteisiin kun ei se ole teknisesti mahdollista viritellä noita vehkeitä. Ite ostin just omaan lto asuntoon gigantista kyseisen mittarin. Kyselin vielä tuosta asiasta kun kävin laitteen ostamassa. On muuten kiva kun näkyy noi hiilidioksiidit ja muut livenä ledi näytöltä.

Vierailija
35/1264 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaava remontti 700€? jos tämä on mahdollista niin haluan ehdottomasti tietää miten sen teit ja mistä olet laitteet saanut? teen omaan kotiini sen asap.

Vierailija
36/1264 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä keskustelussa on joko miehiä joille ei av-palsta ole tuttu ennestään, tai sitten kyseisen firman väki kommentoi koko ajan.. missään normi ketjussa ei nimittäin käytetä nimimerkkiä niin usein kuin tässä😅 Freshinin väelle tiedoksi, ettei nimimerkki ole siis pakollinen.

Vierailija
37/1264 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille annettiin laite myös ja itse olen sieltä tiedot lukenut ja ihan hyvältä näyttää. Pari kertaa on koittanu myyjä tulla, ensin itse sössivät ajan, toisella kertaa mulle tuli este. Vaikea vaan pitää yhteyttä ko firmaan kun puhelumeen ei koskaan vastata. Tai numero josta soittavat ei ole enää käytössä.

No nyt on jo kuukausia mennyt eikä pojista ole kuulunut mitään. Taisin saada ilmanlaatumittarin ihan omaksi.

Vierailija
38/1264 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama tilanne. Jos ottaisite yhteyttä 0401771908 niin sais keskustella. Kiitos

Vierailija
39/1264 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittaus oli hyvä. Remontti olisi ollut tuhottoman kallis. Tehtiin itse, ostettiin venttiilit, ei ole wlanilla säädettävät vaan ihan pelkästään sähköllä toimivat ja mittauslaite kotiin. Aikaa meni 4h ja rahaa vajaa tonni.

Pyysivät 7000€ ja yrittivät vielä sitä perus "soitetaan pomolle ja saadaan vain tänään olevan tarjous" -huijausta.

Mittaus kannattaa ja sen perusteella tehdä toimenpiteet.

Vierailija
40/1264 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

skeptinen kirjoitti:

vastaava remontti 700€? jos tämä on mahdollista niin haluan ehdottomasti tietää miten sen teit ja mistä olet laitteet saanut? teen omaan kotiini sen asap.

Pari mobair laitetta, reikä seinään ja asennus normaaliin sähköpistorasiaan. Pari tavallista venttiiliä, reikä seinään. Sukulaismies on on taloinsinööri, niin hän oli freshin kavereiden kanssa samaa mieltä reikien paikasta. Öisin pidetään yhtä ovea auki. Ja muistetaan tuulettaa useammin, koska painovoimainen ilmanvaihto. Ostettiin mittari, arvot nyt hyvät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme