Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, tiedätkö onko vaimosi joskus saanut isompaa penistä kuin sinulla on tarjota? Miten tähän suhtaudut?

Vierailija
27.10.2020 |

Onko asia ok vai kipuiletko sen kanssa jatkuvasti?

Kommentit (265)

Vierailija
181/265 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On saanut ja kyllä,kipuilen välillä asian kanssa.

Onneksi kullini on paksu ja vaimon pimpero tiukka

Vierailija
182/265 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin rouva on varsinkin nuorempana saanut jonkin verran kookkaampaa, asia ei minua miehenä häritse lainkaan.

Itseasiassa aihe on alkanut hieman kutkuttamaan eli kyllä meidän rouvalla on ihan kannustettu oikeus kokeilla jos sellainen komistus joskus eteen osuu :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/265 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nii mittä välliimulla on kuitenni paras !

Vierailija
184/265 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On , hänen ex oli iso,mutta oli minuutin muna... Ei ole itseäni haitannut. M42 n36

Vierailija
185/265 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittää miehet jotka ajattelee tämmöisiä. Koko kysymyksen asettelu on ihan beta tasoa lähtökohtaisesti "voinko tyydyttää naiseni". Alfa ajattelee "voiko naiseni tyydyttää minut". Alfa ei kilpaile naaraista muiden urosten kanssa vaan naaraat kilpailevat hänestä.

Vierailija
186/265 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

lol

Vierailija
187/265 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouva on jonkin verran työmatkoilla ulkomailla jo ennen minua. On kertonut joitain kokemuksia, suosikkini on kun rouva silloinen neiti oli mustan kundin kanssa ekaa kertaa naimassa. Kaveri oli lopettanut naimisen ja rouva oli huomannut kuinka iso oli ollut hänen sisällään ja miten hyvää se oli tehnyt, sitten oli miettinyt kehtaako pyytää lisää. Pyytämisen jälkeen olivat naineet toisen varvin. 

Vierailija
188/265 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälittää miehet jotka ajattelee tämmöisiä. Koko kysymyksen asettelu on ihan beta tasoa lähtökohtaisesti "voinko tyydyttää naiseni". Alfa ajattelee "voiko naiseni tyydyttää minut". Alfa ei kilpaile naaraista muiden urosten kanssa vaan naaraat kilpailevat hänestä.

Sinänsä totta mutta monelle miehelle toi ei vaan ole todellisuutta. Joku peräkammarin Pera 40v jussipaidassaan ei nyt vaan ole siinä asemassa vaikka kuinka kampaisi tukkansa.

Vierailija
189/265 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurempi tai pienempi ei kiinnosta minua sentin senttiä. Sen sijaan olen hyvin tyytyväinen ja ylpeäkin, että vaimollani on ollut kokemuksia sekä ennen avioliittoamme että myös sen aikana. Ajatus, että vaimolla on lupa, uskallusta ja halua hakea nautintoa, sähköistää, erotisoi, lataa dynamot myös parisuhteessamme. Rakastelu toisen miehen jäljiltä on meille aina juhlahetki. On tuntevinaan omassa vaimossaan toisen miehen intohimon.

Vierailija
190/265 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoi entisestä panostaan jonka kalun ympäri eivät sormensa yltäneet. Kiihottaa suunnattomasti ajatella sitä uppoamassa naiseeni

Vierailija
191/265 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimo_____ kirjoitti:

Olen saanut, mutta mieheni osaa käyttää kovaa sauvaansa juuri oikein. Ei se määrä, vaan se laatu.   :D

Eikä se pituus vaan paksuus. Kokemattomat kyselee pituutta.

Vierailija
192/265 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä eikä kiinnosta edeltävät eikä seuraajat. Nyt on nyt-minä !

Vierailija
193/265 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs miehet, oletteko saaneet tiukempaa tavaraa kuin nykyisellä naisellasi on? Oletteko silti tyytyväisiä nykyiseen?

Vierailija
194/265 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te mittarimadot ja asian kanssa kipuilevat. Miettikääpä mikä on matemaattinen todennäköisyys sille että sulla on isoin minkä naisesi on koskaan kokenut? Jos on vaikka vaan ihan normaali seksihistoria.

Aivan. Valtaosalla meistä on nainen, jolla on kokemusta suuremmasta.

Vierailija
195/265 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tietenkään, tyhmä kysymys

Vierailija
196/265 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä asia ei voisi minua kyllä henkilökohtaisesti vähempää kiinnostaa. Enemmän kiinnostaa esim vaimoni navan keskitilavuus

sillai
197/265 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies tietää hyvin, että olen saanut. Exällä oli julmettu kalu. Mutta mitäs siitä omalla nykyisellä pitkäaikaisella on hyvä hälläkin, ja paras rakastaja ikinä.

Vierailija
198/265 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä helvetin takia tarvis tietää? Mä en ole

ikinä tajunnut seksimenneisyyden jakamista. Aivan sama.

Vierailija
199/265 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin naisena änkeän keskusteluun ja kerron, että isoin muna ja paras muna mitä oon ikinä saanut on kaksi eri munaa. 

Vierailija
200/265 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole alfa jos ei pysty tyydyttämään naista. Ei sellainen ole mies ollenkaan. Mutta olen ymmärtänyt, että nämä naisia houkuttelevat pskantärkeä luulevat niin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi