Mies, tiedätkö onko vaimosi joskus saanut isompaa penistä kuin sinulla on tarjota? Miten tähän suhtaudut?
Onko asia ok vai kipuiletko sen kanssa jatkuvasti?
Kommentit (265)
Meilläkin rouva on varsinkin nuorempana saanut jonkin verran kookkaampaa, asia ei minua miehenä häritse lainkaan.
Itseasiassa aihe on alkanut hieman kutkuttamaan eli kyllä meidän rouvalla on ihan kannustettu oikeus kokeilla jos sellainen komistus joskus eteen osuu :)
Ei nii mittä välliimulla on kuitenni paras !
On , hänen ex oli iso,mutta oli minuutin muna... Ei ole itseäni haitannut. M42 n36
Säälittää miehet jotka ajattelee tämmöisiä. Koko kysymyksen asettelu on ihan beta tasoa lähtökohtaisesti "voinko tyydyttää naiseni". Alfa ajattelee "voiko naiseni tyydyttää minut". Alfa ei kilpaile naaraista muiden urosten kanssa vaan naaraat kilpailevat hänestä.
Rouva on jonkin verran työmatkoilla ulkomailla jo ennen minua. On kertonut joitain kokemuksia, suosikkini on kun rouva silloinen neiti oli mustan kundin kanssa ekaa kertaa naimassa. Kaveri oli lopettanut naimisen ja rouva oli huomannut kuinka iso oli ollut hänen sisällään ja miten hyvää se oli tehnyt, sitten oli miettinyt kehtaako pyytää lisää. Pyytämisen jälkeen olivat naineet toisen varvin.
Vierailija kirjoitti:
Säälittää miehet jotka ajattelee tämmöisiä. Koko kysymyksen asettelu on ihan beta tasoa lähtökohtaisesti "voinko tyydyttää naiseni". Alfa ajattelee "voiko naiseni tyydyttää minut". Alfa ei kilpaile naaraista muiden urosten kanssa vaan naaraat kilpailevat hänestä.
Sinänsä totta mutta monelle miehelle toi ei vaan ole todellisuutta. Joku peräkammarin Pera 40v jussipaidassaan ei nyt vaan ole siinä asemassa vaikka kuinka kampaisi tukkansa.
Suurempi tai pienempi ei kiinnosta minua sentin senttiä. Sen sijaan olen hyvin tyytyväinen ja ylpeäkin, että vaimollani on ollut kokemuksia sekä ennen avioliittoamme että myös sen aikana. Ajatus, että vaimolla on lupa, uskallusta ja halua hakea nautintoa, sähköistää, erotisoi, lataa dynamot myös parisuhteessamme. Rakastelu toisen miehen jäljiltä on meille aina juhlahetki. On tuntevinaan omassa vaimossaan toisen miehen intohimon.
Kertoi entisestä panostaan jonka kalun ympäri eivät sormensa yltäneet. Kiihottaa suunnattomasti ajatella sitä uppoamassa naiseeni
vaimo_____ kirjoitti:
Olen saanut, mutta mieheni osaa käyttää kovaa sauvaansa juuri oikein. Ei se määrä, vaan se laatu. :D
Eikä se pituus vaan paksuus. Kokemattomat kyselee pituutta.
En tiedä eikä kiinnosta edeltävät eikä seuraajat. Nyt on nyt-minä !
Entäs miehet, oletteko saaneet tiukempaa tavaraa kuin nykyisellä naisellasi on? Oletteko silti tyytyväisiä nykyiseen?
Te mittarimadot ja asian kanssa kipuilevat. Miettikääpä mikä on matemaattinen todennäköisyys sille että sulla on isoin minkä naisesi on koskaan kokenut? Jos on vaikka vaan ihan normaali seksihistoria.
Aivan. Valtaosalla meistä on nainen, jolla on kokemusta suuremmasta.
Tämä asia ei voisi minua kyllä henkilökohtaisesti vähempää kiinnostaa. Enemmän kiinnostaa esim vaimoni navan keskitilavuus
Mun mies tietää hyvin, että olen saanut. Exällä oli julmettu kalu. Mutta mitäs siitä omalla nykyisellä pitkäaikaisella on hyvä hälläkin, ja paras rakastaja ikinä.
Minkä helvetin takia tarvis tietää? Mä en ole
ikinä tajunnut seksimenneisyyden jakamista. Aivan sama.
Näin naisena änkeän keskusteluun ja kerron, että isoin muna ja paras muna mitä oon ikinä saanut on kaksi eri munaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole alfa jos ei pysty tyydyttämään naista. Ei sellainen ole mies ollenkaan. Mutta olen ymmärtänyt, että nämä naisia houkuttelevat pskantärkeä luulevat niin.
On saanut ja kyllä,kipuilen välillä asian kanssa.
Onneksi kullini on paksu ja vaimon pimpero tiukka