Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, tiedätkö onko vaimosi joskus saanut isompaa penistä kuin sinulla on tarjota? Miten tähän suhtaudut?

Vierailija
27.10.2020 |

Onko asia ok vai kipuiletko sen kanssa jatkuvasti?

Kommentit (265)

Vierailija
161/265 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovastikin isompaa on saanut MrHankeys @Cockmaker xxl. Vastaa kyllä lähinnä fistausta, mutta vaimo nauttii ja hänelle sen suon.

Vierailija
162/265 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avovaimo on kertonut että hänen exmiehellään oli suuri mutta hän ei tykännyt siitä kun oli kuulemma liian kookas. Paikat tulivat kuulemma kipeiksi jos ei ollut tarpeeksi märkä.

Minua ei tuo haittaa niin kauan kun tykkää harrastaa seksiä minun kanssani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/265 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On saanut mutta se tieto ei haittaa yhtään kun on tyytyväinen minunkin varustukseen

Vierailija
164/265 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ennen kun alettii seukkaamaan kauan sitten, tuleva rouvani oli käynnyt Nykissä kaverinsa luonna. Kuukauden matkan aikana oli ollut kahden musta kundin kanssa panemassa, siis eri aikaa. Olen udellut, ainakin toisella oli isompi kuin minulla, olisi se ollut noloa, jos amerikassa, missä kaikki on isoa, olisi mustilla pienemmät mulkut kuin minulla.

Vierailija
165/265 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan sovittu, jos oikein on hyvä tilaisuus, voi ottaa siitä kiinni. Kerran vaimo oli ollut hyvä tilausuus ja oli päässyt jonkun herran käsittelyyn, vihjasi siitä viinipäissän. Uteliaana kyselin, ei paljonkaan irronnut, vain sanoi saaneensa isompaa, sanoiko kiusallan?

M54

Vierailija
166/265 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä 11 687 munanmittausketjusta päätellen täällä päivystää muutamakin Pertti ja Kalevi joille nainen ei ole vielä antanut mutta se johtuu varmaan vaan siitä kalun koosta.

Vaimohan on muistellut sängyssä kuola valuen niitä paria jättukullia joita sai nuorena ja sitä kiimaan kun sai pidellä sellaista kädessään ensimmäistä kertaa ja miten hyvältä tuntui kun se työntyi sisään.

Kun kysyin että miksi ihmeessä et sitten mennyt sellaisen kanssa naimisiin, tämä on katsonut minua kuin vähä-älyistä. Eihän siinä jättikullissa ole enää mitään uutuudenviedätyksen tuomaa kiimaa kun sitä on saanut pari viikkoa.

Sen jälkeen liian iso kalu vain sattui ja hankasi puolikuivan pillun kirveleväksi eikä mielikuvituksettomassa jyystössä ollut enää mitään hohtoa.

Vähän samaa sarjaa kun pääsin sänkyyn hoikan, mielettömän kiinteillä D-kupin pystytisseillä varustetun parikymppisen kanssa. Niitä kun pari kuukautta oli katsellut ja puristellyt alkoi kaivata vaikka aa-kuppista naista jonka kanssa voi harrastaa kunnon kiihkeää seksiä. Ne jättihinkit oli jo nähty.

Vierailija
167/265 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävimme vaimoni kanssa yhteisen 'bucket-listin' yhtenä kohtana aika hyvämaineisessa seksiklubissa taannoin reissullamme. Juttu oli kaikkea saa, mitään ei ole pakko, jos toinen sen hyväksyy. Aikamme siellä oleiltiin ja enimmäkseen katseltiin kiihoittuneina kaikesta avoimuudesta ja menosta. Jonkun ajan kuluttua seuraamme liittyi mukavan oloinen tummapintainen USA herrasmies. Hauskaa ja kivaa seuraa, iski silmänsä hyväkroppaiseen rouvaani. Kysyi suoraan minulta saako rouvaa lähennellä ja minulle sopi. Vaimo katseli minua vähän epäuskoisena ja kuitenkin näin että kiinnostaisi. Vähän rohkaisua baarin antimista ja kohta antoi miehen kosketella ihan vapaasti, kun huomasi että olin ihan tosissani.

Mentiin kolmin mukavaan sohvahuoneeseen ja jatkoimme suutelua ja vaimon hyväilyä vuorotellen miehen kanssa. Vaimo huohotti jo kunnolla kiihottuneena, kun riisuimme loputkin hepenet häneltä. Kun mies riisui boxerinsa, näin vaimon silmistä että oli ihan lumoissa. Livenä en ole itsekään sellaista kulia nähnyt, mitään tarkkoja mittoja en osaa sanoa, mutta ISO oli äijällä kulli ja paksu.

Aika nopeasti 'unohduin' sivumieheksi, kun vaimo sai miehen reisiensä väliin, aliun totuttelun jälkeen oli kuin jossain toisessa maailmassa. Sellaista orgasmien ja voihkimisen ilotulistusta en ole koskaan vaimoltani aiemmin nähnyt, suutelua ja takertumista, kihenäämistä ja vonkumista. Vähän meinasi mustis nostaa päätään, mutta kiihotus voitti minulla ne tunteet kun näin miten rouva sai elämänsä panoa. Jälkikäteen yritti minun vuokseni kai, sanoa ettei se nyt niin ihmeelliseltä tuntunut :) :)

Vierailija
168/265 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska minulla on tosi keskiverto ja hänellä ollut useampia ennen minua, on aika selvää että on minua isompaa kokenut.

Ihan sama mimulle.

Vierailija
169/265 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On saanut.

Vierailija
170/265 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa vuodessa käy panemassa isommalla varustettua tummempaa työkaveriaannihan luvalla. En tiedä sitten monta kertaa vuodessa ilman lupaa .

Vierailija
171/265 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni kyllä tietää, että exän molo oli jätti. Mulkku oli todellakin iso ja leveä, mutta niin oli koko mieskin mulkku.

Vierailija
172/265 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein ensi töikseen silloin vielä "tyttöystävä", nykyinen avovaimo (ollut lähes 20 vuotta), kertoi kuinka erilaista seksi oli exänsä kanssa. Vähän ihaillen puhui kuinka kovaa ex otti hänet puoliväkisin ja tunsi olonsa halutuksi. Lisäksi sain kuulla kuinka iso sillä exällä oli.

Pieni mustasukkaisuus lävisti minut hetken, hän tajusi sen ja pyyteli anteeksi. Pikkuhiljaa tuo muuttui kuitenkin kiihottumiseksi ja leikittiin fantasialla sängyssä, sain varmaan kovemmat "kiksit" kuin ikinä.

Nyt avovaimoa harmittaa kun minulla ei mene ohi tuo fantasia ja hän ei halua yhtään toteuttaa mitään sellaista kenenkään kanssa.

Vierailija
173/265 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti on. En ole kysellyt asiasta, ei kuulu minulle. Itsellänikin ollut kauniimpia, isorintaisempia, tiukempia ym.seksikumppaneita, mutta silti vaimoni on paras minulle. Uskon, että näin on toisinkin päin. Meillå on hyvä seksielämä, se riittää.

Vierailija
174/265 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut paljon isompien, myös jättikokoisten mustien kanssa. Hän ei edelleenkään pysty peittelemään kiinnostustaan isoihin mustiin miehiin. Naiseni on sanonut, että tosi isot ei tunnu hyvältä, paitsi kun on tosi märkä. Aluksi olin todella mustasukkainen, nykyään kuitenkin hyväksyn asian ja kannustankin pitämään hauskaa.

Vierailija
175/265 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana vaimoni on ollut melko estoton ja on ollut parissa aikuisviihdepätkässä mukana missä asetelma 3m ja 1n. Yhdellä näistä kavereista oli iso.Vaimoa ei juuri kiinnosta katsoa ko. Pätkää mutta itse saan siitä kiksit.

Nykyisin aina sillointällöin käy vieraissa juhlien jatkoilla tms juuri sen vuoksi kun haluaa isoa. Tämä on ihan ymmärrettävää kun oma munani on juhlakunnossa 12cm ja melko ohut...

Vierailija
176/265 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin pidempää. Vaimo kertoi että kaveri tökki pohjaan asti ja tuntui kipeältä. Minä en yletä. Valitsi minut joten....

Vierailija
177/265 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen sinkku mutta koska varustus on keskikokoa niin selvähän se on että ex oli isompaa saanut. Sanoi vaan että mukavempi kun ei ole liian iso kun voitiin panna useamman kerran peräkkäin. 

Yks eksä kerran sanoi että hänen eksällään oli huomattavasti isompi mutta lopetti sitten leuhottamisen kun sanoin omalla eksälläni olleen huomattavasti tiukempi pimppi. 

Vierailija
178/265 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On saanut. Minullakin ihan ok kokoinen kalu, parilta vieraalta on saanut todella isoa.

Vierailija
179/265 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On saanut ja saa. Monta kertaa läheltä nähnyt parinvaihdossa sekä kolmen kimpoissa.

N54 ja M53

Vierailija
180/265 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On saanut. Katselin vierestä kun nuori kaveri otti vaatteita pois. Kun bokserit oli pois näin sen,ei ollut ihme miksi vaimo oli nii kiimassa.

Vaimon naaman ip.eet kun nousi päälle ja alkoi astumaan. Vaikka hänen kaverillaan oli pienempi niin vaimo oli äänekkäämpi kun alkoi saada kullia pilluun.

Joten en tiedä onko se iso autuaaksi tekevä.

Luulen että se hetki tekee sen miltä tuntuu naisessa.