Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, tiedätkö onko vaimosi joskus saanut isompaa penistä kuin sinulla on tarjota? Miten tähän suhtaudut?

Vierailija
27.10.2020 |

Onko asia ok vai kipuiletko sen kanssa jatkuvasti?

Kommentit (265)

Vierailija
221/265 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se minua haittaa. Olen minäkin saanut löysempää pillua kuin millainen vaimollani on.

Vierailija
222/265 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vain kaksi pidempää suhdetta. Exä myönsi kerran kännissä, että oli saanut joskus hiukan isompaa. Kertoi tyypin nimen ja muistin itsekin kuulleeni että kaverilla ainakin 20cm leka. Omani on 17cm, ympärys 14cm.

Nyksällä on ollut useampi musta mies nuorempana. Ollut jopa kihloissa pari vuotta erään mustan kanssa. En oo kysynyt, mutta oletan että aika isoa on saanut. Ei nääs oo koskaan taivastellut että mun 17cm olisi jotenkin iso.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/265 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan satavarmasti on saanut isompaa. Hänellä on ollut useita miehiä ennen minua. Itselleni hän on ensimmäinen (ja todennäköisesti viimeinen) nainen. Oma vehje on ainakin omasta mielestä sen verran pieni, että luulen sen olevan ellei pienin, niin ainakin pienimmästä päästä niistä, jotka häneen ovat työntyneet.

Kuitenkin on oltu yhdessä jo 30v, eli ei se koko ainakaan hänelle mikään ratkaiseva tekijä ole ollut. Itselleni se on isompi asia, vaikka ei edes pitäisi.

Vierailija
224/265 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla vain kaksi pidempää suhdetta. Exä myönsi kerran kännissä, että oli saanut joskus hiukan isompaa. Kertoi tyypin nimen ja muistin itsekin kuulleeni että kaverilla ainakin 20cm leka. Omani on 17cm, ympärys 14cm.

Nyksällä on ollut useampi musta mies nuorempana. Ollut jopa kihloissa pari vuotta erään mustan kanssa. En oo kysynyt, mutta oletan että aika isoa on saanut. Ei nääs oo koskaan taivastellut että mun 17cm olisi jotenkin iso.

mä vaihdoin 20+cm nimenomaan 17-senttiseen. nautinnollinen koko. ihana. eikä enää satu.

Vierailija
225/265 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän. On seurustellut ennen minua tunnetusti isokullisen kanssa pitkään. Monasti se tulee mieleen naidsesa.Harmittaa pirusti!

Eikö ole kuitenki mukavaa kun kumpiki ajattelette samaa miestä naidessa.

Vierailija
226/265 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso on tietenkin mahtava mutta tärkeintä on se mistä se roikkuu. Seksi kun tapahtuu enimmäkseen korvien välissä.

Vierailija
227/265 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän ettei ole, muutamat tyttöystävistäni ovat mutta ei se minua haittaa. Olen aina ollut kaluuni tyytyväinen ja monet kumppanini (kaikkia sukupuolia) myös.

T: 24/6.4

Vierailija
228/265 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni on Thaimaasta ja olen hänen ensimmäinen ulkomaalainen miehensä. Tuskinpa niillä thaimaalaisilla miehillä on ollut isompaa vehjettä tarjottavanaan.

Vierailija
229/265 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kysynyt eikä kiinnosta. Jos ei kelpaa niin sitten ei kelpaa ja voidaan etsiä toisillemme sopivat ihmiset. Eipä ole ollut tosin ongelma kenellekkään normi kokoinen penikseni.

Vierailija
230/265 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on ruma, normaalivarustuksinen, pahasti kaljuununut ja lyhyt mies, niin ainakaan itseä ei kiinnosta yhtään.

Vierailija
231/265 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se minua haittaa. Olen minäkin saanut löysempää pillua kuin millainen vaimollani on.

Sama mulla. Vaimoni on saanut isompaa kullia kuin minun on, näin on sanonut, mutta olen myös minäkin saanut löysempää pillua kuin vaimoni pillu. Tiukempaa ei ole kyllä tullut vastaan.

Vierailija
232/265 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On saanut. Lupa vieraisiin ja kerran on omilla reissuillaan saanut tuttavamme isoa kalua ja parinvaihdossa kahden eri miehen isoa kalua. 

Vierailija
233/265 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, jos ei kelpaa, niin etsiköön jonkun muun. Jos oikeasti nainen pettäisi minua ison kalun saamisen takia, olisi hän jo täysin väärä jo lähtökohtaisesti. Minut hän on valinnut muiden syiden takia, eiköhän se riitä.

Vierailija
234/265 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Vaimon exä on lähtöisin gongosta. Hänen vehkeen kokoa en ole rohjennut kysyä mutta veikkaan että on hyvinkin paljon suurempi ollut kuin oma 13cm tappi ...

Vierailija
235/265 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen omien jatkuvien ilmoituksien mukaan saa minulta isointa ja parasta kuin keltään muulta aiemmalta. En muuten uskoisi ja välittäisi, mutta siskonsakin tiesi asiasta, joten pakko kai se on alkaa uskomaan.

Hauskoja noi .. mitäs itse vastaisit jos nainen kysyy olinko hyvä??? Ööö... Paras han sä tietysti oot 

Vierailija
236/265 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tiedät, että naisen elin on putki jossa on lihaksia? Eli se ei jää siihen kuntoon kun esim. vauva syntyy, niin ei siellä ole sen jälkeen 10 cm leveää onkaloa ikuisesti. 

Että ihan turha huoli. 

Lisäksi ihmisillä on yksilöllisiä eroja sukupuolielimissä, niin miehillä kuin naisilla. Ja kädet!

Vierailija
237/265 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä tuuri käynyt.... 🤣🤣🤣🤣 Varmasti ensimmäinen laatuaan

Vierailija
238/265 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kysynyt, mutta oletan saaneen. Itsellä sen pituinen että päätyyn asti menee ja esimerkiksi takaapäin saa vähän varoa. Yhtään pidempää ei kumpikaan toivo koska sitten paneminen yhtä varomista.

Vierailija
239/265 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkässä suhteessa se kullervon koko on sivuseikka, muut asiat ovat tärkeämpiä. 

Vierailija
240/265 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkässä suhteessa se kullervon koko on sivuseikka, muut asiat ovat tärkeämpiä. 

Vähän sama kuin raha ei tee onnelliseksi, mutta kyllä se hitokseen helpottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä