Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, tiedätkö onko vaimosi joskus saanut isompaa penistä kuin sinulla on tarjota? Miten tähän suhtaudut?

Vierailija
27.10.2020 |

Onko asia ok vai kipuiletko sen kanssa jatkuvasti?

Kommentit (265)

Vierailija
201/265 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te mittarimadot ja asian kanssa kipuilevat. Miettikääpä mikä on matemaattinen todennäköisyys sille että sulla on isoin minkä naisesi on koskaan kokenut? Jos on vaikka vaan ihan normaali seksihistoria.

Aivan. Valtaosalla meistä on nainen, jolla on kokemusta suuremmasta.

Voi olla. Meillä todennköisyys on alle 0.001% joten ei ole pelkoa. Ei tosin kiinnostaisi pätkään vaikka olisi. Minä jäin kumminkin voitolle hänestä.

Vierailija
202/265 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppanin seksielämä ei kuulu minulle, eikä minun hänelle. Tapasimme vasta aikuisina, olin 35 ja vaimo 33. Sitä ennen kummallakin oli ollut paljon suhde-elämääkin takana. Vaimoni ei ollut tiukin, isorintaisin, kaunein seksikumppaneistani. Mutta hän ollut ollut PARAS jo 20 vuoden ajan. Samaa sanonut minulle, vaikka en olekaan erityisen iso. Jos on valehdellut, niin ok sekin. Ollaan kuitenkin onnellisia vieläkin, seksielämä on erinomaista kaikkien näiden vuosienkin jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/265 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurempi tai pienempi ei kiinnosta minua sentin senttiä. Sen sijaan olen hyvin tyytyväinen ja ylpeäkin, että vaimollani on ollut kokemuksia sekä ennen avioliittoamme että myös sen aikana. Ajatus, että vaimolla on lupa, uskallusta ja halua hakea nautintoa, sähköistää, erotisoi, lataa dynamot myös parisuhteessamme. Rakastelu toisen miehen jäljiltä on meille aina juhlahetki. On tuntevinaan omassa vaimossaan toisen miehen intohimon.  Hyvin sanottu tuo viimeinen lause. Tuon intohimon kun pääsee näkemään ja kuulemaan ja se vaimon ilme kun vieras antaa siemenensä sisään.

Vierailija
204/265 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurempi tai pienempi ei kiinnosta minua sentin senttiä. Sen sijaan olen hyvin tyytyväinen ja ylpeäkin, että vaimollani on ollut kokemuksia sekä ennen avioliittoamme että myös sen aikana. Ajatus, että vaimolla on lupa, uskallusta ja halua hakea nautintoa, sähköistää, erotisoi, lataa dynamot myös parisuhteessamme. Rakastelu toisen miehen jäljiltä on meille aina juhlahetki. On tuntevinaan omassa vaimossaan toisen miehen intohimon.  Hyvin sanottu tuo viimeinen lause. 

Vierailija
205/265 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon puheiden mukaan minulla on paksuin mitä hän on koskaan "käsitellyt". Pituudesta hän ei ole varma.

m40

Vierailija
206/265 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän. Suhtaudun siihen täysin neutraalisti, sillä minäkin olen saanut kokea ihmisvartalon eri dimensioita ja kuten tiedät ei yleisesti ole olemassa yhtä hyvää edes yhdelle ihmiselle, makuja on monia ja maut ja mieltymykset muuttuvat. Kaikkien kanssa on kivaa jos asian haluaa niin nähdä. Ja jokaisen kanssa erilaista, mikä on rikkaus.

Vierailija
207/265 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs miehet, oletteko saaneet tiukempaa tavaraa kuin nykyisellä naisellasi on? Oletteko silti tyytyväisiä nykyiseen?

Tiukkuus on kiva, mutta ei ratkaisevaa. Naisella on myös kädet ja suu. Exä oli urheilija ja niin tiukka, että välillä oli vaikea saada sisään jos ehti kiihottua enemmän. Toinen vastaava oli 43kg musliminainen, jonka kanssa seurustelin jonkin aikaa. 

Vierailija
208/265 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on huomattavasti keskivertoa suurempi, joten en moisesta huolehdi. Olisi tilastollisesti epätodennäköistä, että nainen olisi kohdannut isompaa ellei sitten kumppanien määrä pyöri jossain sadan kieppeillä. No, tuollaista naista en muutenkaan deittailisi. Lähinnä huolestuttaa ihan periaatteellisesti seksikumppanien määrä itsessään kuin pelko, että jäisin muka jotenkin muiden varjoon, sillä siitä en ole lainkaan huolissani.

Vierailija
209/265 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi tervettä nähdä peniksessä muutakin kuin koko. Naisten olisi hyvä oppia kehumaan penistä ja kivespusseja muutenkin kuin koon kautta; mies kyllä tietää, että isoksi kehuminen on valhetta, jos se ei ole iso. Sen sijaan penis voi olla kiinnostavan muotoinen, kaunis, heilua, kovettua tai pehmentyä miellyttävällä tavalla, luovuttaa siemennesteen hienoon tapaan tai vaikkapa esinahasta voi tulla mieleen nupulla oleva kukka. Mielikuvitus on rajana, mutta moni länsimainen aikuinen on lukkiutunut siihen ajatteluun, että on jotenkin taantumuksellista viestiä kumppanin kanssa muuten kuin elokuvista ja perimätiedon kautta opituilla sanoilla ja eleillä; arkisia "itsestäänselvyyksiä" voi myös problematisoida. 

"Miehet ja naiset ovat erilaisia" on tällainen arjen tokaisu, millä voidaan yrittää ohittaa miehen tarve tulla nähdyksi kiihottavilla tavoilla. 

Naisilla ja tytöillä tämä sukuelimen ulkomuotoasia ei ole yhtä kriittinen asia kuin miehillä, joilla sukuelimen koko voi joko syrjäyttää miehen seksimarkkinoilta tai tehdä suosituksi siellä, mutta ei ihan mitätönkään; on kohtalainen vähemmistö naisia, joilla epävarmuus ulkonäöstä haittaa rentoutumista ja kiihottumista ja tässä on nähtävissä sama mustavalkoisen kahtiajaon ongelma kuin miehillä; miehen koko pakettia voi siis kuvailla vain sanoilla iso tai pieni ja naisella taas on joko innie tai outie. Ei naisenkaan värkin ulkonäköä määrittele vain se, että onko se innie vai outie, vaan noidenkin sisällä on paljon vaihtelua ja jotain persoonallista ja kaunista, mitä mies voi kommentoida, jos se on tärkeää naiselle. 

Vierailija
210/265 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tietää, että kalu on surkean pieni?

V = kirjoittelee kalun kokoon liittyviä aloituksia

- Jo niinkin penellä kuin 7" ei ole ikinä edes juolahtanut sellainen asia mieleen, että koko olisi jotenkin riittämätön.

.

tissi
211/265 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäskö näin naisena, olla huolissaan, jos vaikka mies olis saanut kokeilla isompia tissejä kuin mulla on? Luulen että onkin. Voi kauheeta, nyt tuli loppu liitolle. Ei jumalavita teitä hulluja miehiä!!!!!

Vierailija
212/265 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ja pienempää kanssa. Suorempaa ja käyrempääkin. Tummempaa ja vaaleampaa. Sillä ei ole mitään merkitystä.

Vierailija
213/265 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottakaahan kun saan kunnon seisokin päälle, varmasti menee 6cm puhki!

Vierailija
214/265 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 14 cm. Vaimollakin vähän kokemuksia (tietääkseni). Ostin hänelle paksun mustan dildon ja käytän sitä välillä. Puhun samalla, että nyt saat isoa vierasta. Sitten sanon, että nyt on minun vuoro ja panen pienemmällä. Vaimo kiihottuu kovasti näistä puheista ja tykkää, kun paksu musta on sisällä. Samoin siitä kun puhun, että hommataan hänelle isoa vierasta.

Vierailija
215/265 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gambian pojat tulloo

Vierailija
216/265 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika samalla tavalla kuin suhtaudun siihen, että olen itse leiponut isompia hinkkejä, timmimpää pepaa ja hoikempaa vartaloa ja kireämpää reikää kuin vaimolla on: Eihän se ole keltään pois, koska kuitenkin haluamme olla yhdessä.

Vierailija
217/265 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiedä mutta ihme olisi jos ei tätä isompaa oo saanu :) 

Vierailija
218/265 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä saaneen. Tarjolla lienee ollut kauan sitten. Olisi kannattanut kokeilla.

Vierailija
219/265 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On saanut   , itellä 17 cm ja 4  cm päältä mitattuna . Yks mies jolla noin 25/6 cm pani vaimoani ja kyllä vaimo tykkäsi kun sai isoa , toisen kerran , vajaa 10 vsitten vaimoni sai mustaa ja sillä miehel,ä oli iso ,ei meinannut mahtua vaimon pil,uun mutta   pikkuhiljaa se pilluun upposi .

Vierailija
220/265 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän. On seurustellut ennen minua tunnetusti isokullisen kanssa pitkään. Monasti se tulee mieleen naidsesa.Harmittaa pirusti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme