Mies, tiedätkö onko vaimosi joskus saanut isompaa penistä kuin sinulla on tarjota? Miten tähän suhtaudut?
Onko asia ok vai kipuiletko sen kanssa jatkuvasti?
Kommentit (265)
Ei ole tiettävästi saanut muita kuin minun 13-senttistäni. Oli neitsyt kun alettiin seurustelemaan.
Viime yönä sai. En oikein tiedä vituttaako vai olenko hänene puolestaan onnellinen, sellainen ääniorgasmi ainakin tuli aamusella, että ei jäänyt tuntuma epäselväksi.
pippelimies 47
Vaimolla on lista miehistä, joita on pannut ja ja siellä n myös strategiset mitatkin, eli on aina ottanut ne talteen ja ne on sitten pituusjärjestyksessä keittiön seinällä. Itse olen siellä puolivälissä. En ollut kuulemma kovin hyvä pano, mutta olin kiltti ja hyvä tottelemaan. Hän kun on kova "jätkä" ja myyntitykki. Pokaa aina miehiä myyntireissuillaan niin tämä järjestely tuo vähän tasapainoa hänen elämäänsä. Niin siis vielä tarkennus vaimoni on nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vaimolla on lista miehistä, joita on pannut ja ja siellä n myös strategiset mitatkin, eli on aina ottanut ne talteen ja ne on sitten pituusjärjestyksessä keittiön seinällä. Itse olen siellä puolivälissä. En ollut kuulemma kovin hyvä pano, mutta olin kiltti ja hyvä tottelemaan. Hän kun on kova "jätkä" ja myyntitykki. Pokaa aina miehiä myyntireissuillaan niin tämä järjestely tuo vähän tasapainoa hänen elämäänsä. Niin siis vielä tarkennus vaimoni on nainen.
Onnittelut itsenäisestä vaimostasi! Tosi kiva! Itse olen lähinnä samanlainen. Mutta en harrasta muita kuin omaani silti.
Eipä ole, kun ei isommat mahdu mutta jotain pienempää olisi voinut kaivata. Tiedä vaikka olisi jossain saanutkin. Mutta tiedän senkin, että aina pitänyt isoista täyttävistä joten ei ole tarvinnut pelätä, että ainakaan siitä syystä lähtee. Varmuudeksi olen opetellut päteväksi kielimieheksi ja soittamaan sormilla pillua.
Tässäkin näkyy taas tämä miesten epävarmuus/ylpeys. Ikäänkuin sillä olisi merkitystä, mitä aikaisemmin on ollut.
Olin kauan isokaluisen miehen kanssa, ei hän sitä osannut käyttää eikä muutakaan, senkun pani. (pani muitakin).
Kun sitten hänelle saoin että nyt ei enää. hän heti kysymään oliko uudella isompi kalu! Voi ei mikä yksinkertainen ajattelu iehen mielessä. Ettäkö nainen valitsis miehen kalun koon mukaan. Auta armias. Tossa näkyi aidoimmillaan miehen arvotus omasta kalustaan ja sen arvosta.
Sanoin silel jälkeenpäin joskus, etten ollut sen 5 vuoden aikana ollut ikinä vielä rakastellut. Jäi hiljaiseksi. Mutta totta näin kuulkas miehet.
Vierailija kirjoitti:
Tässäkin näkyy taas tämä miesten epävarmuus/ylpeys. Ikäänkuin sillä olisi merkitystä, mitä aikaisemmin on ollut.
Olin kauan isokaluisen miehen kanssa, ei hän sitä osannut käyttää eikä muutakaan, senkun pani. (pani muitakin).
Kun sitten hänelle saoin että nyt ei enää. hän heti kysymään oliko uudella isompi kalu! Voi ei mikä yksinkertainen ajattelu iehen mielessä. Ettäkö nainen valitsis miehen kalun koon mukaan. Auta armias. Tossa näkyi aidoimmillaan miehen arvotus omasta kalustaan ja sen arvosta.
Sanoin silel jälkeenpäin joskus, etten ollut sen 5 vuoden aikana ollut ikinä vielä rakastellut. Jäi hiljaiseksi. Mutta totta näin kuulkas miehet.
Ja nyt sitten kaiholla muistelet!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt sitten kaiholla muistelet!
No en todellakaan! Mies oli täysi sika. Perkele melkeen tappoi myös minut. Mutta se paskiaiane sai maistaa omaalääkettään, ja yhä itkee mun perään..siis todellakin!
En tiedä, en oo kysyny, eikä kyllä kiinnostakkaan. Olen kuulemma paras rakastaja ketä hänellä on ollut, niin eipä tuon kommentin jälkeen ole väliä minulle vaikka olis minkälaista halkoa saanut.
M30
Olen nähnytkin. Onhan se kummallista, mustis ja kiihotus vaihtelevat siinä sekunnin välein. Päällimmäisenä tunteena kuitenkin se kun näin miten vaimo lopulta antoi mennä ja sai kerrankin nauttia kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, en oo kysyny, eikä kyllä kiinnostakkaan. Olen kuulemma paras rakastaja ketä hänellä on ollut, niin eipä tuon kommentin jälkeen ole väliä minulle vaikka olis minkälaista halkoa saanut.
M30
No nyt on järkevä mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M30No nyt on järkevä mies.
Kiitän kohteliaisuudesta :)
M30
Ei haittaa yhtään. Minäkin olen saanut tiukempaa pillua kuin vaimolla on.
Tuskinpa ainakaan pienempää, eikä haittaa yhtään.
En tiedä onko saanut isompaa, mutta ainakin siihen onkaloon mahtuisi vaikka millainen gambian python.
On varmaan saanut isompaa, lyhyempää paksumpaa ja ohuempaa.
Mu ei ehkä kuitenkaan jaksa nuo kiinnostaa. Jos mun vehje ei ole sopiva niin vapaasti saa hakea muualta. Niinhän mäkin teen.
No yöllä sai, naitiin vaimo oikeen kunnolla kimpassa kaverin kanssa ja kakkoseksi jäin kokovertailussa ainakin noin silmämääräsisesti itse arvioineena.
Avoparilla kuulemma ollut sellainen 150 seksikumppania eronsa ja meidän tapaamisen välillä. Sieltä siis löytyy kaiken kokoista ja väristä joka lähtöön. Aluksi oli pakko muistuttaa aina välillä, etten itse ole yhtään kiinnostunut kaikenmaailman vertailuista, kun tuli kommenttia joka käänteessä, että kun me "jorman" kanssa tehtii sitä ja tätä.
En kyllä usko, että jään hänen viimeisekseen. Tällasta se vaan on nykyään. Ilmeisen normaalia, että naisella partnerien määrä on moninkertainen mieheen nähden. Naiset ei tarvitse bordelleita, kun Tinderin kautta koko kaupungin äijät vaan odottaa koska kutsu tulee..
Uskon, että on saanut. Oman peniksen pituus on 17cm mitattuna päältä, ei työnnettynä mittaa luuhun asti. Ympärysmitta 12,9cm.
Hyvin tällä olen pärjännyt. Itseäni kiihottas ajatus, että olisi kolmas pyörä, mutta vaimo ei halua. Hänen vanhoista kerroista haluaisin kuulla, mutta ujostelee... Itse olen kertonut omat kertani ja lista ei ole pitkä ennen häntä, koska alettiin seurustelemaan jo parikymppisinä... 11 naista ollut aiemmin ja jokainen pano ollut hyvä, mutta jokainen pimppi tuntui erilaiselta, mutta tärkeintä on seuraava: yhtään netti miesten kertomaa "lahnaa" en ole tavannut, olisiko vika miehessä, jos nainen tuntuu "lahnalta"? Kerran olin vieressä näkemässä toisen miehen panon ja kyllä se oli epätoivoista känni säheltämistä! No tulipa sen jälkeen saatua elämäni ainoat jälkiliukkaat ja sekin voidaan todeta: koettu! Mukavaa uutta vuotta 2021 kaikille! Tulisipa vaimo jo töistä kotiin, niin päästäisiin lenkille, syömään ja saunomaan...