Mies, tiedätkö onko vaimosi joskus saanut isompaa penistä kuin sinulla on tarjota? Miten tähän suhtaudut?
Onko asia ok vai kipuiletko sen kanssa jatkuvasti?
Kommentit (320)
Entisen miehen kanssa tietyt seksi asennot oli helpompia toteuttaa ja harrastaa koska hänellä oli erektiossa suurempi kuin nykyisellä. Mm takaapäin ja jos hänellä ratsasti niin sain enemmän tuntumaa kuin nykyisen kanssa. Tällä on lähinnä merkitys minulle , nykyinen mieheni kyllä nauttii mutta minä en niinkään , en toki sano vaan annan hänen jyystää. Hän antaa kuitenkin minulle aina taivaallista suuseksiä ja pitää huolen että saan monta klitta orkkua ennenkuin ryhdymme penetroivaan työskentelyyn.
Ei kuulemma ole saanut isompaa. Minulle ei ole kyllä väliä vaikka olisikin. Minä olen saanut tiukempaa, vaimo on löysin seksikumppaneistani.
Voisi olettaa saaneen isompaa ja pienempää, olenhan minäkin saanut tiukempaa ja löysempää.
Vierailija kirjoitti:
Entisen miehen kanssa tietyt seksi asennot oli helpompia toteuttaa ja harrastaa koska hänellä oli erektiossa suurempi kuin nykyisellä. Mm takaapäin ja jos hänellä ratsasti niin sain enemmän tuntumaa kuin nykyisen kanssa. Tällä on lähinnä merkitys minulle , nykyinen mieheni kyllä nauttii mutta minä en niinkään , en toki sano vaan annan hänen jyystää. Hän antaa kuitenkin minulle aina taivaallista suuseksiä ja pitää huolen että saan monta klitta orkkua ennenkuin ryhdymme penetroivaan työskentelyyn.
Voi mies parkaaa!
On saanut joskus puolta isompaa kuin mulla. Kiihottaa jo ajatuskin pienikokoisen naiseni touhuamassa sellaisen mahtimulkun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Voin kertoa että on elämän aikana tullut nähtyä ja koettua ties minkä kokoisia kikkeleitä. Isoimmat on olleet surkeimpia! Kaikki pyörii sen ympärillä. Jos miehet vielä vuonna 2020 luulee, että mitä suurempi sen parempi niin ovat surullisen väärässä. Seksi on niin paljon muutakin kuin sinun värkkisi koko.
On joo seksi paljon muutakin. Kuitenkin penisjatkeille ja kaiken maailman dildoille on kysyntää, ja reaktiot ovat erilaisia ainakin, mitä omassa parisuhteessani olen kokeillut.
Ei se kalun koko ole kaikki kaikessa, mutta silläkin on väliä. Kokeilepa seksiä mikropeniksellisen kanssa.
Nooh mä tiedän kun nykyinen on siitä kertonut. Mulla on keskivertoa muutaman sentin suurempi ja senkin kanssa joutuu aika varovainen olemaan. Esileikkiin on käytettävä aikaa. Nykyisen ex oli kuulemma luottanut vaan kokoon ja nyksä sanoi että he harrastivat 3-5* kk seksiä lähinnä kun hän ovuloi. Meillä harrastetaan vielä 5v jälkeen 4-7* viikko. Eli ei hirveästi ahdista.
On saanut reilusti isompaa. Sen takia vaihtoikin minuun kun kykenee minun kanssani nauttimaan seksistä ja saa orgasmejakin jatkuvan kivun sijaan eikä joudu keksimään tekosyitä seksin välttelyyn. Kokeili ensimmäistä kertaa jopa peppuseksiäkin ja ihastui siihen.
No on varmasti saanut kun itsellä micro muna. No en ole kysellyt mutta eiköhän tuo ole nauttinut ehkä, meillä kun ei ole nykyään seksiä ollenkaan.
Tiedän että vaimoni on teininä nussinut veljensä kanssa enkä ihmettele kun hänen kyrvän nähnyt saunailloissa että sitä halunnut
En tiedä aiemmista sekseistä mitään.
Mielestäni olisi tahditonta levitellä kahdenkeskisiä asioita uudessa suhteessa millään tavoin.
Minua kiinnostaisi mutta ei kerro. Siitä melkeinpä tietää että ollut uskomatonta seksiä kun ei suostu puhumaan. En ymmärrä mitä pahaa olisi puhua jos toinen kerran haluaa kuulla
Kertoi yhdestä todella paksusta. Olen ehdottanut että ottaisi yhteyttä ja antaisi taas. Ei ole lämmennyt ajatukselle
Vierailija kirjoitti:
Tiedän että vaimoni on teininä nussinut veljensä kanssa enkä ihmettele kun hänen kyrvän nähnyt saunailloissa että sitä halunnut
Vieläköhän he todellisuudessa panevat keskenään sinulta salaa
Saattaa ollakin, mutta toisaalta antoi joskus ymmärtää myös omani olleen yksi positiivinen "valintakriteeri". Eli selvästi tykännyt alusta saakka ja toki sen myös yhä huomaa touhutessamme.
Vain alemmuuskompleksinen pienimunainen edes ajattelee "onkohan saanut ennen isompaa".
Niin heikkoa.
Vierailija kirjoitti:
No on varmasti saanut kun itsellä micro muna. No en ole kysellyt mutta eiköhän tuo ole nauttinut ehkä, meillä kun ei ole nykyään seksiä ollenkaan.
Miten harrastitte sitä kun seksiä vielä oli?
Mistä hitosta minä tietäisin, eikä ole asiani kysyäkään. Eikä sillä ole mitään väliä, nyt on nyt. Kaikenlaista…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten harrastitte sitä kun seksiä vielä oli?
En tiedä, mikromuna palstalla on 18,05 cm tai alle
En tiedä mutta ainakin nauttii omasta