Paul Walkerin tyttöystävä jäi perinnöttä :(
Eipä ois kannattanut uhrata nuoruuttaan vanhan ukon kanssa :(
Kommentit (28)
ehtisiköhän se 23 vuotias vielä työelämäänkin mukaan ?? :D
Monet 23 vuotiaat ovat köyhiä
[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 20:02"]
[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 19:59"]
[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 19:56"]
Jos mä kuolisin, menisi perintö lapsilleni, ei poikaystävälleni, ei sitten millään.
[/quote]
Kyllä jos mä olisin 7v ollut jonkun ihmisen kanssa, halunnut jakaa elämäni tämän kanssa, niin haluaisin turvata hänenkin tulevaisuutensa. Tietenkin. 25miljoonasta riittäisi hänellekin ja sitten suurin osa tietysti lapselle. En ymmärrä miksi ne ovat toisensa poissulkevia?
[/quote]
Ok, näin me ajatellaan kaikki eritavalla. btw harva ns nuori ihminen tekee mitään testamentteja, tässäkin on tehty ajat sitten, lapsen turvaksi. Miksi Paul olisi sitä muuttanut tässä matkan varrella. Vai olisko niin, että kun on 5v seukannut, pitää tehdä muutos testamenttiin?
[/quote]
Ko. herra harrasto äärimmäisen vaarallisia urheilulajeja, eli tiedossa oli, ettei elä välttämättä pitkään. Tuossa tapauksessa olisin voinut Walkerina vaikkapa muuttaakin testamenttiani, vaikka kun on yhteen muutettu ja hetki asuttu yhdessä? Mutta toisaalta olen muutenkin luonteeltani hyvin pedantti ja meillä on huolehdittu aina (henki-)vakuutukset ja testamentit yms. huolellisesti kuntoon. Henkivakuutus laitettiin puolison nimelle kun oltiin asuttu vajaa vuosi yhdessä.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 20:02"]
[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 19:59"]
[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 19:56"]
Jos mä kuolisin, menisi perintö lapsilleni, ei poikaystävälleni, ei sitten millään.
[/quote]
Kyllä jos mä olisin 7v ollut jonkun ihmisen kanssa, halunnut jakaa elämäni tämän kanssa, niin haluaisin turvata hänenkin tulevaisuutensa. Tietenkin. 25miljoonasta riittäisi hänellekin ja sitten suurin osa tietysti lapselle. En ymmärrä miksi ne ovat toisensa poissulkevia?
[/quote]
Ok, näin me ajatellaan kaikki eritavalla. btw harva ns nuori ihminen tekee mitään testamentteja, tässäkin on tehty ajat sitten, lapsen turvaksi. Miksi Paul olisi sitä muuttanut tässä matkan varrella. Vai olisko niin, että kun on 5v seukannut, pitää tehdä muutos testamenttiin?
[/quote]
Kun on rahaa himppasen enemmän niin testamentin status tarkistetaan vuosittain sen toimesta joka siitä huolehtii.
Tassa hyva esimerkki kaikille avovaimoille joille avioliitto on vain ihan turha paperi. Avoliitolla ei ole Suomessakaan mitaan lainvoimaa.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 19:58"]
Paul oli tehnyt testamentin vuonna 2001 joten eipä tyttöystävä ollu tuolloin vielä kuvioissa mukana.
[/quote]
No ei onneksi! tyttö ois ollut silloin 10-vuotias!
Nuori mies kuollessaan, tuskin on testamentin muuttaminen ollut ensimmäisenä mielessä.