Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäs jos hakkerit ottavat palstan haltuun ja uhkaavat paljastaa kiusalliset jutut, joita olette täällä anonyyminä uskaltaneet kertoa?

Vierailija
27.10.2020 |

Ei varmaan olisi asiansa osaavalle homma eikä mikään. Joko alkoi jännittämään?

Kommentit (89)

Vierailija
41/89 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten kukaan saisi tietää sen kummempaa kun täällä kerran anonyymina on? Ei sitä tiedä kenestäkään tuon enempää https://www.whatismyip.com/

Liettuaan näyttää kuten pitääkin (VPN).

Mä oon tällä hetkellä Italiassa.

Vierailija
42/89 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi joku muka hakkeroisi tämän palstan?

Salli minun nauraa ja minä kyllä nauran sallimattakin.

Kyberrikollisuuden tarkoitus on saada rahaa, rahaa ja rahaa.  Ei mitään muuta.

Keltä hakkeri täällä pystyis rahaa saamaan.  Ei yhdeltäkään luuserilta.

Mitä paljastettavaa täällä on?

Kukaan ei tiedä, mikä täällä kirjoitetuista jutuista on totta mikä mielikuvistusta ja keksittyä tarinaa.

Myös toimittajat kirjoitelevat täällä tarkoituksella, saadaakseen vauhtia joihin ketjuihin.

Olen itse myös useita kertoja selittänyt tänne aivan tuulesta temmattuja juttuja, jotka ei ole totuutta koskaan nähneetään.   Ja niin tekevät monet muutkin.

Ja miten täällä muka voitaisiin saada kenenkää nimet ja osoitteet tietoon. Kirjoittelen usein aikani kuluksi paltoille kirjaston koneilta.

Eli siis koneiden ip nroiden tms. kautta ei  aina selville mitään kirjoittajista.

Kellekään ei ole yhtään mitään hyötyä siitä, että viitisisi nähdä vaivaa hakkeroida Aihe vapaa-palsta.

Tarpeen vaatiessa operaattorilta saa tiedon kuka siellä ip- osoitteen päässä luuraa. Ihan tulee nimi ja kotiosoite. Kaikki ei asu kirjastossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/89 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei tiedä, mikä täällä kirjoitetuista jutuista on totta mikä mielikuvistusta ja keksittyä tarinaa.

Myös toimittajat kirjoitelevat täällä tarkoituksella, saadaakseen vauhtia joihin ketjuihin.

Olen itse myös useita kertoja selittänyt tänne aivan tuulesta temmattuja juttuja, jotka ei ole totuutta koskaan nähneetään.   Ja niin tekevät monet muutkin.

Ja miten täällä muka voitaisiin saada kenenkää nimet ja osoitteet tietoon. Kirjoittelen usein aikani kuluksi paltoille kirjaston koneilta.

Eli siis koneiden ip nroiden tms. kautta ei  aina selville mitään kirjoittajista.

Kellekään ei ole yhtään mitään hyötyä siitä, että viitisisi nähdä vaivaa hakkeroida Aihe vapaa-palsta.

Aika pelkistetty näkemys, että raha olisi ainoa asia, joka ihmisiä liikuttaa. Vähintään yhtä voimakkaita toiminnan pontimia ovat kateus, kosto, viha, tunne väärinkohtelusta, kiusatuksi tulemisen kokemus. 

Trollailussa ei sinänsä ole vikaa, jos se tehdään viihdyttämistarkoituksessa, siten, että mitään ihmistyyppiä ei pyritä häpäisemään, nöyryyttämään tai vähättelemään.

Vierailija
44/89 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti, jos paljastuisi julkisuudessa "mies söi lapsen vanukkaat" tai "mies teki katan takapihalla" kirjoittajaksi. Legenda!

Vierailija
45/89 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka jäljittäis oikeaan paikkaa niin mistä sitä tietäis kuka ihminen täällä kirjoittelis..

Vierailija
46/89 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa silputa osoitelaput vaikka saksilla.

Vierailija
47/89 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksiä kaikille kirjoitti:

Hah hah. Ylläpito tietää jo ja yhdistelee eri ip:t. Siinähän rimpuilette.

Ei silläkään ole mitään väliä. Mitä ylläpito kostuu sekamelskalsta, jossa sama kirjoittaja esiintyy 100 eri ammatilla, työttömänä, naimisissa olevana, eronneena, sairaana, terveenä, jonnena, mummona jne. Lisäksi edes 1 laite ei tarkoita yhtä kirjoittajaa. Yhden kainon neitsyen viestin takana voi olla vaikka kaljaa litkivä äijäporukka tai toisinpäin. Pariskunnan tai perheen laitteita käyttää useampi jne.

Vierailija
48/89 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika pelkistetty näkemys, että raha olisi ainoa asia, joka ihmisiä liikuttaa. Vähintään yhtä voimakkaita toiminnan pontimia ovat kateus, kosto, viha, tunne väärinkohtelusta, kiusatuksi tulemisen kokemus. 

Trollailussa ei sinänsä ole vikaa, jos se tehdään viihdyttämistarkoituksessa, siten, että mitään ihmistyyppiä ei pyritä häpäisemään, nöyryyttämään tai vähättelemään.

Ihmisiä liikuttaa monet asiat, mutta ei kukaan hakkeroi Vauva-palstaa selvittääkseen, mitä vihattu exä on tänne joskus kirjoittanut.

Vierailija
49/89 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten kukaan saisi tietää sen kummempaa kun täällä kerran anonyymina on? Ei sitä tiedä kenestäkään tuon enempää https://www.whatismyip.com/

Liettuaan näyttää kuten pitääkin (VPN).

Mä oon tällä hetkellä Italiassa.

Tuohon nyt ei tarvitse VPN:ä, ihan tor verkolla pääsee samaan. Sitten toki on muitakin jippoja, mutta niistä sitten jossain muualla.

Vierailija
50/89 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime aikoina olen kommentoinut vain bb-ketjua, enkä sinnekään mitään erityisen raskauttavaa. Muuten olen kirjoitellut tänne lähinnä poliittisia mielipiteitäni ja arvostellut ihmisten tyylivalintoja. Ei kiinnosta, vaikka tulisivat kaikki julki, sillä kehtaisin sanoa kaikki ihan omalla nimellä ja naamalla. Varmasti joku suuttuisi, mutta ihan sama.

Vierailija
51/89 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kytätään sua kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarpeen vaatiessa operaattorilta saa tiedon kuka siellä ip- osoitteen päässä luuraa. Ihan tulee nimi ja kotiosoite. Kaikki ei asu kirjastossa.

Tarpeen vaatiessa kyllä. Palstatrollailu ei ole tällainen tarve.

Vierailija
52/89 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nääh, mitkään kulissit ei ole koskaan mua kiinnostaneet. Rehellisyys maan perii!

Vierailija
53/89 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keksiä kaikille kirjoitti:

Hah hah. Ylläpito tietää jo ja yhdistelee eri ip:t. Siinähän rimpuilette.

Ei silläkään ole mitään väliä. Mitä ylläpito kostuu sekamelskalsta, jossa sama kirjoittaja esiintyy 100 eri ammatilla, työttömänä, naimisissa olevana, eronneena, sairaana, terveenä, jonnena, mummona jne. Lisäksi edes 1 laite ei tarkoita yhtä kirjoittajaa. Yhden kainon neitsyen viestin takana voi olla vaikka kaljaa litkivä äijäporukka tai toisinpäin. Pariskunnan tai perheen laitteita käyttää useampi jne.

Toi on hyvä, usko siihen.

Vierailija
54/89 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka jäljittäis oikeaan paikkaa niin mistä sitä tietäis kuka ihminen täällä kirjoittelis..

Pääsääntöisesti ip- osoitteet päättyy sinne minne menee operaattorin lasku. Samalla samasta osoitteesta nähdään aika helposti ketä siellä asuu. Veikkaanpa, että esim. 40v nainen kirjoittelee eri asioita, kuin samassa osoitteessa asuva teini tai aviomies. Ei tarvitse kovinkaan ihmeellistä profilointia, että tietää kuka on kirjoittanut mitä.

Vierailija
55/89 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisiä liikuttaa monet asiat, mutta ei kukaan hakkeroi Vauva-palstaa selvittääkseen, mitä vihattu exä on tänne joskus kirjoittanut.

Enpä usko, että mikään taho lähtee hakemaan jonkun yksittäisen threadin perusteella mitään.

Henkilön perusteella selvitetty ip on paljon todennäköisempi lähtöpiste.

Kukapa tietää, millaisia taustaselvityksiä ihmisistä tehdään, jos hän hakee merkittävää tehtävää,

jossa on äärimmäisen tärkeää olla luotettava. Siksi kannattaa netissä asettaa sanansa siten, kuin puhuisi kasvotusten.

Vierailija
56/89 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääsääntöisesti ip- osoitteet päättyy sinne minne menee operaattorin lasku. Samalla samasta osoitteesta nähdään aika helposti ketä siellä asuu. Veikkaanpa, että esim. 40v nainen kirjoittelee eri asioita, kuin samassa osoitteessa asuva teini tai aviomies. Ei tarvitse kovinkaan ihmeellistä profilointia, että tietää kuka on kirjoittanut mitä.

Mutta ketä kiinnostaa?

Vierailija
57/89 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun vaan kerrot mitä väliä sillä on. Paskanjauhaminen netissä ei ole rikos, joten en ymmärrä mitä väliä sillä on kerronko spermajuttuja vai valitanko, että koulukaverit kiusaa.

Vierailija
58/89 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä mietin aina ennen lähetä-nappulan painamista, kehtaisinko sanoa saman asian omalla nimelläni ja kasvoillani.

Suosittelen samaa kaikille muillekin.

Vierailija
59/89 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinpä, mutta hakkeroivatko ne tyypit sitten samaan syssyyn myös palveluntarjoajan järjestelmät ja parsivat niiden lokeista taannehtivasti sen, kenelle mikäkin IP-osoite on milloinkin kuulunut?

On tuo teknisesti mahdollista, mutta ottaen huomioon että tuossa on helvetillinen työ ja oletettu kiristämällä(?) saatu hyöty on olematon, en nyt ihan heti ajatellut lopettaa tänne postailua.

Vierailija
60/89 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä mietin aina ennen lähetä-nappulan painamista, kehtaisinko sanoa saman asian omalla nimelläni ja kasvoillani.

Suosittelen samaa kaikille muillekin.

Erittäin hyvä ohje.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi