Mitäs jos hakkerit ottavat palstan haltuun ja uhkaavat paljastaa kiusalliset jutut, joita olette täällä anonyyminä uskaltaneet kertoa?
Ei varmaan olisi asiansa osaavalle homma eikä mikään. Joko alkoi jännittämään?
Kommentit (89)
Suuren osan voi laittaa trollailun piikkiin. Tarinat vaihtelee päivän mukaan. Mutta psykologille kukaan tuskin menee huvikseen trollaamaan.
Minä en ole kertonut mitään noloja juttuja itsestäni,, mutta olen kyllä provoillut semmoista soopaa tänne, että olisi siinä hyvesignalointia ainakin kolmeksi elämäksi eteenpäin.
Siinäpä on miettimistä olenko mies, nainen, homo, lesbo, sukupuoleton, feministi, kissa, vampyyri, lihava, laiha, vanha, keski-ikäinen, nuori, isä, mummi, vela vai äiti vai kaikkia niitä kun on tullut vähän kirjoiteltua mitä mieleen juolahtaa. Ei ole tapana kirjoittaa totuuksia juuri tuon takia :D
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole kertonut mitään noloja juttuja itsestäni,, mutta olen kyllä provoillut semmoista soopaa tänne, että olisi siinä hyvesignalointia ainakin kolmeksi elämäksi eteenpäin.
Sitähän nimenomaan suositellaan nykyään turvallisuuden takia, että ei kerro totuutta itsestään ja omasta elämästään. Pitkään on ollut tiedossa, että kaikkea tietoa käytetään vastaan, joten on tärkeää puhua peetä :)
Ei se paljoa hetkauttaisi ja ihan arvattavissa olevia ja näköisiäni asioita.
Melkein toivon tätä. Näkisipähän kaikki mitä mieltä oikeasti olen heistä. (Kyllä, olen livenä arka hiljainen pelkuri).
Siis miksi joku muka hakkeroisi tämän palstan?
Salli minun nauraa ja minä kyllä nauran sallimattakin.
Kyberrikollisuuden tarkoitus on saada rahaa, rahaa ja rahaa. Ei mitään muuta.
Keltä hakkeri täällä pystyis rahaa saamaan. Ei yhdeltäkään luuserilta.
Mitä paljastettavaa täällä on?
Kukaan ei tiedä, mikä täällä kirjoitetuista jutuista on totta mikä mielikuvistusta ja keksittyä tarinaa.
Myös toimittajat kirjoitelevat täällä tarkoituksella, saadaakseen vauhtia joihin ketjuihin.
Olen itse myös useita kertoja selittänyt tänne aivan tuulesta temmattuja juttuja, jotka ei ole totuutta koskaan nähneetään. Ja niin tekevät monet muutkin.
Ja miten täällä muka voitaisiin saada kenenkää nimet ja osoitteet tietoon. Kirjoittelen usein aikani kuluksi paltoille kirjaston koneilta.
Eli siis koneiden ip nroiden tms. kautta ei aina selville mitään kirjoittajista.
Kellekään ei ole yhtään mitään hyötyä siitä, että viitisisi nähdä vaivaa hakkeroida Aihe vapaa-palsta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmisten yhteystiedot ovat liimattu niin tiukasti postipakettiin, ettei tarraa /paperia saa irti, vaan sen joutuu laittamaan sellaisenaan pahvinkeräykseen? Entä posti joka sisältää henkilötunnuksen?
Mä leikkaan ne veitsellä irti.
-Sinkkiş
Kaippa ne vois sotkea tussillakin. Toisaalta mä en ole ikinä tajunnut, että joku saa jonkun henkilön selville.
Menee kerrostaloon ja lukee ovesta sen nimen. Helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Siinäpä on miettimistä olenko mies, nainen, homo, lesbo, sukupuoleton, feministi, kissa, vampyyri, lihava, laiha, vanha, keski-ikäinen, nuori, isä, mummi, vela vai äiti vai kaikkia niitä kun on tullut vähän kirjoiteltua mitä mieleen juolahtaa. Ei ole tapana kirjoittaa totuuksia juuri tuon takia :D
Minäkin olen tehnyt noin :D
Hah hah. Ylläpito tietää jo ja yhdistelee eri ip:t. Siinähän rimpuilette.
Minua ei voi kiristää kun minua ei kiinnosta pätkääkään mitä muut ajattelevat minusta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne monet kuuluisat provot ja keksimäni jutut saattaisivat poikia minulle vähintään kustannussopimuksen.
Nyt alat kuule koostamaan niitä.
Tänään olen lihava, huomenna laiha, ylihuomenna rikas, sitä seuraavana käyhä ..
ota siitä nyt selvää ;)
-Sinkkiş
En tiedä miten muut tekevät, mutta itse en kirjoita likikään aina totta. Ja vaikka en valehtelisikaan, saatan kirjoittaa vain yhdestä näkökulmasta, vaikka oikeasti ajattelisin asiaa useammalta kannalta. Hakkeri saisi kovin ristiriitaisen ja vääristyneen kuvan siitä mitä ajattelen.
Minä olen näin nolo ihan luonnossakin.
Ei tänne kirjoittamiseen vaadita mitään valaa siitä, että kaikki kirjoitettu olisi totta.
Olisi se aika mielenkiintoista tietää, miten ne hakkerit tietävät, kuka olen. En käytä tätä konetta pankkiasiointiin tms., joten vaikeaa olisi saada pelkän palstan ja IP:n avulla tietää, kuka olen.
Be my guest.
Ihmettelen todella, jos joku kiinnostuu jutuista, joita olen Vauva-keskusteluun vuosien varrella huulina heitellyt. Mutta jos joku tosikko kiinnostuu, niin siitä vain.