Mitäs jos hakkerit ottavat palstan haltuun ja uhkaavat paljastaa kiusalliset jutut, joita olette täällä anonyyminä uskaltaneet kertoa?
Ei varmaan olisi asiansa osaavalle homma eikä mikään. Joko alkoi jännittämään?
Kommentit (89)
En kerro itsestäni kiusallisia asioita.
Rehellisesti? Saisin aivo-orgasmin! Jumalauta sitä naurun määrää!
Miten kukaan saisi tietää sen kummempaa kun täällä kerran anonyymina on? Ei sitä tiedä kenestäkään tuon enempää https://www.whatismyip.com/
Vierailija kirjoitti:
Miten kukaan saisi tietää sen kummempaa kun täällä kerran anonyymina on? Ei sitä tiedä kenestäkään tuon enempää https://www.whatismyip.com/
Liettuaan näyttää kuten pitääkin (VPN).
Tulee niin paljon vuodatettua että ei kukaan jaksaisi sitä massaa käydä läpi :D
Kyllä anonyymillä on varmasti kakat jo housussa.
Vierailija kirjoitti:
Me olemme jo koneessasi.
Mitä te koneessani teette? Enhän edes käytä sitä mihinkään muuhun kuin pelaamiseen. Ja rahaa minulla ei ole, joten kiristääkään ette voi.
Miksi ihmisten yhteystiedot ovat liimattu niin tiukasti postipakettiin, ettei tarraa /paperia saa irti, vaan sen joutuu laittamaan sellaisenaan pahvinkeräykseen? Entä posti joka sisältää henkilötunnuksen?
Antaa mennä vaan! Jokainen saisi sitten miettiä mikä on tosissaan kirjoitettu ja mikä ei.
Tähän sellainen hymiö jossa nauraa vedet silmissä lattialla vatsallaan, hakaten samalla nyrkeillä lattiaa.
Ap:lla näyttäisi olevan feikki suomalainen ip ja todellinen ip Venäjällä. Mielenkiintoista.
Heh! Ihan vapaasti vaan!
En ole kirjoittanut mitään sellaista mitä en voisi sanoa ääneenkin. Muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta mutta ei siitäkään mitään skandaalia saisi.
Eiks Kalevauva jo periaatteessa oo tehnyt sitä? Siis paljastanut.
Ei haittaisi. :) Pari sellasta juttuu oon sanonu, joiden vuotaminen sais nolostumaan, mut ku ei oo kavereita, nii kukapa niitä lukisi… Vanhemmat on sen verran vanhoja, mut veljet tosin saattas lukee ja sit saisin kuulla niistä elämäni loppuun asti. :D Vitsi, vitsi, aikuisia ovat nii saattaisivat kerran vitsillä sanoo, mut kyl se siihe jäisi. :) Sit ku o työtön, nii ei tarvitsis pelätä, et tietääkö työkaverit. M25
Ainoa asia, jota en sanoisi ääneen, mutta olen kertonut teille, on se, miten suuresti minua on loukannut lankoni ja kälyni pukeutuminen lasteni rippi- ja ylioppilasjuhlissa. Tällä tiedolla kiristäjä tuskin tekee mitään.
Kyllä ne monet kuuluisat provot ja keksimäni jutut saattaisivat poikia minulle vähintään kustannussopimuksen.
Vierailija kirjoitti:
En kerro itsestäni kiusallisia asioita.
En minäkään. Kerron kavereiden ja tuttujen juttuja, suosittelen.
Kyllä minua ainakin nolottaisi, jos joku ulkopuolinen saisi lukea nämä jutut.