Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskain palstahullu?

Vierailija
27.10.2020 |

Mielestäni raskain hullu on se, joka jauhaa siitä, miten tytöt eivät ole yläasteella kiinnostuneita kilteistä pojista (väite on muuten pask aa).

Kommentit (941)

Vierailija
81/941 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

An**lihamsteri aikoinaan ..

Tämä oli se joka oikeesti sai aikaan palstan sulkeutumisen yöksi. Top kolme palsrahullut kautta aikojen:

1. A-hamsteri

2. Yläkoulukylttimieshullu

3. Äitihullu.

Mikä kyltti?

No kiltti tietysti mutta kun se kiltti mies on bannissa yhdyssanana :D

Ahaa... no ei auennut mullekaan heti XD

Vierailija
82/941 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä ooon ainakin ottanu mun lääkkeet. Putosin vttu kylpyhuoneen lattialle polviltaan taas aamullla kun on niin kovat mömmöt määärätty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/941 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli se joka oikeesti sai aikaan palstan sulkeutumisen yöksi. Top kolme palsrahullut kautta aikojen:

1. A-hamsteri

3. Äitihullu.

Mikä kyltti?

Ahaa... no ei auennut mullekaan heti XD

Äksdee miekkoshullu XD

Vierailija
84/941 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edellä mainitut ja kynttiläkippomies.

Onkohan Tuikkis sama kuin v***utuppo/-rättimies?

Todennäköisesti ja taitaa vuodenaikaverhomies olla myös sama.

Ja lompakkoloisjankkaaja sama

Vierailija
85/941 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

äitihullu joka jankkaaa itsekseen narsistiäiti sitä ja tätä , hyvä esimerkki miten narsisti saa yksinkin riidan aikaseksi

Eikös se ole se kivikissa äiti alunperin? Muistan, kun se tuli palstalle ja sekosi ihan täysin.

Kivikissasta se alkoi.

Äitihullun toki tiedän, mutta mikä tää kivikissajuttu oli?

Sen eka pitkä avaus tänne, sen lapsilla oli eteisessä jotain kiviä, jotka oli leikisti kissoja.

Ja se suuttui lapsille, kun niitä leikkikivikissoja ei olisi saanut tuoda häneltä kysymättä sisään. Vakava mielisairaus paljastui viimeistään tässä vaiheessa.

Vierailija
86/941 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävisköhän aiempi...

Jussi Lampi -hullu on onneksi vaiennut.

Ja olen epäillyt äitihullua sukunimityypiksi.

Vierailija
87/941 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs se "olen 190 cm 138 kg ja penis 11 senttiä, mitä mieltä"? -hullu. Niitä ketjuja tulee jatkuvalla syötöllä ja aina samat mitat toistuu. Olisi mielenkiintoista tietää, onko tuo tyyppi oikeasti noissa mitoissa, vai onko kyseessä joku teinispämmääjä, joka haluaa vain provosoida negatiivisia kommentteja.

Onneks se ei enää laita sitä kuvaansa tänne. Kuvassa oli alaston pulska mies, eikä pituuskaan pitänyt paikkaansa. Siis pituus jaloista päähän.

Vierailija
88/941 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edellä mainitut ja kynttiläkippomies.

Onkohan Tuikkis sama kuin v***utuppo/-rättimies?

Todennäköisesti ja taitaa vuodenaikaverhomies olla myös sama.

Ja lompakkoloisjankkaaja sama

Kyllä! Hänestä on moneksi.

Vierailija
89/941 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kyllästynyt lukemaan, kuinka kauhean lihavia suomalaiset ovat, tilastojen kauhistelua ja "kävin juuri Prismassa ja näin lihavia ihmisiä"-ketjuja. En tiedä onko näitä useampi vai ovatko kaikki samalta ihmiseltä. Siihen sitten kerääntyvät kaikki samanhenkiset inisemään asiasta.

Ja aivan takuuvarmasti joku heistä alapeukuttaa tätä ja kommentoi: "taidat olla itse läski". Muunlaiseen keskusteluun eivät nämä tyypit kykene.

Vierailija
90/941 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

äitihullu joka jankkaaa itsekseen narsistiäiti sitä ja tätä , hyvä esimerkki miten narsisti saa yksinkin riidan aikaseksi

Eikös se ole se kivikissa äiti alunperin? Muistan, kun se tuli palstalle ja sekosi ihan täysin.

Kivikissasta se alkoi.

Äitihullun toki tiedän, mutta mikä tää kivikissajuttu oli?

Sen eka pitkä avaus tänne, sen lapsilla oli eteisessä jotain kiviä, jotka oli leikisti kissoja.

Ja se suuttui lapsille, kun niitä leikkikivikissoja ei olisi saanut tuoda häneltä kysymättä sisään. Vakava mielisairaus paljastui viimeistään tässä vaiheessa.

Positiivistahan äitihullussa on se, että hän tapaa lapsiaan enää kerran viikossa. Tosin sekin on hänelle liikaa ja monta ketjua on aloittanut siitäkin aiheesta. Mutta ne lapset asuvat 6 päivää viikossa isänsä kanssa ja toivottavasti mies on vähän vähemmän hullu, ja osaa oikeasti rakastaa lapsiaan.

Olisko sitä kivikissaketjua vielä jossain? Haluaisin lukea sen.

Vierailija
91/941 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs se "olen 190 cm 138 kg ja penis 11 senttiä, mitä mieltä"? -hullu. Niitä ketjuja tulee jatkuvalla syötöllä ja aina samat mitat toistuu. Olisi mielenkiintoista tietää, onko tuo tyyppi oikeasti noissa mitoissa, vai onko kyseessä joku teinispämmääjä, joka haluaa vain provosoida negatiivisia kommentteja.

Onneks se ei enää laita sitä kuvaansa tänne. Kuvassa oli alaston pulska mies, eikä pituuskaan pitänyt paikkaansa. Siis pituus jaloista päähän.

Huh, tuota en ole edes nähnyt.

Mitähän se mies luulee saavansa aikaan? Senkö että joku nainen innostuisi hänen mitoistaan ja hän löytäisi puolison? Vai onko vain niin hirveän epävarma, että haluaa kuulla että kaikki eivät pidä häntä läskinä ja pienimunaisena?

Vierailija
92/941 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-mies on äitihullua pahempi, koska hänen keskustelunaiheensa kuulostavat järkeviltä, jos ei tunne tyyppiä. Moni on varmaan hukannut aikaansa kertomalla hänelle, että minä ainakin tykkäsin juuri niistä ujoista pojista ja nainkin sellaisen, jne. Äitihullusta huomaa heti, että hänellä viiraa päässä, vastailee itselleen ja ketjut ovat aina saman jankkaamista. K-miehelle ei mikään vastaus tule riittämään, vaan hän aloittaa uusia ketjuja loputtomasti, samoin kuin äitihullukin. K-mies taitaa myös kommentoida muihin ketjuihin itkemällä miten pinnallisia naiset oikeasti ovat, ja miten epäreilua on kun kukaan ei halunnut juuri häntä.

Sitten on se "olen pitkäaikaistyötön koska en saanut keltään lukiossa ja syrjäydyin", mahtaako olla sama äijä?

-Olen tehnyt tämän kommentin nyt varmaan 5 kertaa eri sanankääntein ja aina saan ilmoituksen, että kommentti julkaistaan hyväksynnän jälkeen. Koska mitään kommentteja ei oikeasti hyväksytä täällä, niin uskallan tehdä tämän uudestaan. Jos ketjuun ilmestyy 5 erilaista viestiä samalla sisällöllä, niin pahoittelen.

Vierailija
93/941 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. A-hamsteri

3. Äitihullu.

Mikä kyltti?

Aah, tietysti :D

Vierailija
94/941 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukunimihullu on kamalan hyökkäävä.

Meghanista ja Harrysta ei ole viime aikoina ollut kai mitään keskustelua, mutta silloin kun on, paikalle saapuu heti Meghan-hullu-hullu. Siis se, jonka mielestä kaikki tätä pariskuntaa koskevat keskustelut tulevat yhden pakkomielteisen hullun näppikseltä.

Vierailija
95/941 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K-mies on äitihullua pahempi, koska hänen keskustelunaiheensa kuulostavat järkeviltä, jos ei tunne tyyppiä. Moni on varmaan hukannut aikaansa kertomalla hänelle, että minä ainakin tykkäsin juuri niistä ujoista pojista ja nainkin sellaisen, jne. Äitihullusta huomaa heti, että hänellä viiraa päässä, vastailee itselleen ja ketjut ovat aina saman jankkaamista. K-miehelle ei mikään vastaus tule riittämään, vaan hän aloittaa uusia ketjuja loputtomasti, samoin kuin äitihullukin. K-mies taitaa myös kommentoida muihin ketjuihin itkemällä miten pinnallisia naiset oikeasti ovat, ja miten epäreilua on kun kukaan ei halunnut juuri häntä.

Sitten on se "olen pitkäaikaistyötön koska en saanut keltään lukiossa ja syrjäydyin", mahtaako olla sama äijä?

-Olen tehnyt tämän kommentin nyt varmaan 5 kertaa eri sanankääntein ja aina saan ilmoituksen, että kommentti julkaistaan hyväksynnän jälkeen. Koska mitään kommentteja ei oikeasti hyväksytä täällä, niin uskallan tehdä tämän uudestaan. Jos ketjuun ilmestyy 5 erilaista viestiä samalla sisällöllä, niin pahoittelen.

Kmiehestä kertoo paljon se, että hän on nyt viime aikoina aloitellut ketjuja, joissa aiheena on, miten saataisiin kiltimmät miehet ja naiset keskustelemaan keskenään. Ja sen keskustelemisen sijaan sitten avaa jankkausketjun toisensa jälkeen, jossa ei keskustele.

Vierailija
96/941 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meghanista ja Harrysta ei ole viime aikoina ollut kai mitään keskustelua, mutta silloin kun on, paikalle saapuu heti Meghan-hullu-hullu. Siis se, jonka mielestä kaikki tätä pariskuntaa koskevat keskustelut tulevat yhden pakkomielteisen hullun näppikseltä.

Oliko se sama tyyppi, joka valitti Meghanin raskauskiloista ja oli hirveän tuohtunut, kun muutkin julkkikset laihtuvat niin nopeasti raskauden jälkeen?

Vierailija
97/941 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kmiehestä kertoo paljon se, että hän on nyt viime aikoina aloitellut ketjuja, joissa aiheena on, miten saataisiin kiltimmät miehet ja naiset keskustelemaan keskenään. Ja sen keskustelemisen sijaan sitten avaa jankkausketjun toisensa jälkeen, jossa ei keskustele.

Nimenomaan, hän vaikuttaa siltä kuin oikeasti haluaisi keskustella ja löytää jonkun vastauksen ahdistukseensa. Ei vaan kykene ottamaan mitään vastaan.

Myönnän kyllä, että olen jonkun kerran kommentoinut äitihullullekin, ihan hyvässä tarkoituksessa, mutta äitihullu ei pysty kuuntelemaan muita kuin itseään. Opin parista kerrasta, ettei kannata sanoa mitään. -sama 

Vierailija
98/941 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko se sama tyyppi, joka valitti Meghanin raskauskiloista ja oli hirveän tuohtunut, kun muutkin julkkikset laihtuvat niin nopeasti raskauden jälkeen?

En tiedä. Meghanista varmaan valittaa ja juttelee monta eri kuninkaallisten juorujen pyörittäjää. Mutta tämä yksi siis on ottanut asiakseen syyttää kaikkia ketjuun kirjoittajia samaksi Meghan-hulluksi.

Tosin niissä Meghan-ketjuissa pyörii myös yksi toinenkin tunnistettava omituisuus - salaliittoteoreetikko, jonka mielestä Meghan on jokin tasavaltalaisen salaliiton lähettämä kätyri. Liittyi muistaakseni Hilary Clintoniin tai Epsteiniin. Tai molempiin.

Vierailija
99/941 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki jotka vaahtoavat ketju toisensa perään "tyttöhallituksesta" ja kaikki naurettavat pilkkanimet tyyliin huulipunahahallitus, pikkuhousuhallitus.. En jaksa koskaan lukea näitä ketjuja, voi olla että ovat kaikki samalta hullulta.

Vierailija
100/941 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki jotka vaahtoavat ketju toisensa perään "tyttöhallituksesta" ja kaikki naurettavat pilkkanimet tyyliin huulipunahahallitus, pikkuhousuhallitus.. En jaksa koskaan lukea näitä ketjuja, voi olla että ovat kaikki samalta hullulta.

Suurin osa nykyisistä ketjuista jää mulla automaattisesti avaamatta, esim. just noi mainitsemasi ketjut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme