Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskain palstahullu?

Vierailija
27.10.2020 |

Mielestäni raskain hullu on se, joka jauhaa siitä, miten tytöt eivät ole yläasteella kiinnostuneita kilteistä pojista (väite on muuten pask aa).

Kommentit (941)

Vierailija
101/941 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hullu nainen mahtaa aloittaa niitä ketjuja, joissa hän valittaa että hänen noin 20-vuotias tyttärensä tapailee 20 vuotta vanhempaa miestä ja hän haluaisi määrätä tyttärensä jonkinlaiseen kotiarestiin.

Vierailija
102/941 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapään puhtausintoilija, ilmaantuu palstalle kausittain. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/941 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohva haisee perseelle/pierulle tyyppi on täysi turhake ja rasittava.

Vierailija
104/941 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K-mies on äitihullua pahempi, koska hänen keskustelunaiheensa kuulostavat järkeviltä, jos ei tunne tyyppiä. Moni on varmaan hukannut aikaansa kertomalla hänelle, että minä ainakin tykkäsin juuri niistä ujoista pojista ja nainkin sellaisen, jne. Äitihullusta huomaa heti, että hänellä viiraa päässä, vastailee itselleen ja ketjut ovat aina saman jankkaamista. K-miehelle ei mikään vastaus tule riittämään, vaan hän aloittaa uusia ketjuja loputtomasti, samoin kuin äitihullukin. K-mies taitaa myös kommentoida muihin ketjuihin itkemällä miten pinnallisia naiset oikeasti ovat, ja miten epäreilua on kun kukaan ei halunnut juuri häntä.

Sitten on se "olen pitkäaikaistyötön koska en saanut keltään lukiossa ja syrjäydyin", mahtaako olla sama äijä?

-Olen tehnyt tämän kommentin nyt varmaan 5 kertaa eri sanankääntein ja aina saan ilmoituksen, että kommentti julkaistaan hyväksynnän jälkeen. Koska mitään kommentteja ei oikeasti hyväksytä täällä, niin uskallan tehdä tämän uudestaan. Jos ketjuun ilmestyy 5 erilaista viestiä samalla sisällöllä, niin pahoittelen.

Kmiehestä kertoo paljon se, että hän on nyt viime aikoina aloitellut ketjuja, joissa aiheena on, miten saataisiin kiltimmät miehet ja naiset keskustelemaan keskenään. Ja sen keskustelemisen sijaan sitten avaa jankkausketjun toisensa jälkeen, jossa ei keskustele.

Se on ny vaihtanut itsesäälihymiön :( tilalle itsesääliemojiin 🥺 minkä jälkeen sen aloitukset kuulostaa jos mahdollista vielä ruikuttavammilta. Saavutus sekin.

Vierailija
105/941 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateemiset jankkaajat jotka pilaavat kaikki ammattikorkeakouluihin liittyvät ketjut dissaamalla amkilaisia ja v*ttuilemalla.

Vierailija
106/941 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alapään puhtausintoilija, ilmaantuu palstalle kausittain. 

Minun mielestäni hän on tärkeä muistuttaja. Ihmiset (alitajuisesti) usein haluavat unohtaa tällaiset jutut...

Vierailija
107/941 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää nimihullu. Ihan vain siksi koska se saa välillä vahingossa klikkaamaan laoiutksensa, kun aloitus vaikuttaa ihan normaalilta aloitukselta. Äitipöhölö ja yrttityyppi sentään avaavat jo otsikossa juttunsa, joten ne tietää välttää.

Vierailija
108/941 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myyntimies-Mynttinen.

Ei ole onneksi pitkään aikaan näkynyt täällä.

Minkälainen se Mynttinen oli täällä? 

Tykkäsi vientipuolen insseistä.

Väärin. Oli itse sellainen.

Oli ns. ”pieniin päin” , jos ymmärrät mitä tarkoitan... :-|

Vierailija
109/941 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstamies joka kaivaa kaikki päivät netistä jotain äärifeministien matskuja ja pöyristyttävimpiä mielipiteitä ja sitten tulee tänne öyhöttämään kuvitellen että palstan naiset elää siinä samassa laalaa-todellisuudessa kuin hän ja tietää kaikki äärifeministit ja kannattaa näiden mielipiteitä. Mene töihin, oikeesti...

Vierailija
110/941 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myyntimies-Mynttinen.

Jep-jep! Sellaista se on! Ihan Normaalia...

Vierailija
111/941 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauramaitohullu, joka on lievästi ilmaistuna äärimmäisen närkästynyt siitä, että kauramaitoa on olemassa.

Vierailija
112/941 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:) M :) 2 :) 5 :)

:)

Höpsis, se on kiva eikä yhtään hullu.

Kiitos, ku puolustit miuu! :) En tiedä mitä oon tehny, ku jotkut pitää hulluna. :/ M25

Vierailija
113/941 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauramaitohullu, joka on lievästi ilmaistuna äärimmäisen närkästynyt siitä, että kauramaitoa on olemassa.

Minusta tuntuu, että näitä on monta.

Muistavat myös aina joukolla alapeukuttaa, kun muistutan, että myös meitä maitoallergikkoja on olemassa. :D

Vierailija
114/941 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt mä kyllä perun sen verran, että ei kauramaitohullu ole raskain hullu.

Vierailija
115/941 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miten rasittava hän on, koska en yleensä hänen ketjujaan ole lukenut, mutta mikä ihme on se tyyppi, joka aina kirjoittaa jostain "miekkosesta"?

Vierailija
116/941 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, ku puolustit miuu! :) En tiedä mitä oon tehny, ku jotkut pitää hulluna. :/ M25

Täällä on paljon miehiä jotka jankuttaa ettei naiset pidä heistä siksi koska ovat niin kilttejä (oikeasti täysiä koopäitä), niin ottaahan se näitä päähän kun naiset tykkää oikeasti kiltistä ja kivasta miehestä.

Vierailija
117/941 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myyntimies-Mynttinen.

Jep-jep! Sellaista se on! Ihan Normaalia...

Mätisäkkiruhoisena noustaan nuoren naisen päälle haisemaan ja nylkyttämään, käsittämätöntä!!

Vierailija
118/941 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miten rasittava hän on, koska en yleensä hänen ketjujaan ole lukenut, mutta mikä ihme on se tyyppi, joka aina kirjoittaa jostain "miekkosesta"?

Se on miekkosnainen. Palstailee myös ht-netissä, ja siellä oikein nimimerkillä miekkosnainen.

Vierailija
119/941 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on paljon miehiä jotka jankuttaa ettei naiset pidä heistä siksi koska ovat niin kilttejä (oikeasti täysiä koopäitä), niin ottaahan se näitä päähän kun naiset tykkää oikeasti kiltistä ja kivasta miehestä.

Juu, alkuun ihmettelin tuota kiltit v jännät -asetelmaa, ku en missää ollu aikasemmi tollasee törmänny. :D Vaikuttavat melko katkerilta, iha kui maailma olis heille velkaa naisen tai jotain yhtä typerää. Kiitos, yritän olla kiltti ja ystävällinen kaikille. :) En tiiä tuosta kivasta, ku oon vähä rikki ja outo. :/ M25

Vierailija
120/941 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persuhullu, eli se joka ai-na haukkuu ja nimittelee persuja vaikka miksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi