Minkälaiset ns. valekuukautiset teillä on olleet?
Kokemuksia kaipailisin, keillä semmoiset ovat olleet. Kuinka paljon ne erosivat normaaleista menkoista, vai eivätkö eronneet juuri lainkaan? Alkuraskauden vuoto eli valemenkat ovat kuitenkin varsin yleisiä alkuraskaudessa, mutta itse olen käsittänyt vuodon olevan hyvin niukkaa tiputtelua, mutta voiko vuoto olla kuitenkin runsaampaa?
Itse nimittäin epäilen, että olisinkohan kuitenkin raskaana, vaikka menkat toissapäivänä alkoivat. Ovat olleet niukemmat kuin normaalisti, enkä myöskään kärsinyt likimainkaan niin pahoista menkkakivuistakaan kuin normaalisti. Lisäksi tein päivää ennen menkkojen alkua r-testin, jonka ajattelin vain näyttävän viivanpaikkaa, mutta nyt mietityttää olisiko kyseessä voinut kuitenkin olla hyvin haalea plussa...
Kommentit (4)
Tee uusi testi, niin ei tarvitse arvuutella.
Vierailija kirjoitti:
Tee uusi testi, niin ei tarvitse arvuutella.
Näin on kyllä tarkoitus, silti olisi kiva kuulla muidenkin kokemuksia.
- Ap.
Vaimo vetosi kuukautisiin kun vonkasin pillua. Ei sillä mitään oikeasti ollut. Tällainen kokemus minulla siis valekuukautisista. M22v
Minua on myös nyt parina päivä jotenkin oudosti etonut välillä ja olo on muutenkin ollut jotenkin outo. Lisäksi noin viikko ennen menkkojen alkua minulla alkoi todella runsas valkovuoto, mitä ei minulle ole ennen tapahtunut. Tiedän kyllä, että nämä kaikki voivat olla pelkkää sattumaakin ja johtua aivan täysin jostain muusta kuin raskaudesta.
- Ap.