Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskain palstahullu?

Vierailija
27.10.2020 |

Mielestäni raskain hullu on se, joka jauhaa siitä, miten tytöt eivät ole yläasteella kiinnostuneita kilteistä pojista (väite on muuten pask aa).

Kommentit (941)

Vierailija
461/941 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutushullu eli "35-36v. iäkäs". Painaa noin sata kiloa ja aina epäonnistuu dieetissään. Ihan sama mitä hänelle ehdotetaan, mikään ei käy, liikuntakin vain lihottaa häntä. Miettii itsaria, kun ei laihdu ja saa enää rikasta sugar daddya itselleen. Viis aviomiehestä ja lapsista.

Vierailija
462/941 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mika Lamminpää, jonka tunnistaa persukommenteista jokaisessa ketjussa jotka eivät liity politiikkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/941 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silppu, Kiukkuinen, Punaisen talon varjossa ja liuta muita nimimerkkejä mitä tämän yksi E. onkaan käyttänyt. Räyhää yleensä jostain raskauteen, lapsiin, sukulaisiin tai terveydenhuoltoon liittyvästä asiasta. Häntä tai miestä on autettu, vaikka ei olisi pitänyt ja lääkäri/hoitaja haastetaan oikeuteen siitä hyvästä tms. sontaa.

Vierailija
464/941 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ammattivalittaja on joutunut?

Vierailija
465/941 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinihullu, joka valittaa toistuvasti teinin edesottamuksista.

Vierailija
466/941 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanna-hullu. Todella rasittava.

Se on sama kuin poikalapsi-hullu. Kun sannaketjut poistetaan alkaa se poikalapsi sössöttäminen kymmenien aloitusten voimin.

Vierailija
467/941 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta! En ole nähnyt muutamaan viikkoon. Toisaalta ei välttämättä palstaile silloin kuin minä. Onko havaintoja?

Vierailija
468/941 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä, onko saman kaliiberin ruokahulluja useampi vaiko vain yksi, mutta tällaisen ilmiön (tai yksittäisen hullun) olen pannut merkille: kun keskustellaan ruuan terveellisyydestä, ketjuun tulee joku vaahtoamaan tosi aggressiivisesti, että jotkut asiat eivät ole "oikeaa" ruokaa. Kun häneltä alkaa kysellä, että mikä sitten on terveellistä ja millainen ruoka on tuota "väärää" ruokaa, niin sen sijaan, että hän avaisi omia näkemyksiään, hän alkaakin vierittää vastuuta asian selvittämisestä toiselle keskustelijalle. Kyselijän pitäisi googlata, koska tästä aiheesta kyllä löytyy tietoa, ja kyselijä on tyhmä, kun ei itse ota selvää. Onhan se joo ihan yksinkertaista ottaa Googlella selvää, mitä joku yksittäinen palstailija ajattelee.

Vierailija
469/941 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta! En ole nähnyt muutamaan viikkoon. Toisaalta ei välttämättä palstaile silloin kuin minä. Onko havaintoja?

Olisko miehensä käskenyt lopettaa palstapöljäilyn? Koska eihän se siitä ole eronnut, ainakaan facen perusteella.

Vierailija
470/941 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisko miehensä käskenyt lopettaa palstapöljäilyn? Koska eihän se siitä ole eronnut, ainakaan facen perusteella.

Kerro toki lisää. Tunnetko ammattivalittajan jotenkin henkilökohtaisesti?

Vierailija
471/941 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se joka spämmää ketjuihin youtubesta jotain ihan random videoita, jotka eivät liity aiheeseen mitenkään.

Voisko tää olla Huoris? Huoris myös spämmäsi jossain vaiheessa eläinpokea.

Vierailija
472/941 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro toki lisää. Tunnetko ammattivalittajan jotenkin henkilökohtaisesti?

En tunne mutta hänen identiteettinsä paljastui jokunen vuosi sitten täällä av:lla.

Vierailija
473/941 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini paiskoo ovea.

Vierailija
474/941 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin tämän ehkä myöhään, mutta: M38 on sama kuin kannabishullu, vasuhullu ja nuoret miehet diskossa -hullu. 

Vierailija
475/941 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konalan jauhelihamies on paras hullu.

Vierailija
476/941 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penis

Vierailija
477/941 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perskokkarehokija. Toiseksi raskain on Sera.

Vierailija
478/941 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä "mitä hu*rat"-pöljäke, joka vastaa sitten itse itselleen on ehkä tyhmin, mutta en tiedä onko raskain. Varmasti raskasta olla niin sekaisin.

Vierailija
479/941 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Konalan jauhelihamies on paras hullu.

Paitsi että hän on ihan yleishullu. Ne "puppa ja vasu"- jankutuksethan ovat hänen. Kuten lukuisat muutkin jankutukset. Eihän sillä tyypillä voi olla aikaa mihinkään muuhun kuin palstailuun tuolla tahdilla. 

Vierailija
480/941 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huume- ja sähköautotrolli teppo, joka väittää olevansa maailman paras rumpali 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme