Raskain palstahullu?
Mielestäni raskain hullu on se, joka jauhaa siitä, miten tytöt eivät ole yläasteella kiinnostuneita kilteistä pojista (väite on muuten pask aa).
Kommentit (941)
Mika Lamminpää, jonka tunnistaa persukommenteista jokaisessa ketjussa jotka eivät liity politiikkaan.
Silppu, Kiukkuinen, Punaisen talon varjossa ja liuta muita nimimerkkejä mitä tämän yksi E. onkaan käyttänyt. Räyhää yleensä jostain raskauteen, lapsiin, sukulaisiin tai terveydenhuoltoon liittyvästä asiasta. Häntä tai miestä on autettu, vaikka ei olisi pitänyt ja lääkäri/hoitaja haastetaan oikeuteen siitä hyvästä tms. sontaa.
Mihin ammattivalittaja on joutunut?
Teinihullu, joka valittaa toistuvasti teinin edesottamuksista.
Vierailija kirjoitti:
Sanna-hullu. Todella rasittava.
Se on sama kuin poikalapsi-hullu. Kun sannaketjut poistetaan alkaa se poikalapsi sössöttäminen kymmenien aloitusten voimin.
Vierailija kirjoitti:
Totta! En ole nähnyt muutamaan viikkoon. Toisaalta ei välttämättä palstaile silloin kuin minä. Onko havaintoja?
Mä en tiedä, onko saman kaliiberin ruokahulluja useampi vaiko vain yksi, mutta tällaisen ilmiön (tai yksittäisen hullun) olen pannut merkille: kun keskustellaan ruuan terveellisyydestä, ketjuun tulee joku vaahtoamaan tosi aggressiivisesti, että jotkut asiat eivät ole "oikeaa" ruokaa. Kun häneltä alkaa kysellä, että mikä sitten on terveellistä ja millainen ruoka on tuota "väärää" ruokaa, niin sen sijaan, että hän avaisi omia näkemyksiään, hän alkaakin vierittää vastuuta asian selvittämisestä toiselle keskustelijalle. Kyselijän pitäisi googlata, koska tästä aiheesta kyllä löytyy tietoa, ja kyselijä on tyhmä, kun ei itse ota selvää. Onhan se joo ihan yksinkertaista ottaa Googlella selvää, mitä joku yksittäinen palstailija ajattelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta! En ole nähnyt muutamaan viikkoon. Toisaalta ei välttämättä palstaile silloin kuin minä. Onko havaintoja?
Olisko miehensä käskenyt lopettaa palstapöljäilyn? Koska eihän se siitä ole eronnut, ainakaan facen perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko miehensä käskenyt lopettaa palstapöljäilyn? Koska eihän se siitä ole eronnut, ainakaan facen perusteella.
Kerro toki lisää. Tunnetko ammattivalittajan jotenkin henkilökohtaisesti?
Vierailija kirjoitti:
Se joka spämmää ketjuihin youtubesta jotain ihan random videoita, jotka eivät liity aiheeseen mitenkään.
Voisko tää olla Huoris? Huoris myös spämmäsi jossain vaiheessa eläinpokea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro toki lisää. Tunnetko ammattivalittajan jotenkin henkilökohtaisesti?
En tunne mutta hänen identiteettinsä paljastui jokunen vuosi sitten täällä av:lla.
Tajusin tämän ehkä myöhään, mutta: M38 on sama kuin kannabishullu, vasuhullu ja nuoret miehet diskossa -hullu.
Konalan jauhelihamies on paras hullu.
Perskokkarehokija. Toiseksi raskain on Sera.
Tämä "mitä hu*rat"-pöljäke, joka vastaa sitten itse itselleen on ehkä tyhmin, mutta en tiedä onko raskain. Varmasti raskasta olla niin sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Konalan jauhelihamies on paras hullu.
Paitsi että hän on ihan yleishullu. Ne "puppa ja vasu"- jankutuksethan ovat hänen. Kuten lukuisat muutkin jankutukset. Eihän sillä tyypillä voi olla aikaa mihinkään muuhun kuin palstailuun tuolla tahdilla.
Huume- ja sähköautotrolli teppo, joka väittää olevansa maailman paras rumpali
Laihdutushullu eli "35-36v. iäkäs". Painaa noin sata kiloa ja aina epäonnistuu dieetissään. Ihan sama mitä hänelle ehdotetaan, mikään ei käy, liikuntakin vain lihottaa häntä. Miettii itsaria, kun ei laihdu ja saa enää rikasta sugar daddya itselleen. Viis aviomiehestä ja lapsista.