Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskain palstahullu?

Vierailija
27.10.2020 |

Mielestäni raskain hullu on se, joka jauhaa siitä, miten tytöt eivät ole yläasteella kiinnostuneita kilteistä pojista (väite on muuten pask aa).

Kommentit (941)

Vierailija
321/941 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä täällä ei ole yhtään raskasta palstahullua.

Jos jostakusta niin tuntuu, niin hän on väärällä palstalla.

Luuletteko te palsta hullujen maalittajat, että muut palstalaiset pitävät teitä jotenin mielenkiintoisimpina tai parempina, kun ette viesti nimimerkin takaa?

Uskokaa pois, useita palstalla säännölliseti liikkuvia ärsyttää ja suorastaan vihastuttaa tuo teidän yksipuolinen näkemys ja jankutus, joistakin  palstahulluista.

Mitä pösilöitä te oikein olette?

Eikö tämä ole julkinen ja vapaa Vauvan Aihe vapaa-palsta, johon jokainen saa tosiaan vapaasti esittää mielipiteensä kaikista asioista.

Olen käsittänyt niin, että tätä palsta valvoo modet, eivätkä jotkut muita palstahulluiksi nimittävät

yksinkertaiset älyllisesti vajaat ihmiset.

Mun tarkoituksena ei ole se, että kukaan pitäisi mua yhtään minään. En yritä kirjoittaa tänne viestejä, joista ihmiset voisivat tunnistaa mut tai yhdistään mun kirjoittamia asioita toisiinsa. Oletukseni siis on, että kukaan ei pidä ns. mua yhtään minkäänlaisena.

Vierailija
322/941 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstahullujen huhuilijat.

Vastaavat tähän ketjuun vain nähdäkseen oman nikkinsä listoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/941 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyntimies-Mynttinen.

En tiedä onko oikeasti P-viili, mutta uskottavasti esittää moista, yök!

Vierailija
324/941 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

So sorry, mutta toi ap tuntuu olevan kaikkien aikojen pösilö.

Kukaan täydessä mielentilassa oleva ihminen ei tuollaista aloitusta tekisi:

että halveksisi julkisesti muiden palstalaisten ajatusmaailmaa ja mielipiteitä, kutsumalla heitä hulluiksi.

Samanmoisesta sanomisesta saa live-elämässä syytteen kunnian loukkaamisesta.

Vierailija
325/941 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Konsta-hullu. Joku mt-potilas tai Konsta itse?

Sun taas täytyisi hyväksyä se, että Konsta on saanut paljon uusia kannattajia ja se näkyy luonnollisesti täälläkin. 

Vierailija
326/941 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myyntimies-Mynttinen.

En tiedä onko oikeasti P-viili, mutta uskottavasti esittää moista, yök!

Ainakin hyvin uskottavasti kertoi Aasian viennin äijien kuvioista. Huh. Ja puolusti niitä!

Vierailija
327/941 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun taas täytyisi hyväksyä se, että Konsta on saanut paljon uusia kannattajia ja se näkyy luonnollisesti täälläkin. 

Katos, Konsta-hullukin löysi ketjuun.

Yleensä muuten artisteilla tai "artisteilla" ei sanota olevan kannattajia, vaan esimerkiksi ihailijoita. Poliitikoilla tai uskonnollisilla johtajilla on kannattajia. Mutta tämäkin lipsahdus kertonee siitä, että Konsta-fanituksesi on saanut uskonnollisia piirteitä.

Vierailija
328/941 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstapersut... organisoitunut ryhmä joka spämmää palstalle persupropagandaa.

Tekstianalyysin kautta olen päätynyt siihen, että määrä on 6-10 (vaihtelee ajottain) ja organisoitumisen huomaa tietyistä käytösmalleista, mutta eipä niistä nyt enempää, koska liittyy käynnissä olevaan tutkimukseen.

Tää on juuri se mitä hain! eli viime aikoina on poliittiset ääriainekset koittaneet saada omaa propagandaa tartutettua ja luoda yhteiskuntaan politiikkaidentiteettikriisin. täytyy olla joko äärivasemmistoa tai äärioikeistoa.

olen aika järkyttynyt kun lukee historiaa ja kummankien aikaan saanoksia niin minun paikkani ei ole todellakaan kummassakaan. toivottavasti valta osa suomalaisista ymmärtää näiden kahden ryhmittymän motiivit ja tavoitteet ja ajan saatossa löydetään se maalaisjärjellä varustettu kultainen keskitie ja se tulee vain perehtymällä historiaan sekä faktoihin, ei kahvipöydissä liikkuviin huhuihin.

Vierailija
329/941 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

So sorry, mutta toi ap tuntuu olevan kaikkien aikojen pösilö.

Kukaan täydessä mielentilassa oleva ihminen ei tuollaista aloitusta tekisi:

että halveksisi julkisesti muiden palstalaisten ajatusmaailmaa ja mielipiteitä, kutsumalla heitä hulluiksi.

Samanmoisesta sanomisesta saa live-elämässä syytteen kunnian loukkaamisesta.

Ihme palstalaisten solvausketju tämä. Miten tämmöinen saa olla täällä?

Vierailija
330/941 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä muuten artisteilla tai "artisteilla" ei sanota olevan kannattajia, vaan esimerkiksi ihailijoita. Poliitikoilla tai uskonnollisilla johtajilla on kannattajia. Mutta tämäkin lipsahdus kertonee siitä, että Konsta-fanituksesi on saanut uskonnollisia piirteitä.

Kannattaja, ihailija, fani.... Onko sillä nyt väliä, mitä termiä käyttää? Pointti tuli kuitenkin selväksi. Ei sitä ihan tyhjästä Tähdet, tähdet -ohjelmaa voitettu.

Vierailija
331/941 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät naiset vs. lyhyet naiset -hullu.

Vierailija
332/941 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaja, ihailija, fani.... Onko sillä nyt väliä, mitä termiä käyttää? Pointti tuli kuitenkin selväksi. Ei sitä ihan tyhjästä Tähdet, tähdet -ohjelmaa voitettu.

Ihan tasan tyhjästähän nuo humpuukiohjelmat voitetaan. Kyseessähän on pelkästään näiden "artistien" mainos. Tuottajat ovat päättäneet, että seuraavaksi syötetään tällaista paskaa sille väestönosalle, jonka aivokapasiteetti on niin matala, että katsovat jotain maikkarin kuraa. Ja sinähän ostat.

Vierailija
333/941 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leila Koo. Levittää täällä valheellista tietoa, mahdollisesti jopa vaarallista esim. koronaan liittyen. Tämä sama 69v mummeli kertoo myös kuinka itsepuolustus ei ole voima- vaan tekniikkalaji. Taitaa olla joku trolli.

Vierailija
334/941 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä sille voi että Konstan sympaattinen persoona on herättänyt ihmisissä ihailua? Harvoin tulee esille noin fiksua ja kaiken lisäksi vielä taitavaa laulajaa, jonka kohdalla ei ole pelkoa hattuun nousemisesta.

Vierailija
335/941 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvon miehet.

Jos itse kohtelette naisia hyvin, silloinhan en puhu teistä. Joten miksi provosoidutte puolustamaan muita, huonommin käyttäytyviä miehiä?

Ei kai kukaan täysijärkinen niitä huonosti käyttäytyviä puolustakaan, vaan väittää että kaikki tai suurin osa eivät käyttäydy huonosti.  Yleensähän se jankkaus alkaa juuri sellaisissa ketjuissa, joissa sanotaan että miehet tai naiset - sen tarkemmin kvalifioimatta - tekevät sitä ja tätä.

Joopa joo. 

Ero miesten ja naisten välillä on tämä: naiset osaavat myöntää, että myös meidän joukossamme on naisvihamielisiä tyyppejä, jotka haukkuvat ja alentavat toisia naisia.

Mutta miehille onkin hirveän iso kynnys myöntää, että täällä on kommentoijina naisia halventavia miehiä.

En missään vaiheessa sanonut, että KAIKKI tai edes SUURIN OSA miehistä. Sanoin että niitä on riittävästi jokaiseen keskusteluun. Sehän voi ollakin muutama tyyppi siellä täällä.

Miksi oletit, että tarkoitan suurinta osaa miehistä?

Vierailija
336/941 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta täällä on mainittu kaikki palstalaiset. :D

Vierailija
337/941 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minusta on jo lähtökohtaisesti naisvihamielistä, että minua heti syytettiin "harhaiseksi" ja vaadittiin todisteita, kun syytin miehiä jostain. Ehkä ei olisi pitänyt vastata mitään, kun tästäkin ketjusta muodostui "not all men"-jankutus.

Yksikään nainen tässä ketjussa ei ole alkanut sopottaa, että ei kaikki naiset ole semmoisia äitihulluja/sukunimihulluja jne, minä en ainakaan kuulu niihin, älkää solvatko naisia noin.

Vierailija
338/941 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan tasan tyhjästähän nuo humpuukiohjelmat voitetaan. Kyseessähän on pelkästään näiden "artistien" mainos. Tuottajat ovat päättäneet, että seuraavaksi syötetään tällaista paskaa sille väestönosalle, jonka aivokapasiteetti on niin matala, että katsovat jotain maikkarin kuraa. Ja sinähän ostat.

Laskettaisiinko samaan ne ihmiset, joiden elämä pyörii sen ympärillä, ketä Maisa Torppa viimeksi petti? Ilmeisesti noita on paljon, koska ne ketjut pyörivät päivästä toiseen, mutta omasta mielestä on aivan samantekevää, mitä jossain julkkisten makuuhuoneessa tapahtuu.

Vierailija
339/941 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvon miehet.

Jos itse kohtelette naisia hyvin, silloinhan en puhu teistä. Joten miksi provosoidutte puolustamaan muita, huonommin käyttäytyviä miehiä?

Ei kai kukaan täysijärkinen niitä huonosti käyttäytyviä puolustakaan, vaan väittää että kaikki tai suurin osa eivät käyttäydy huonosti.  Yleensähän se jankkaus alkaa juuri sellaisissa ketjuissa, joissa sanotaan että miehet tai naiset - sen tarkemmin kvalifioimatta - tekevät sitä ja tätä.

Joopa joo. 

Ero miesten ja naisten välillä on tämä: naiset osaavat myöntää, että myös meidän joukossamme on naisvihamielisiä tyyppejä, jotka haukkuvat ja alentavat toisia naisia.

Mutta miehille onkin hirveän iso kynnys myöntää, että täällä on kommentoijina naisia halventavia miehiä.

En missään vaiheessa sanonut, että KAIKKI tai edes SUURIN OSA miehistä. Sanoin että niitä on riittävästi jokaiseen keskusteluun. Sehän voi ollakin muutama tyyppi siellä täällä.

En lainkaan ymmärrä, miten mikään tässä sanomasi liittyy lainaamaasi viestiin.

Vierailija
340/941 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvon miehet.

Joopa joo. 

En lainkaan ymmärrä, miten mikään tässä sanomasi liittyy lainaamaasi viestiin.

Vastasin tähän: "Ei kai kukaan täysijärkinen niitä huonosti käyttäytyviä puolustakaan, vaan väittää että kaikki tai suurin osa eivät käyttäydy huonosti."

Vastaukseni on siis se, jos ei tullut selväksi, että en syyttänyt suurinta osaa/kaikkia miehiä täällä, vaan pelkästään niitä jotka haukkuvat tyttöhallitusta/syyttävät naisia miesvihaajiksi joka kerta kun miehiä arvostellaan täällä. Kyseessä on todennäköisesti useampi tyyppi, mutta ei KAIKKi palstan miehet.