Raskain palstahullu?
Mielestäni raskain hullu on se, joka jauhaa siitä, miten tytöt eivät ole yläasteella kiinnostuneita kilteistä pojista (väite on muuten pask aa).
Kommentit (941)
Nimispämmiketjut, jotka ovat selvästi trollaamista.
Tyyliin "Mitä mieltä nimestä Vaginiina?"
Ja myös ne nimiketjuspämmääjät, jotka johonkin asialliseen ketjuun ehdottavat pilanimiä. Joku kysyy kumpi on kivempi, Emmi vai Emma, ja trolli vastaa "Kikkeliina" tms.
Tää joka kirjoittaa näistä tapailumiehistä. Tai uskoisin että on aina sama kirjoittaja. Itse koskaan kuullutkaan tuosta termistä ennen palstaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja minusta on jo lähtökohtaisesti naisvihamielistä, että minua heti syytettiin "harhaiseksi" ja vaadittiin todisteita, kun syytin miehiä jostain. Ehkä ei olisi pitänyt vastata mitään, kun tästäkin ketjusta muodostui "not all men"-jankutus.
Yksikään nainen tässä ketjussa ei ole alkanut sopottaa, että ei kaikki naiset ole semmoisia äitihulluja/sukunimihulluja jne, minä en ainakaan kuulu niihin, älkää solvatko naisia noin.
Teillä hulluhulluilla on tapana liittää aina joku anonyymi kirjoittaja kaikkeen muuhun mihin kyseinen kirjoittaja ei edes liity mitenkään. Äitihullulla ja sukunimihullulla taas on aina ne samat tunnistettavat jutut eikä niitä koskaan liitetä mihinkään mihin ne ei liity.
No voi herrajumala. Minä kommentoin, joku lainasi kommenttiani ja sanoi että minun täytyy olla harhainen kun ei hän ole IKINÄ nähnyt mitään sellaista, mistä kirjoitin. Oli selkeästi minuun kohdistunut kommentti.
Millä perusteella minä nyt olen "Hulluhullu" ja syytän jotain anonyymiä kirjoittajaa toiseksi ihmiseksi?
Totuus on se, että kaikki nuo palstahulluista älämöivät, ovat itse pahimpia palstahulluja koko tällä palstalla.
Normaalia ihmistä ei ärsytä kenenkään aloitukset, aiheet, mielipiteet, ajatukset ja kommentit.
Normaalilla ihmisellä on sen verran tavaraa korvien välissä eli älyä, että he kykenevät sietämään kaikenlaisia ihmisiä ja heidän mielipiteitään ja arvomaailmaansa.
Kuka ja missä on sanottu, tai onko lakiteksteissä määritelty sellainen ihminen, jolla ei ole sananvapautta kirjoitella tälle palstalle omia ajatuksiaan, mielipiteitään ja kuvata kokemuksiaan ja arvomaailmaansa samalla tavalla kuin kaikkien muidenkin. Tulematta kutsutuksi hulluksi?
Vierailija kirjoitti:
Ja myös ne nimiketjuspämmääjät, jotka johonkin asialliseen ketjuun ehdottavat pilanimiä. Joku kysyy kumpi on kivempi, Emmi vai Emma, ja trolli vastaa "Kikkeliina" tms.
Siis ne nimiketjualoituksethan ovat juuri sitä spämmiä. Samanlaista spämmiä kuin vaikka ne "mihin maahan et matkustaisi" mitä spämmitään tänne jatkuvasti.
Tuhkelo.
Taitaa olla ihan oikeasti psykopaatti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvon miehet.
Jos itse kohtelette naisia hyvin, silloinhan en puhu teistä. Joten miksi provosoidutte puolustamaan muita, huonommin käyttäytyviä miehiä?
Ei kai kukaan täysijärkinen niitä huonosti käyttäytyviä puolustakaan, vaan väittää että kaikki tai suurin osa eivät käyttäydy huonosti. Yleensähän se jankkaus alkaa juuri sellaisissa ketjuissa, joissa sanotaan että miehet tai naiset - sen tarkemmin kvalifioimatta - tekevät sitä ja tätä.
Joopa joo.
Ero miesten ja naisten välillä on tämä: naiset osaavat myöntää, että myös meidän joukossamme on naisvihamielisiä tyyppejä, jotka haukkuvat ja alentavat toisia naisia.
Mutta miehille onkin hirveän iso kynnys myöntää, että täällä on kommentoijina naisia halventavia miehiä.
En missään vaiheessa sanonut, että KAIKKI tai edes SUURIN OSA miehistä. Sanoin että niitä on riittävästi jokaiseen keskusteluun. Sehän voi ollakin muutama tyyppi siellä täällä.
Miksi oletit, että tarkoitan suurinta osaa miehistä?
En lainkaan ymmärrä, miten mikään tässä sanomasi liittyy lainaamaasi viestiin.
Vastasin tähän: "Ei kai kukaan täysijärkinen niitä huonosti käyttäytyviä puolustakaan, vaan väittää että kaikki tai suurin osa eivät käyttäydy huonosti."
Vastaukseni on siis se, jos ei tullut selväksi, että en syyttänyt suurinta osaa/kaikkia miehiä täällä, vaan pelkästään niitä jotka haukkuvat tyttöhallitusta/syyttävät naisia miesvihaajiksi joka kerta kun miehiä arvostellaan täällä. Kyseessä on todennäköisesti useampi tyyppi, mutta ei KAIKKi palstan miehet.
Ja se lainaamasi viesti oli vastaus tähän:
"Arvon miehet.
Jos itse kohtelette naisia hyvin, silloinhan en puhu teistä. Joten miksi provosoidutte puolustamaan muita, huonommin käyttäytyviä miehiä?"
Lainaamasi viesti myös jatkui: "Yleensähän se jankkaus alkaa juuri sellaisissa ketjuissa, joissa sanotaan että miehet tai naiset - sen tarkemmin kvalifioimatta - tekevät sitä ja tätä."
Eli: keskusteluissa, joissa annetaan ymmärtää miesten tai naisten olevan sitä ja tätä, usein kommentoidaan, että eihän noin ole. Siinä ei ole kyse huonosti käyttäytyvien puolustamisesta, vaan sen SIINÄ keskustelussa esitetyn väitteen kiistämisestä, että miehet tai naiset yleisesti käyttäytyvät väitetyllä tavalla.
Ymmärrätkö? Ihan sama vaikka et ymmärräkään, minulta loppui rautalanka.
Vierailija kirjoitti:
Nimispämmiketjut, jotka ovat selvästi trollaamista.
Tyyliin "Mitä mieltä nimestä Vaginiina?"
Mikä vika niissä on?
Eivät ehkä hulluja, mutta kuten tämäkin ketju osoitti, niin mainitsen sotaelefantit jotka perä heiluen ryntäävät ketjuun kuin ketjuun ammattipahoittamaan mielensä ja pilaavat hyvät aloitukset tappelullaan.
Todella rasittavaa lukea jotain hauskaa hyvänmielenketjua, kun viimeistään puolivälissä jo tapellaan kuka sanoi ja mitä.
Tietokone/konsolipelaajavihaajakin on ihan omaa luokkaansa. Tasaisesti tekee aloituksia ja suuttuu verisesti, kun muut eivät yhdy hänen harhoihinsa.
Farmariasuhullu taitaa vielä puuttua ketjusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä hetkellä uudemmat palstahullut kuten jeesushullu, maskienvihaajahullu ja löllötissihullu. Niihin vanhoihin on jo tottunut.
Mikä on löllötissihullu?
Tyyppi, jonka mielestä kaikki rintavat eli hänen mielestään "löllötissiset" naiset pitäisi pakottaa rintojen pienennysleikkaukseen. Joku ketju oli aivan täynnä tämän tyypin riehumista, ehkä se on sittemmin poistettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä hetkellä uudemmat palstahullut kuten jeesushullu, maskienvihaajahullu ja löllötissihullu. Niihin vanhoihin on jo tottunut.
Mikä on löllötissihullu?
Tyyppi, jonka mielestä kaikki rintavat eli hänen mielestään "löllötissiset" naiset pitäisi pakottaa rintojen pienennysleikkaukseen. Joku ketju oli aivan täynnä tämän tyypin riehumista, ehkä se on sittemmin poistettu.
Vihaa muodokkaita? Sama tyyppi kuin ”vain lapsinaisvartalo aikuisnännein kelpaa”?
Vierailija kirjoitti:
Totuus on se, että kaikki nuo palstahulluista älämöivät, ovat itse pahimpia palstahulluja koko tällä palstalla.
Normaalia ihmistä ei ärsytä kenenkään aloitukset, aiheet, mielipiteet, ajatukset ja kommentit.
Normaalilla ihmisellä on sen verran tavaraa korvien välissä eli älyä, että he kykenevät sietämään kaikenlaisia ihmisiä ja heidän mielipiteitään ja arvomaailmaansa.
Kuka ja missä on sanottu, tai onko lakiteksteissä määritelty sellainen ihminen, jolla ei ole sananvapautta kirjoitella tälle palstalle omia ajatuksiaan, mielipiteitään ja kuvata kokemuksiaan ja arvomaailmaansa samalla tavalla kuin kaikkien muidenkin. Tulematta kutsutuksi hulluksi?
TOSIKKO!
Ikis aloitti taas ketjun jossa esiintyi 55v miehenä!
Onneksi poistettiin.
Vierailija kirjoitti:
Kuka hullu nainen mahtaa aloittaa niitä ketjuja, joissa hän valittaa että hänen noin 20-vuotias tyttärensä tapailee 20 vuotta vanhempaa miestä ja hän haluaisi määrätä tyttärensä jonkinlaiseen kotiarestiin.
Kertokaa vähän lisää tästä Tuhkelosta!
"Naisen asema on yhteiskunnalllisesti huonompi (kyllä, myös Suomessa), joten miehet kohtelevat naisia keskimäärin huonommin kuin naiset miehiä"
Aivan, siksi armeija on pakollinen naisille ja vapaaehtoinen miehille.
Teillä hulluhulluilla on tapana liittää aina joku anonyymi kirjoittaja kaikkeen muuhun mihin kyseinen kirjoittaja ei edes liity mitenkään. Äitihullulla ja sukunimihullulla taas on aina ne samat tunnistettavat jutut eikä niitä koskaan liitetä mihinkään mihin ne ei liity.