Raskain palstahullu?
Mielestäni raskain hullu on se, joka jauhaa siitä, miten tytöt eivät ole yläasteella kiinnostuneita kilteistä pojista (väite on muuten pask aa).
Kommentit (941)
Vielä toistaiseksi 49 v. mies... kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Käytetyt lapikkaat"-hullu!
Minä en ainakaan halua nuuhkia jonkun käytettyjä kenkiä.
Minä nuuhkin kirppareilla lapikkaita ihan kiimoissani!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimispämmiketjut, jotka ovat selvästi trollaamista.
Tyyliin "Mitä mieltä nimestä Vaginiina?"
Mikä vika niissä on?
Eri kirjoittaja mutta vaikea ymmärtää pointtia. Ne eivät ole nokkelia tai hauskoja vaan lähinnä tulee mieleen joku alakouluikäinen vitsiniekka. Ehkä onkin. En jaksa uskoa että edes yläkoulussa kukaan enää jaksaa nauraa vaginiinalle. Tai jos tarkoitus on loukata naisia jotenkin kollektiivisesti niin onnea vaan sen tavoitteen kanssa, on nimittäin vielä matkaa :D.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä vika niissä on?
Eri kirjoittaja mutta vaikea ymmärtää pointtia. Ne eivät ole nokkelia tai hauskoja vaan lähinnä tulee mieleen joku alakouluikäinen vitsiniekka. Ehkä onkin. En jaksa uskoa että edes yläkoulussa kukaan enää jaksaa nauraa vaginiinalle. Tai jos tarkoitus on loukata naisia jotenkin kollektiivisesti niin onnea vaan sen tavoitteen kanssa, on nimittäin vielä matkaa :D.
Kyllähän nämä välillä saavat hymyilemään lievästi. Vuosien varrelta suosikkini ovat Lumi-Aura ja Ripuliina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:) M :) 2 :) 5 :)
:)
Höpsis, se on kiva eikä yhtään hullu.
Kiitos, ku puolustit miuu! :) En tiedä mitä oon tehny, ku jotkut pitää hulluna. :/ M25
Pääsisit ehkä pois hullulistalta, jos jättäisit kommenteistasi pois tuon teennäisen "murteen". Miksi muuten käytät sitä? Erikoisuuden tavoittelua?
M25 ei ole hullu. Hän on varsin herttainen nuorimies.
😂😂😂😂😂😂😂😂 Aivan v....n rasittava miumiumiu :o :) :) :o :) :::oooo jessus... Ja kylläpä heppoisin perustein uskot ihmisten sukupuolet XDDDD Olenko minäkin nyt miekkonen?? 😂😂
Terveisin
M32
Sukunimihullun elämä vaikuttaa raskaalta.
Henkkoht. ärsyttää se henkilö, joka ainaaa laitttaa liian monta kiiirjaaainta. Ei sitä tekstiä jaksa lukea ja ihmetyttää vaan miten se jaksaa ja yrittääkö se olla jotenkin omaperäinen. Nykyään lopetan lukemisen heti kun huomaan, että tuon viesti kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Sukunimihullu on kamalan hyökkäävä.
Meghanista ja Harrysta ei ole viime aikoina ollut kai mitään keskustelua, mutta silloin kun on, paikalle saapuu heti Meghan-hullu-hullu. Siis se, jonka mielestä kaikki tätä pariskuntaa koskevat keskustelut tulevat yhden pakkomielteisen hullun näppikseltä.
Minä olen yksi niistä joita niputti ja huvittavintahan oli että sanoin HETI kun Meghan tuli kuvioon:
1. Meghan tulee ihan muuta mielessään kuin rakentamaan hovia, ellei hajota
> näin kävi
2. Meghan tulee matsaamaan Kuningattaren kanssa, ja saamaan lähdön
> näin kävi
3. Että Meghan liittyy demujen kanssa ja on Clintoneitten leirissä
> Harry saamassa nuhteet kun pyysi äänestämään demuja, eivät saisi edes sotkeentua politiikkaan koska tittelit
Kun realiteettitestausta katsotaan, niin hyökkääjien on syytä katsoa peiliin kuka oli eniten niissä realiteeteissa. Tuo kaikkia Meghania seuraavien niputtaja on vähäsen....
Noin tiukille ei pitäisi enää ottaa?
Lisäksi maailmalla on ollut ihmettelyjä miten Meghan on ollut samoissa kuvioissa ihan siinä lähellä kuin Epstein. Niin näin vähän tässä oli sitä salaliittoteoriaa , vaan tosiasiat tuotu esiin. On kiinnostavaa noin kova hyökkäys kyllä tässä vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sukunimihullu on kamalan hyökkäävä.
Meghanista ja Harrysta ei ole viime aikoina ollut kai mitään keskustelua, mutta silloin kun on, paikalle saapuu heti Meghan-hullu-hullu. Siis se, jonka mielestä kaikki tätä pariskuntaa koskevat keskustelut tulevat yhden pakkomielteisen hullun näppikseltä.
Minä olen yksi niistä joita niputti ja huvittavintahan oli että sanoin HETI kun Meghan tuli kuvioon:
1. Meghan tulee ihan muuta mielessään kuin rakentamaan hovia, ellei hajota
> näin kävi
2. Meghan tulee matsaamaan Kuningattaren kanssa, ja saamaan lähdön
> näin kävi
3. Että Meghan liittyy demujen kanssa ja on Clintoneitten leirissä
> Harry saamassa nuhteet kun pyysi äänestämään demuja, eivät saisi edes sotkeentua politiikkaan koska tittelit
Kun realiteettitestausta katsotaan, niin hyökkääjien on syytä katsoa peiliin kuka oli eniten niissä realiteeteissa. Tuo kaikkia Meghania seuraavien niputtaja on vähäsen....
Noin tiukille ei pitäisi enää ottaa?
Lisäksi maailmalla on ollut ihmettelyjä miten Meghan on ollut samoissa kuvioissa ihan siinä lähellä kuin Epstein. Niin näin vähän tässä oli sitä salaliittoteoriaa , vaan tosiasiat tuotu esiin. On kiinnostavaa noin kova hyökkäys kyllä tässä vastaan.
Tuli ensin ilmoitus että jotain palstalla häikkää ja tuplasi näköjään viestini
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä vika niissä on?
Olen aikuinen ja pari kertaa olen kysynyt. Ei liittynyt alapäähän mutta jotain typeriä oli. :D
Vierailija kirjoitti:
"Naisen asema on yhteiskunnalllisesti huonompi (kyllä, myös Suomessa), joten miehet kohtelevat naisia keskimäärin huonommin kuin naiset miehiä"
Aivan, siksi armeija on pakollinen naisille ja vapaaehtoinen miehille.
Tämä armeijahullu on kyllä myös hyvin hyvin raskas. Osaa vain kirjoittaa, mutta ei lukea ollenkaan. Joka päivä se aloittaa alusta saman virren.
Ja olen ilmeiseti myös eräänlainen salaliittohullukin olevinaan kun olen tuonut noissa rikostapauksissa joita EI OLLA RATKAISTU ja joissa täälläkään ei kukaan teistä pysty sanomaan sitä murhaajaa jne että kuka , niin tuonut oman näkemykseni siinä esiin.
Mutta kun täällä on sellaisia joille Auer on murhaaja, ja Kestikin juoksi lampeen vapaaehtoisesti ja kun se Raisa muka itse oli sellanen ja tollanen niin ei ihme niin minkäs teet siihen kun sanot ettei Auer murhannut ja oikeus on tutkinut asian , ettei ole ihan salettia että nuori nainen juoksee noin lampeen tuosta vaan tai ei ollut Raisan vika että oli nuori ja biletteli normisti, vaan oli alaikäinen lapsi jota todennäköisimmin käytettiin väärin / vietiin jopa ehkä maastakin kun ruumista ei vaan ole, tekijöitä ei ole.
Mitä tulee Pia Ristikankareeseen sen äidin hautasivuilla on sivun tekijän linkissä lisää lapsia menehtyneenä erittäin oudoissa oloissa, Suomessa ja Usa:ssa. Lisäksi kuului Jehova Todistajiin joilla on maailmanlaajuiset pedoringit mm Australiassa lahkon olemassaolon aikana 15.000 Jehovan todistaja pedoa TUOMITTU, sama Briteissä ja USA :ssa ja keskellä Eurooppaa.
Vierailija kirjoitti:
Ja olen ilmeiseti myös eräänlainen salaliittohullukin olevinaan kun olen tuonut noissa rikostapauksissa joita EI OLLA RATKAISTU ja joissa täälläkään ei kukaan teistä pysty sanomaan sitä murhaajaa jne että kuka , niin tuonut oman näkemykseni siinä esiin.
Mutta kun täällä on sellaisia joille Auer on murhaaja, ja Kestikin juoksi lampeen vapaaehtoisesti ja kun se Raisa muka itse oli sellanen ja tollanen niin ei ihme niin minkäs teet siihen kun sanot ettei Auer murhannut ja oikeus on tutkinut asian , ettei ole ihan salettia että nuori nainen juoksee noin lampeen tuosta vaan tai ei ollut Raisan vika että oli nuori ja biletteli normisti, vaan oli alaikäinen lapsi jota todennäköisimmin käytettiin väärin / vietiin jopa ehkä maastakin kun ruumista ei vaan ole, tekijöitä ei ole.
Mitä tulee Pia Ristikankareeseen sen äidin hautasivuilla on sivun tekijän linkissä lisää lapsia menehtyneenä erittäin oudoissa oloissa, Suomessa ja Usa:ssa. Lisäksi kuului Jehova Todistajiin joilla on maailmanlaajuiset pedoringit mm Australiassa lahkon olemassaolon aikana 15.000 Jehovan todistaja pedoa TUOMITTU, sama Briteissä ja USA :ssa ja keskellä Eurooppaa.
Tarkennan Ausseissa 5000 JT tä lapsiin kohdistuneissa jutuissa. Todellista määrää arvoidaan jopa 25 000 suuruiseksi todellisuudessa. Juttuja puidaan pimennossa.
400 viestiä?
Mutta eihän täällä käy kuin aina samat tyypit joita ei oikeasti ole olemassa eivätkä siksi oikeita naisten tai miesten mielipiteitä edusta. Täällä ei sanota ääneen mitä tavalliset ihmiset oikeasti ajattelevat, se sanotaan suoraan päin naamaa koska siinä ei häviä mitään.
Täällä on vain palstapeikkoja ja av-mammoja.
Olin tulossa sanomaan että Minä, jos mulla olisi nimimerkki, mutta en kyllä olekaan koska tuo yläasteen kiltit pojat juttu on kyllä ylivoimaisesti pahin.
Vierailija kirjoitti:
Kun tuohon lisätään näitten bunkkerit : https://www.reddit.com/r/exjw/comments/bcm4qs/jehovahs_witnesses_confer…
..niin onhan tuo hiukan omalaatuista touhua?
Kakkahattu on syvältä ja jonkin sortin kiusaaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:) M :) 2 :) 5 :)
:)
Höpsis, se on kiva eikä yhtään hullu.
Kiitos, ku puolustit miuu! :) En tiedä mitä oon tehny, ku jotkut pitää hulluna. :/ M25
Pääsisit ehkä pois hullulistalta, jos jättäisit kommenteistasi pois tuon teennäisen "murteen". Miksi muuten käytät sitä? Erikoisuuden tavoittelua?
M25 ei ole hullu. Hän on varsin herttainen nuorimies.
😂😂😂😂😂😂😂😂 Aivan v....n rasittava miumiumiu :o :) :) :o :) :::oooo jessus... Ja kylläpä heppoisin perustein uskot ihmisten sukupuolet XDDDD Olenko minäkin nyt miekkonen?? 😂😂
Terveisin
M32
Ei yllätä tämä purkaus huomionhakuisesta persoonallisuudesta kärsivältä. Vituttaa muiden saama huomio, eikö niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun tuohon lisätään näitten bunkkerit : https://www.reddit.com/r/exjw/comments/bcm4qs/jehovahs_witnesses_confer…
..niin onhan tuo hiukan omalaatuista touhua?
Jotain helevetin prkelettä on noilla syövereissä menossa: https://www.pbs.org/newshour/show/leaders-jehovahs-witnesses-cover-chil…
Vierailija kirjoitti:
Kristitty mystikko
Tässä hullussa on se erityispiirre että : muut hullut kysyvät häneltä neuvoja elämän hallintaan
Onko paikalla kristitty mystikko seuraajia /palvojia?
Kysymyksenne käyvät viihteestä:)
M25