Mitäs meinasitte ostaa itsellenne joululahjaksi?
Kommentit (80)
Steppilaudan ja bodypump -tangon.
Suklaata,ehkä hyvä tuoksu. Kun kukaan ei osta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Itsellensä joululahjan.. ei kai sitä ittelleen lahjoja osteta. Käärittekö ne pakettiin ja avaatte jouluna?
Minä käärin tai sitten pyydän jo kaupassa laittavan pakettiin.
Se on vaan niin hauskaa laittaa se kuusen alle ja avata vasta jouluna.
Tänä vuonna ostan jotain luksuskosmetiikkaa ja kirjan, uuden takin ja kengät.
Saan lahjoja muutenkin mutta se itse hankittu on aina paras.
Vierailija kirjoitti:
En aikonut ostaa mitään, mutta nyt sen keksin. Ostan itselleni pesäpallon ja räpylän, alan harjoittelemaan syöttöjä ensi kautta varten... valitan, että kova pesispallo jymähtää aina asuntoni kattoon, mutta eikös se ole vain normaali elämisen ääni, josta yläkerran kanta-astuja/kolistelija/perheriitojen äänekkäämpi osapuoli ei voi valittaa? Harjoitukset tietysti ajoitan pääasiassa lasten päiväuniaikaan ;-)
Tulee halvemmaksi kuin muutto ja itselle hyvä joulumieli moneksi vuodeksi!
Juuri näin. Liikunta on aina hyvästä. Oletko harkinnut ottaa myös toista liikuntaharrastusta pesäpallon rinnalle? Sinulle selkeästi sopii palloilulajit. Koripallo olisi luultavasti oivallinen. Pallon pompottamisesta ja hypyistä kantautuvat äänet saattavat kannustaa myös naapureitasi liikunnallisten harrastusten pariin. Pitääkö yläkerran perheen isä kenties nyrkkeilystä?
Joku ihana uutuuskirja, pitkä yöpaita, kallista suklaata ja jalkahoito.
Diapamia. En muuten kestä taas tätä jouluhössötystä. Nimim. vanha äiti
Hiihtoreissun jouluksi Kainuuseen olen jo ostanut.
Hammaslääkärikäynnin. Hammas lohjennut niin lahjalle tarvetta
Laukun ja kirjan, molemmat ostettu jo...
En mitään, saan muutenkin mieluisia lahjoja.
Ostan semmoisia asioita joita en ikinä saa lahjaksi muilta. Joulu on hyvä syy ostaa esim. joku (joitakin) ihania hajuvesiä tai vaatteita. Ajattelin pihistellä muiden lahjoissa tänä vuonna.
En ole ikinä ostanut itselle joululahjaa. En tiennytkään, että tämä on näin yleistä.
Vierailija kirjoitti:
Kysyin tutulta mieheltä haluaisiko hän että neulon sukat joululahjaksi? No mies vastasi että hällä on kahdet villasukat , minun ja äitinsä neulomat. Siis mitä , kuka pärjää kahdella parilla ? Mulla on kaapissa 29 paria sukkia (oon kova neulomaan ) , aion kaikessa hiljaisuudessa neuloa ne sukat kuiteskin. Pitäköön niitä tai olkoon pitämättä : D D
Taas näitä villasukkahulluja.
Uusimman iPhonen, uuden Lexus-auton, koiranpennun, YSL kalliin joulukalenterin, Burberryn trenssitakin ja huivin sekä laukun. Siinäpä ne.
Vierailija kirjoitti:
Mun yli 20 vuotta vanha pöytäkone ilmoitti viikko sitten jäävänsä eläkkeelle joten ostin läppärin. Eli taitaapi olla tässä ( yhyy yhyy kuva on viidennes entisestä mutta eiköhän tähän totu ).
Jos sinulla on televisio, niin HDMI-kaapelilla saat läppärisi kuvan näkymään television kuvaruudulla.
Vierailija kirjoitti:
En mitään, saan muutenkin mieluisia lahjoja.
Minäkin saan kuitenkin mieluisia lahjoja mutta ostan niitä myös itse itselleni. Ei lisä pahaa tee muuta kuin selkäsauna saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjan, en vain osaa päättää minkä muutamasta vaihtoehdosta. Olen myös ostanut läheisille kirjoja, se on helppo pistää kiertoon jos ei tykkää tai haluaa lukea vain kerran.
Kirjoja ostan vain, jos haluan lukea ne uudelleen ja useaan kertaan muutaman vuoden välein.
Siksi ensin kirjastoon, kirjakauppaan vasta sitten, jos kirja kiinnostaa.
Näin minäkin teen, mutta esimerkiksi muutama kaveri ostaa kaikki kirjat, jotka aikovat lukea ja veljeni lukee paria kirjasarjaa. Yksi kaveri kerää kirjoja tavoitteenaan oma Kaunotar ja Hirviö-kirjasto. He saavat kirjalahjoja.
Trumpetin