Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäs meinasitte ostaa itsellenne joululahjaksi?

Vierailija
27.10.2020 |

Mä aion ostaa kasvohieronnan.

Kommentit (80)

Vierailija
41/80 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, varmaan jotakin vähän erikoisempaa/kalliimpaa suklaata. Saan yhä sukulaisilta joululahjoja (ja ostan heille itsekin), mutta lahjaksi saatu suklaapuoli on yleensä perus Juhlapöydän konvehtia, Fazeria, ym. Joskus kun olen yrittänyt toivoa jotain tiettyä, olen saanut ”vähän sinnepäin, mutta ei sitten kuitenkaan”. Joinain vuosina ovat ihan rehellisesti sanoneetkin, että eivät raaskineet ostaa, ”mutta tämähän on vähän samanlainen, eikö?” :D Itse ostelen sukulaisille aikalailla hinnasta välittämättä.

Vierailija
42/80 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain taidetarvikkeita. Maaleja, pohjia, suteja.. mikä nyt sattuu kaupassa kiinnostamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/80 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lahjaa itselle tänä vuonna. Miehen kanssa ostetaan toisillemme sormukset.

Vierailija
44/80 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman viherkasvin, käsilaukun ja olohuoneen pöydän.

Vierailija
45/80 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan puhelimen, ehkä myös sohvan.

Vierailija
46/80 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellensä joululahjan.. ei kai sitä ittelleen lahjoja osteta. Käärittekö ne pakettiin ja avaatte jouluna?

Vierailija
47/80 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri eilen ostin uudet talvirenkaat autoon. Oliskohan siinä lahjaa tarpeeksi moneksi vuodeksi? Mutta kyllä sentään on saatava pari hyvää lukuromaania ja niiden kaveriksi vihreitä kuulia, mielellään se isompi rasia.

Vierailija
48/80 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leningin...

Vierailija
49/80 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellensä joululahjan.. ei kai sitä ittelleen lahjoja osteta. Käärittekö ne pakettiin ja avaatte jouluna?

No miten niitä muka muuten saa?

Minä taidan ostaa hajuvettä ja kaulakorun tai rannerenkaan. Vastauksena ketjun aiheeseen.

Vierailija
50/80 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taidan ostaa hajuvettä ja kaulakorun tai rannerenkaan. Vastauksena ketjun aiheeseen.

Ystäviltä, kumppanilta/puolisolta, lapsilta... miten niitä nyt voisi saada. Antamalla ja muistamalla muita voi yllättyä ja huomata tulleensa muistetuksi. Lapset tekee kortin/askartelun tms mitä nyt tekevätkään, mies muistaa jos jotain toivoo, sisarukset laittaa paketit ja ystävät. En osta itselleni lahjoja. Jos tarvitsen tai haluan jotain, ostan, mutta en itselleni joululahjaksi.

Vierailija
51/80 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En aikonut ostaa mitään, mutta nyt sen keksin. Ostan itselleni pesäpallon ja räpylän, alan harjoittelemaan syöttöjä ensi kautta varten... valitan, että kova pesispallo jymähtää aina asuntoni kattoon, mutta eikös se ole vain normaali elämisen ääni, josta yläkerran kanta-astuja/kolistelija/perheriitojen äänekkäämpi osapuoli ei voi valittaa? Harjoitukset tietysti ajoitan pääasiassa lasten päiväuniaikaan ;-)

Tulee halvemmaksi kuin muutto ja itselle hyvä joulumieli moneksi vuodeksi!

Tuossa voit vielä säästää, jättää räpsän ostamatta ja sijoittaa pelkkään palloon. 😂

T. Pesisihminen, jota nauratti kovasti

Vierailija
52/80 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ystäviltä, kumppanilta/puolisolta, lapsilta... miten niitä nyt voisi saada. Antamalla ja muistamalla muita voi yllättyä ja huomata tulleensa muistetuksi. Lapset tekee kortin/askartelun tms mitä nyt tekevätkään, mies muistaa jos jotain toivoo, sisarukset laittaa paketit ja ystävät. En osta itselleni lahjoja. Jos tarvitsen tai haluan jotain, ostan, mutta en itselleni joululahjaksi.

Lässyn lässyn. En ole kavereilta JOITA MINÄ ITSE OLEN LAHJONUT ESIM VILLASUKIN saanut yhtään mitään joululahjoja koskaan. Puolisoa ei ole, lapset pieniä muistamaan, äidiltä tulee joku pieni tyyliin terveyslehti. Niinpä ostan itse itselleni joululahjaksi juuri sitä mitä joulupukilta toivon saavani esim. käsilaukku. Koitahan joskus asettua toisen ihmisen asemaan millaisia elämäntilanteita voi olla.

Vierailija
53/80 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lässyn lässyn. En ole kavereilta JOITA MINÄ ITSE OLEN LAHJONUT ESIM VILLASUKIN saanut yhtään mitään joululahjoja koskaan. Puolisoa ei ole, lapset pieniä muistamaan, äidiltä tulee joku pieni tyyliin terveyslehti. Niinpä ostan itse itselleni joululahjaksi juuri sitä mitä joulupukilta toivon saavani esim. käsilaukku. Koitahan joskus asettua toisen ihmisen asemaan millaisia elämäntilanteita voi olla.

Et tunne mua, joten et voi sanoa ”koita joskus”. Kääritkö lahjasi pakettiin ja avaat jouluna? Etkö voi ostaa itsellesi muuten vaan mitä haluat?

Vierailija
54/80 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin tutulta mieheltä haluaisiko hän että neulon sukat joululahjaksi? No mies vastasi että hällä on kahdet villasukat , minun ja äitinsä neulomat. Siis mitä , kuka pärjää kahdella parilla ? Mulla on kaapissa 29 paria sukkia (oon kova neulomaan ) , aion kaikessa hiljaisuudessa neuloa ne sukat kuiteskin. Pitäköön niitä tai olkoon pitämättä  :   D  D

Vierailija
55/80 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Konsta Hietasen koko tuotannon! 😍

T: Konsta 4ewa

Sama juttu! Konsta on ihana.

Vierailija
56/80 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta hitossa. Kaikilla ei ole läheisiä ystäviä tai perhettä, joilta lahjoja saisi. Ja vaikka olisikin, lahjat kuuluvat jouluun – mitä enemmän paketteja kuusen alla, sen parempi. Tokihan sisustuksellisesti ne paketit voisivat olla ihan hyvin tyhjiäkin, mutta joulu on hyvä syy törsätä itseensäkin. :-)

Vierailija
57/80 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin asunnon :)

Jouluna ostan hyvää ruokaa ja paistan/leivon uudessa uunissa uudessa asunnossani.

Vierailija
58/80 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, en ole koskaan ostanut itselle lahjoja. Sinkkuna ei muutenkaan.

M38

Vierailija
59/80 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyin tutulta mieheltä haluaisiko hän että neulon sukat joululahjaksi? No mies vastasi että hällä on kahdet villasukat , minun ja äitinsä neulomat. Siis mitä , kuka pärjää kahdella parilla ? Mulla on kaapissa 29 paria sukkia (oon kova neulomaan ) , aion kaikessa hiljaisuudessa neuloa ne sukat kuiteskin. Pitäköön niitä tai olkoon pitämättä  :   D  D

Minulla ei ole yksiäkään, enkä koe tarvitsevani. Normaaleilla merinosukilla on talvellakin pärjätty vaikka harrastan maastopyöräilyä talvella. Myönnän, että minulla on hyvä ääreisverenkierto kun en tarvitse talvihanskojakaan.

M38

Vierailija
60/80 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole aikoihin ostanut itselleni joululahjaa. Nyt ostan kaksi. Nimittäin uudet nojatuolit. Toivottavasti vievät tuodessaan vanhat mennessään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan