Mitäs meinasitte ostaa itsellenne joululahjaksi?
Kommentit (80)
Jotenkin tekis mieli pienoisrautatietä.
En mitään, jos en tarvitse mitään. Ostan sitten kun tarvitsen.
Tilaan Saksasta reilun lastillisen väkeviä viinoja! :)
M42
PlayStation 5 tulee löytymään kuusen alta. :) M25
Ostin joulukalenterin. Sen enempää lahjaa en tarvitse. (Sitä paitsi se oli niin kallis, etten halua laittaa muuhun ylimääräiseen enempää rahaa.)
Hauska aihe. Eilen juuri mietin lahjoja ja myös omaa lahjaani. Päädyin pariin uuteen dekkariin, marsipaanisuklaaseen, lakuihin, hyvään punaviinin ja eikun jouluyötä-juhlayötä odottelemaan.
Mun yli 20 vuotta vanha pöytäkone ilmoitti viikko sitten jäävänsä eläkkeelle joten ostin läppärin. Eli taitaapi olla tässä ( yhyy yhyy kuva on viidennes entisestä mutta eiköhän tähän totu ).
Ostin jo uuden läppärin. Ehkä vielä joku kosmetiikkakalenteri.
en kyllä tiedä, rahaa nimittäin koronasta johtuen on mutta en viitsi esim helsinkiin lähteä shoppaamaan. yleensä joka joulu käyn siellä joulun aikaan alemyynneissä 400-700 eurolla shoppailemassa
Ainiin ostin myös uuden puhelimen. T. 13
Neuvostoliittolaisen MiG-21 F13-torjuntahävittäjän.
Uusi tabletti, joku laadukas tällä kertaa.
Tänä jouluna ei kyllä erityisemmin lahjoja ostella enkä ainakaan itselleni osta mitään. Onneksi en taida tarvitakaan mitään.
Meidän lasten päiväkodissa on jotkut ekstratiukat koronaflunssarajoitukset, joten parhaimmillaan olen saanut olla töissä 4 päivää kuukaudessa eli tulot ovat olemattomat. Ja tosiaan kun olen keskustellut muiden vanhempien kanssa (lapset eri päiväkodeissa), niin ei ole heillä ollut todellakaan näin tiukkoja rajoituksia päiväkodeissa.
Ainoa onni on se, että alkuvuodesta saan jäädä äitiyslomalle ja saan saman vanhempainpäivärahan kuin edellisistä lapsista, joten sitten taas tullaan toimeen eikä pelkät pienet säästöni pala.
Ostan joka joulu itselleni kirjan
Olen ostanut jo aika paljon :P
Merinokerraston, kansallispuisto-oppaan & seinäkartan ja museokortin.