Mitäs meinasitte ostaa itsellenne joululahjaksi?
Kommentit (80)
Teen listan mun lahjatoiveista ja kiinnitän sen jääkaapin oveen. Siitä se sitten katoaa mystisesti ja jouluaattona pukin sylissä istuessani, hän kaivaa säkistään juuri mun toivomat lahjat. Suosittelen tekemään samoin;)
Kirjan, en vain osaa päättää minkä muutamasta vaihtoehdosta. Olen myös ostanut läheisille kirjoja, se on helppo pistää kiertoon jos ei tykkää tai haluaa lukea vain kerran.
Lars Keplerin uusimman dekkarin aion ostaa.
Riippuu joulukuun rahatilanteesta, mutta toisaalta silloinkin saa sen koronalisän 75 e. Ehkä ostan itselleni jonkun luksusmerkin ihonhoitolahjapakkauksen kuten edellisinäkin vuosina. Lancôme, Clarins, Estée Lauder... Vaihtoehtojahan riittää. Minulla ei ole miestäkään joka minulle jotain ihanaa ostaisi, joten ostan itse itselleni.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu joulukuun rahatilanteesta, mutta toisaalta silloinkin saa sen koronalisän 75 e. Ehkä ostan itselleni jonkun luksusmerkin ihonhoitolahjapakkauksen kuten edellisinäkin vuosina. Lancôme, Clarins, Estée Lauder... Vaihtoehtojahan riittää. Minulla ei ole miestäkään joka minulle jotain ihanaa ostaisi, joten ostan itse itselleni.
Ehkä sulla jo jouluna on ;)
Zinc
Joka Joulu ostan Aku Ankan taskukirjoja käytettynä jotka sitten jaan uusina lahjoina eteenpäin.
En aikonut ostaa mitään, mutta nyt sen keksin. Ostan itselleni pesäpallon ja räpylän, alan harjoittelemaan syöttöjä ensi kautta varten... valitan, että kova pesispallo jymähtää aina asuntoni kattoon, mutta eikös se ole vain normaali elämisen ääni, josta yläkerran kanta-astuja/kolistelija/perheriitojen äänekkäämpi osapuoli ei voi valittaa? Harjoitukset tietysti ajoitan pääasiassa lasten päiväuniaikaan ;-)
Tulee halvemmaksi kuin muutto ja itselle hyvä joulumieli moneksi vuodeksi!
Pistän rahat säästöön kevättä varten ja ostan syntymäpäivälahjaksi itselleni perennan taimia.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tekis mieli pienoisrautatietä.
Ihana lahjatoive. Sehän sopisi täydellisesti joululahjaksi ja jatkossa vuosittain kiertämään kuusen ympäri.
Vierailija kirjoitti:
Kirjan, en vain osaa päättää minkä muutamasta vaihtoehdosta. Olen myös ostanut läheisille kirjoja, se on helppo pistää kiertoon jos ei tykkää tai haluaa lukea vain kerran.
Kirjoja ostan vain, jos haluan lukea ne uudelleen ja useaan kertaan muutaman vuoden välein.
Siksi ensin kirjastoon, kirjakauppaan vasta sitten, jos kirja kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Ostin rannekellon.
Mitä rannekellolla tekee?
Wiener nugaata, punaviiniä ja uusi kirja. Ai että!
Maria Nordinin verkkokurssin. Olen harkinnut sitä pitkään ja nyt tuntuu että on aika.
(Ja siltä varalta että joku triggeröityy: mun rahat, mun päätös, ei oo sulta pois :) )
Vaatehöyrystimen ja munankeittimen.
Fleshlightin ja vuoden Brazzers subscriptionin.
Ostin jo. Storytelin lahjakortin, vuodeksi ääni- ja e-kirjat.
Result-tuolin ja Marimekon lautasia.
Sama!
N42