Mikä on suurin murheesi tällä hetkellä?
Kommentit (8)
Olen kyllä konkari näissä miessuhteissa ja ihastuksissani, mutta tämä ikävä on kyllä yksi kirvelevimmistä, aika pahaa laatuaan.
ja pieni lapsikin....
tuloksia odotellessa ;(
pitäisi raahautua naapuriin kukkia kastelemaa, mutta sekin on niin vaikeaa
Odotan toista lasta rv 35+3 ja oon NIIIN pitkästynyt. Ja nämä hiton helteet tekee olon vielä tukalammaksi. Ei jaksaisi mahan kanssa esikoisen perässä juosta. Olipas itsekeskeistä, tiedän. Mutku... oon niin kyllästynyt. Aika ei vaan kulu.
6kk tyttö. allerginen. kasvu hidasta. Ja tietenkin se yleinen huoli, että jos jotain ikävää tapahtuu vauvalleni, miehellen i muille rakkaille.
Minun suurin murheeni on yhtäkkiä syttynyt sota mieheni kotimaassa, jossa kaikki on pian raunioina ja hänen vanhempansa on siellä eikä heihin saa mitään yhteyttä.
Ei ole. :) Ihanaa.
Suurin muu murhe juuri nyt: sodat.