Jennifer Nicole Leen vartalo
Mitä mieltä olette hänen kropastaan? Onko mielestänne liian lihaksikas vai sopivasti lihaksikas?
Minua kiinnostaa tietää, millainen vartalo on liian lihaksikas yleisön mielestä esim. tyyliin Jutta G.
Kommentit (18)
En tykkää. :/ En haluaisi näyttää tuolta eli en vaihtaisi omaa kroppaa.
Timmeimmillään oli upea (kuten noissa kuvissa), nykyäänhän tuo ei enää kovin timmi ole.
Timmissä kunnossahan tuo vieläkin on (synt -75). Tykkään varmasti sen takia, että oma kroppa on saman mallinen. Toisin ei ihan noin timmi.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 15:33"]
On upea
[/quote]
Niin on.
Pistäpä linkki. Saat enemmän vastauksia jos jokaisen ei tarvitse erikseen googlata.
Liian lihaksikas, pidän enemmän sellaisesta jäntevästä ja sirosta vartalomallista.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 15:43"]
Liian lihaksikas, pidän enemmän sellaisesta jäntevästä ja sirosta vartalomallista.
[/quote]
Mistä kohtaa hän on mielestäsi liian lihaksikas? Esim. reidet?
Varmasti miesten mieleen. Mun makuun liian pyöreä (olen siis nainen). Ei tuo nyt mikään lihaskimppukaan ole, mutta aika... pyöreä.
On hyvännäköinen, mutta enemmän pidän jooga-tyyppisestä vartalosta eli sirosta ja jäntevästä.
Ps. siistit poseeraukset :D ja pukeutuu kunnon wt-tyyliin.
Todella hyvä kroppa ei liian lihaksikas.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 15:47"]
[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 15:43"]
[/quote]
Joka puolelta, ihanteeni on sellaiset pienet ja jäntevät lihakset, kuten esim. joogaa tosissaan harrastavilla.
Mistä kohtaa hän on mielestäsi liian lihaksikas? Esim. reidet?
[/quote]
Tyylitön on kyllä ja kovin tyrkky, sitä ei ole kiistäminen!
Olen ihmetellyt, miten ystäväni ovat haukkuneet liian lihaksikkaaksi vaikka omasta mielestäni hän on hyvinkin maltillisesti lihaksikas ja rasvaakin on kehossa ihan hyvä määrä.
Kroppa= upea, itse vaihtaisin omani tähän heti!
Muuten henkilö= liian tyrkkymäinen, en pidä, mut sitähän tässä ei sitten kysyttykään! :)
Upea, ILMAN niitä kamalia silareita.