Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jenkeillä on yleensä hyvät hampaat ja mahtavat hiukset?

Vierailija
05.02.2014 |

Mistä johtuu että jenkeillä on melkein aina hyvät, suorat, valkoiset (ja monesti vielä vähän isohkot hampaat)? Samoin hiukset on mahtavat, ja etenkin naisilla on aina sellaiset kuohkeat, kiiltävät ja ryhdikkäät kuin jostain shampoomainoksissa, ihan kuin tulisivat kampaajalta föönauksesta joka päivä. Olit sitten livenä siellä jossain paikallisessa marketissa ja näet taviksia ruokaostoksilla tai ajat jonkun asuntovaunupuiston ohi, tai näet staroja telkkarissa niin aina sama juttu. Vaalennukset ja raidatkin on aina niin täydellisiä eikä sellaisia elottomia kellertäväksi vaalennettuja vs. harmaan sinertäviä kuten esimerkiksi suomalaisissa blogeissa näkee, vaan neutraaleja ja hyvin luonnollisia värjäyksiä. Olen käynyt Jenkeissä aika usein ja joka kerta tämä jaksaa ihmetyttää. En kehtaa mennä kysymään tätä heiltä, ihmettelevät varmaan vain että no entä miksi teillä sitten ei ole hyviä hampaita ja hiuksia kun voisi olla :D

Onko niiden juomavedessä jotain erikoista? Onko niiden kaikki kampaajat paremmin siellä koulutettuja leikkaamaan ja värjäämään kuin Euroopassa? Sillä onhan tuollakin paljon esim. Pohjoismaista peräisin olevia ihmisiä joilla varmasti yhtä ohuita hiuslaatuja kuin täällä meillä paikan päällä.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 08:18"]No sinäpä sen sanoit. Olin jenkeissä vuoden esikoiseni syntymän jälkeen ja vaikka en ole nainen rumimmasta päästä ja rasvaprosenttikin on kohdallaan, niin ikinä en unohda niitä kohtaamisia parkkipaikoilla sikäläisten mammojen kanssa, kun itse hikisenä ähelsin vauvan turvaistuimen kanssa tukka lättänänä ja he leijonanharjoissaan ja luonnollisissa ehostuksissaan hyväntuoksuisina sujahtivat maastureihinsa. Ei onnistunut multa... Vaikka huom. minulla oli aikaa laittaa itseäni ja sitä teinkin, mutta samaan päästääkseen tarttee ilmeisesti sukupolvien mittaisen tien :)

Joku hammaslääkäri voisi valottaa tuota hammasasiaa. Muistatteko Love Connectionin Henrin, hänellä oli ainakin hyvin epäsuomalainen hymy, hammaskalusto suoraan dentistin penkiltä.

[/quote]

Hampaita oiotaan, valkaistaan ja laitetaan kuoria. Ei se sen mystisempää old.

Vierailija
42/53 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 10:41"]

Nyt alkoi tehdä mieli matkustaa jenkkeihin ihan vaan ihailemaan näitä täydellisen kauniita ihmisiä. Koskaan en ole rapakon takana käynyt ja alkoi kiinnostamaan, ovatko jenkit tosiaan niin hyvän näköisiä:)

[/quote]

No katso tuo walmart-linkki, niin tiedät onko! :D

Jenkeillä tuntuu ainakin olevan joku fetissi persvaon esittelyyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geeniperimä (ei ole mikään pakko valita kumppania sisäsiittoisesti), ilmasto parempi (auringonvaloa enemmän), ruokavalio todellakin normaalia ruokaa syömällä monipuolisempi ja parempi (maaperän ja veden mineraalipitoisuudet) eli en tarkoita niitä roskaruokaa mättäviä, ja se että siellä on yksinkertaisesti edullista ja ylipäänsä mahdollista panostaa enemmän ulkonäköön niin halutessaan. Kampaaja, manikyyri, hammashygienistillä käynti, kosmetologi jne, ei ne ole samoissa kiskurihinnoissa kuin Suomessa.

Vierailija
44/53 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tämänkin riipu siitä, onko Manhattanilla vai jossain Kentuckyn peräkylillä. Turistit yleensä pyörii niillä rikkaammilla alueilla.

Ne hampaat on tosiaan valkoisia valkaisujen ja hammaskuorin vuoksi. Valkaisu vahingoittaa hammaskiillettä, ja kuoret nyt on kokonaan feikit, siis periaatteessa tekohampaat kiinnitetty omien hampaiden nysiin. Voi kun seksikästä. Tai sitten ei. Mieluummin pidän omat terveet hieman kellertävät hampaani.

Vierailija
45/53 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoiset hampaat ovat aina seksikkäämmät kuin kusenväriset eurohampaat.

Vierailija
46/53 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
47/53 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 16:42"]

[/quote] Mista britin tuntee, hampaistaan.

Tassa ketjussa on taas esitetty vaikka mita luuloa, uskomusta tai satua. Hampaita hoidetaan lapsesta asti, teinina ne oikaistaan jos on tarvetta. Hammaslaakarissa kaydaan saannollisesti puhdistuttamassa hammaskivet ja tahrat pois ja samalla tutkitaan onko reikia. Minulla on vahan taipumusta unohtaa mutta aina tulee hammaslaakarilta postikortti etta nyt pitaisi taas varata aika.

Noita valkaisuaineita on tutkittu ja tutkittu ja ne ovat ADAn hyvaksymia. Taallahan ne kai keksittiinkin.

Tukkaa hoidetaan kampaajalla kuuden viikon valein ja hoitoaineet ovat kai parempia kun turistit rohmuaa jotain Bed Head markettikamaa. Suomalainen tukka on kylla sellaista haituvaa etta on vaikea loytaa kampaaja joka sen osaa kunnolla leikata. Pitkaksi sita on ihan turha kasvattaa kun nayttaa ihan rotanhannalta. Minulla on ollet vakikampaaja yli 20 vuotta, muiden en anna hiuksiini koskea.

Muuta ihmeteltavaa?

Vierailija
48/53 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun itse kävin jenkkikampaamossa, koko henkilökunta tuli hypistelemään ja taivastelemaan ohutta tukkaa. Ja mulla ei sentään ole mikään katrihelena vaan ihan normikuontalo. Turhaa kai sanoakaan että lopputulos leikkauksesta ja föönauksesta oli.. mielenkiintoinen.

Vierailija
49/53 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 20:09"]

Kun itse kävin jenkkikampaamossa, koko henkilökunta tuli hypistelemään ja taivastelemaan ohutta tukkaa. Ja mulla ei sentään ole mikään katrihelena vaan ihan normikuontalo. Turhaa kai sanoakaan että lopputulos leikkauksesta ja föönauksesta oli.. mielenkiintoinen.

[/quote] Jarjen sana! Matkailupalstalla olen joskus joutunut varoittelemaan suomalaisia naisia jotka ovat innoissaan menossa kampaajalle USAssa. Ei taalla mitaan ihmekampaajia ole jotka voivat niista haituvista jotain upeata loihtia varsinkaan ilman mitaan kokemusta muusta kuin paksun tukan leikkaamisesta. 

Vierailija
50/53 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh mun hiukset on suht ohuet eikä niitä mitenkään ole ihmetelty Jenkeissä.

Vierailija
51/53 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

amerikkalaisilla on hyvät geenit, koska ovat monen etnisen taustan sekoituksia.

hyvätuloiset huolehtivat lapsesta saakka kunnostaan, urheilevat ja syövät hyvin. huoliteltu ulkonäkö on oletus ja kun sitä tyyliä harjoittelee nuoresta asti, sujuu se aika helpolla.

suomessa kampaajat näpertävät usein jotain ihme geometrisiä tyylejä ja väriläikkiä, mutta osaaviakin tyyppejä löytyy. hammaslääkärit osaavat myös tehdä vaalennuksia hampaisiin ja muita toimenpiteitä, jos sellasia haluaa. 

olen asunut amerikassa ja suomeen muutettuani etsin kampaajan, jolta jenkkityyli onnistuu.

mulla on tavallinen suomalainen maantietukka, mutta siinä hyvät vaaleat raidat ja oikeat aineet ja tuuhealta näyttää. kampaaja oli innoissaan, kun pääsi tekemään "housewives"-tukkaa.

meikkaan luonnollisesti, mutta kuitenkin suomen mittapuussa aika paljon, senkin olen oppinut harjoittelemalla ja kysymällä neuvoja ammattilaisilta. liikun paljon ja pukeuden suomalaiseksi aika hyvin.

siitä se jenkkityyli syntyy, onnistuu kyllä suomalaiseiltakin, mutta vaatii vähän vaivaa. kokeilkaa!  

Vierailija
52/53 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska jenkit on parempia ja kauniinpia ihmisiä kuin hamraat neuvostosuomalaiset.

Vierailija
53/53 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkeissä mummoillakin on paksut hiukset kus Demi Moorella ja Andie Macdowella.

Meillä tukan lähto selitetään estrogeenin puutoksella.

Tosin jenkit vetää jo nuoresta estrogeenia ja naiset myös testoa hormonihoidossa.